Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Gratulerer[emoji173]️ fineste bilde man får på monitoren det der[emoji173]️
Takk[emoji173] Kunne ikke blitt mer enig[emoji177][emoji178]

Flere som opplever dette?:
Skjedd et par ganger. Jeg skrur på monitoren for å sjekke om jeg skal teste. Den viser at jeg skal teste. Så jeg ordner med en pinne, så skrur jeg på monitoren igjen. Men da er teste symbolet blitt borte..
Bare meg dette har skjedd? Er det noe jeg gjør feil?
Da får jeg ikke testet, å jeg har kastet bort en test pinne

Flere som opplever dette?:
Skjedd et par ganger. Jeg skrur på monitoren for å sjekke om jeg skal teste. Den viser at jeg skal teste. Så jeg ordner med en pinne, så skrur jeg på monitoren igjen. Men da er teste symbolet blitt borte..
Bare meg dette har skjedd? Er det noe jeg gjør feil?
Da får jeg ikke testet, å jeg har kastet bort en test pinne
Ville ha satt inn testen og sett hva den sier. Du har kanskje kommet ut fra "testesiden" i monitoren. Sier den at du skal teste så skal du teste.

Ville ha satt inn testen og sett hva den sier. Du har kanskje kommet ut fra "testesiden" i monitoren. Sier den at du skal teste så skal du teste.

Har prøvd å satt i den å skru den på igjen. Men da får jeg bare beskjed om å ta ut testen..
De gangene dette har skjedd, så har jeg skrudd den på også har den skrudd seg av selv før jeg har fått tatt testen sist gang dette skjedde så bedde den meg om å teste igjen dagen etter

Har prøvd å satt i den å skru den på igjen. Men da får jeg bare beskjed om å ta ut testen..
De gangene dette har skjedd, så har jeg skrudd den på også har den skrudd seg av selv før jeg har fått tatt testen sist gang dette skjedde så bedde den meg om å teste igjen dagen etter
Du må ikke sette inn testen før du har slått på monitoren. Det står i manualen: "Dersom monitoren er slått av, må du slå den påå og vente til skjermbildet Clearblue forsvinner før du setter inn testen." Hva mer enn at du skal fjerne testen fra monitoren står det?

IMG_5967.JPG

Noen så har lyst på 13 graviditetstester til monitoren for 200 kr inkl frakt?

Du må ikke sette inn testen før du har slått på monitoren. Det står i manualen: "Dersom monitoren er slått av, må du slå den påå og vente til skjermbildet Clearblue forsvinner før du setter inn testen." Hva mer enn at du skal fjerne testen fra monitoren står det?

Ja, veit. Men da var merke allerede borte så måtte bare prøve. Jeg har den gamle typen, så står ikke noe. Slår den på, å da er man rett på starts skjermen :)

Last edited:
Max på monitoren men har enda ikke fått positivt utslag på de andre el-testene. Sist det skjedde tok monitoren feil, men er usikker nå, de el-testene jeg nå ha fått fra ebay virker så svake og trege....:confused: Noen som ha noen tanker?

Jeg tok en graviditetstest idag, bare fordi jeg fikk lyst og fordi jeg har så mye tester liggende. Er noen dager igjen til jeg skal få besøk av tenkte rød. Jeg selv synes jeg såvidt ser en svak strek der! Men vet ikke det bare er noe jeg ønsker å se.. Får det ikke helt fram på bildet..
Screenshot_20180327-124154.png

Ser dere noen strek??
Dette er test for CBFM, men jeg har den gamle typen så jeg må bare se etter strekene. Noen som vet om disse fort får skyggestreker osv?

Jeg tok en graviditetstest idag, bare fordi jeg fikk lyst og fordi jeg har så mye tester liggende. Er noen dager igjen til jeg skal få besøk av tenkte rød. Jeg selv synes jeg såvidt ser en svak strek der! Men vet ikke det bare er noe jeg ønsker å se.. Får det ikke helt fram på bildet..Vis vedlegget 250520
Ser dere noen strek??
Dette er test for CBFM, men jeg har den gamle typen så jeg må bare se etter strekene. Noen som vet om disse fort får skyggestreker osv?
Ser streken. Tror man alltid får en svak farge på de selv om man ikke er gravid, jeg får det hvertfall.

Får teste igjen om noen dager, kjedelig med disse "ikke riktige strekene"
Veldig kjedelig. På disse monitortestene så syns jeg det skulle vært enten eller. Ikke at det alltid skal være en svak strek der og så se om monitoren tyder den som positiv eller negativ.

Veldig kjedelig. På disse monitortestene så syns jeg det skulle vært enten eller. Ikke at det alltid skal være en svak strek der og så se om monitoren tyder den som positiv eller negativ.

Ja,, jeg har den gamle typen, så der funker ikke testen på monitoren. Det er litt kjipt..
Men som du sier, skulle vært enten strek eller ikke noe.. Jaja, da har jeg vell bare flaks om den faktisk er positiv.. :)

Back
Topp