Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Hei folkens!

Jeg har endelig fått clearblue advanced i hus, og har testet 6 dager istrekk nå på samme tid. Har fått lav hele veien så langt, forståelig nok.

Men mitt spm er at kan jeg gå "glipp" av eggløsning når jeg kun tester på morningen?

Tester før jeg går på jobb/ skole. og ikke noe på ettermiddagen. Er det best å teste da også? Mener å ha lest her en plass at man finner eggløsning best på ettermiddag.

Hilsen confused o_O

Hei folkens!

Jeg har endelig fått clearblue advanced i hus, og har testet 6 dager istrekk nå på samme tid. Har fått lav hele veien så langt, forståelig nok.

Men mitt spm er at kan jeg gå "glipp" av eggløsning når jeg kun tester på morningen?

Tester før jeg går på jobb/ skole. og ikke noe på ettermiddagen. Er det best å teste da også? Mener å ha lest her en plass at man finner eggløsning best på ettermiddag.

Hilsen confused o_O

Jeg har opplev at monitoren bl.a. ikke fanger opp EL, misstenker at jeg har kort LH topp (eller hva nå det heter). Jeg tester derfor også med vanlige EL tester på ettermiddagen/kvelden de dagene jeg antar EL er rundt hjørnet for å være sikker. Men i det store og hele har monitoren fungert som den skal.

Første testdag på monitoren. :) menstruasjon uteble en mnd. Så håper nå på litt lykke med monitoren. :)

Jeg har opplev at monitoren bl.a. ikke fanger opp EL, misstenker at jeg har kort LH topp (eller hva nå det heter). Jeg tester derfor også med vanlige EL tester på ettermiddagen/kvelden de dagene jeg antar EL er rundt hjørnet for å være sikker. Men i det store og hele har monitoren fungert som den skal.
Så godt å høre at den fungerer som den skal. Bruker jo veldig mange testpinner når man tester hverdag, også teste med andre eggløsningtester ved siden av som et tillegg blir litt dyrt for min del. Håper den fanger opp eggløsning selvom det er min første mnd med den.

Fikk "test ugyldig idag morges" på monitoren, Hadde litt dårlig tid og fikk ikke tatt testen på nytt. Kan jeg ta den når jeg er hjemme igjen eller bare vente til imorgen? Har bare 2 tester igjen forsåvidt, forventet eggløsning iløpet av helgen.

Fikk "test ugyldig idag morges" på monitoren, Hadde litt dårlig tid og fikk ikke tatt testen på nytt. Kan jeg ta den når jeg er hjemme igjen eller bare vente til imorgen? Har bare 2 tester igjen forsåvidt, forventet eggløsning iløpet av helgen.

Jeg ville ha prøv å ta den på nytt, men regner med du ikke rekker det innen tidsfristen nå. Har opplevd å ikke få max på monitoren når jeg glemte test like før EL (selv om det kan være flere grunner til ikke å få max).

Fikk høy på monitoren idag med morgenurin og negativ på clearblue digital eggøsning, Synes det er så merkelig at jeg ikke fikk en "smiley" på den engang.

Vedlegg

• Snapchat-336442489.jpg
    Snapchat-336442489.jpg
    484,4 KB · Visninger: 94
  • Snapchat-241912920.jpg
    Snapchat-241912920.jpg
    325,1 KB · Visninger: 72
Jeg ville ha prøv å ta den på nytt, men regner med du ikke rekker det innen tidsfristen nå. Har opplevd å ikke få max på monitoren når jeg glemte test like før EL (selv om det kan være flere grunner til ikke å få max).
Jeg rakk ikke å ta en ny en igår, men tok en digital eggløsning test og den viste negativ. Monitoren ba om en ny test idag som slo ut " høy"

Fortsatt lav på monitoren, dag 5 med lav. Men blir overrasket om den ikke sier høy i morgen, med tanke på hvordan testen i dag så ut :)
IMG_6062.jpg

Hva skjer liksom! Bruker ha to dager med høy, før max.. men etter å ha vært ute siden 11:45 (tisset kl 11:30) :p og har hev innpå ei heil Imsdal flaske. Fikk jeg følelsen av at jeg måtte ta en test.. cb ga smiley! [emoji33] så jeg tok flere tester. Vil vel si de så og si er positiv. Så tok en monitortest for å se og vil nok tro den sier max allerede i morgen [emoji33]
IMG_6071.JPG

Hva skjer liksom! Bruker ha to dager med høy, før max.. men etter å ha vært ute siden 11:45 (tisset kl 11:30) [emoji14] og har hev innpå ei heil Imsdal flaske. Fikk jeg følelsen av at jeg måtte ta en test.. cb ga smiley! [emoji33] så jeg tok flere tester. Vil vel si de så og si er positiv. Så tok en monitortest for å se og vil nok tro den sier max allerede i morgen [emoji33]
Vis vedlegget 252444
Så Herlig!!

Back
Topp