Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger litt veiledning, jeg har brukt fertilitetsmontioren for første gang denne mnd. Har ikm den 25/26. Er såå gira på å teste for graviditet, men leser på bruksanvisningen at jeg må legge inn en ny sykluse for å kunne ta graviditets test og når jeg prøver å legge inn ny sykluse så spørr den etter "hvilken dag mensen startet på" men jeg har jo ikke fått mens ennå Skjønner ingenting. Noen som kan hjelpe meg?
Men under eggløsning så "etterlyste" den testen, mens nå når jeg trykker på skjermen kommer det fram " lav" og ikke noe om at jeg skal teste og det samme tidspunktet som jeg alltid pleier å teste på. Jeg har den nyeste versjonen om det har noe å siOm jeg forstår deg rett, og du er i din første syklus med monitoren og er i dpo land, så kan du bare teste med en g-test, men du må gjøre det innenfor test tiden du har satt (når du tok EL testene) ellers vil den ikke analysere den, mener jeg
Men under eggløsning så "etterlyste" den testen, mens nå når jeg trykker på skjermen kommer det fram " lav" og ikke noe om at jeg skal teste og det samme tidspunktet som jeg alltid pleier å teste på. Jeg har den nyeste versjonen om det har noe å si
Men under eggløsning så "etterlyste" den testen, mens nå når jeg trykker på skjermen kommer det fram " lav" og ikke noe om at jeg skal teste og det samme tidspunktet som jeg alltid pleier å teste på. Jeg har den nyeste versjonen om det har noe å si
Fant ut av detEr ikke helt sikker på hva du mener, men sånn er mitt start skjermbilde når jeg trykker den på. I dag er jeg på syklusdag 21. Jeg kunne ha satt inn en gtest i den i dag, innenfor test tiden jeg har satt opp i denne syklusen, for meg er det litt for tidlig enda
Jeg så den rosa rundingen nå Skal ta en test imorgen tidlig, men leste her et sted at det må mye HCG til før monitoren slår ut positivt? Hatt så mange symptomer denne pp at jeg gruer meg mer til å ta testenDen etterlyser ikke gtester, men det kommer opp en rosa runding som teller nedover, i øverste hjørne når den mener du kan teste, men går fint å teste tidligere også
Fant ut av det
Jeg så den rosa rundingen nå Skal ta en test imorgen tidlig, men leste her et sted at det må mye HCG til før monitoren slår ut positivt? Hatt så mange symptomer denne pp at jeg gruer meg mer til å ta testen
Tusen takk Har du bilde av hvordan testpinnen din så ut når den slo ut gravid?Jeg har testet positivt 11 dpo på monitoren Lykke til i morgen, håper den lyser GRAVID mot deg
Se der ja GOALSHar den gamle monitoren så får ikke testet for graviditet på den, men koselig å se to tydelige streker på testen uansett [emoji173]️ 12 dpo i dag.
Vis vedlegget 254604
Tusen takk Har du bilde av hvordan testpinnen din så ut når den slo ut gravid?
Tusen takk Har du bilde av hvordan testpinnen din så ut når den slo ut gravid?
Jeg fikk ikke gravid men skimtet en svak strek på testpinnen, den vises til og med når jrg holder den mot lyset...er det håp?Hvordan gikk det i dag?
Jeg fikk ikke gravid men skimtet en svak strek på testpinnen, den vises til og med når jrg holder den mot lyset...er det håp?
Tok en clearblue test nå, den som man kan teste med opptil 3 dager før mens, den var heeelt blenda. Jeg gir opp denne pp. Blir bare så lurt hver gang av alle disse symptomene.Uff Håp er det nok enda men må skuffe deg ang. de testpinnene, for med dem skimter mann alltid en strek, uansett. Håper streken blir sterkere, for det kan den bli
Tok en clearblue test nå, den som man kan teste med opptil 3 dager før mens, den var heeelt blenda. Jeg gir opp denne pp. Blir bare så lurt hver gang av alle disse symptomene.
Lykke til med testingen,håper det har klaffet for deg denne Pp'enÆsj, ikke den testen også....
Sammet her, blir lurt av "symptomer". Ser at jeg noterer at jeg kjenner gravidsymptomer hver PP når jeg er 7 dpo Og nå er jeg der igjen, og tenker at nå må det være symptomer på at jeg er gravid. Har noen dager igjen til jeg kan teste ordentlig. Klarer ikke gi helt opp før TR er her