Håper max er rett rundt hjørnetCd18 og fortsatt høy på monitoren. Nå må den snart vise max!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper max er rett rundt hjørnetCd18 og fortsatt høy på monitoren. Nå må den snart vise max!
Første gang jeg har fått maks. Endelig Vis vedlegget 251128
Jaa [emoji173] også før CD 20 agittHerlig[emoji7][emoji7][emoji7]
noen som har erfaring med disse strekene? leser at man alltid får 2 streker? jeg testa 6 dpo (jeg vet jeg er veldig tidlig, men ville gjøre et eksperiment.. nå i dag er jeg 9 dpo og gjorde det igjen. jeg vet ikke om jeg mener at streken er tydeligere i dag, enn torsdagen? hva tenker dere? erfaringer?
Skyggestrek eller positivt test? Hvem tror folk?
Helt klart positiv. Den er jo rosa [emoji173]Skyggestrek eller positivt test? Hvem tror folk?
Jeg vet ikke følsomheten, men jeg testet positivt på 10dpo.Noen som vet hva følsomheten er på graviditetstestene som kommer med de testene til monitoren?
Jeg vet ikke følsomheten, men jeg testet positivt på 10dpo.
Det er mulig. Jeg får tr 13-14 dager etter EL.Da må den kanskje være litt følsom da?
Jeg testet positivt 8 dpo på den så den må være ganske sensitiv [emoji4]Noen som vet hva følsomheten er på graviditetstestene som kommer med de testene til monitoren?
Gratulerer [emoji173]
Gratulerer [emoji173]