Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Monitoren vil fortsette å be om test helt til du får max eller de 20 dagene har gått. Var en syklus jeg ikke skulle bruke den og lot den bare blinke. Hvordan det er med nullstilling vet jeg ikke for det har jeg aldri gjort.

Takk for svar :) Da venter jeg litt for å se hvordan det går. Hvis ikke får jeg prøve å starte en ny syklus på den å se hvordan det går :)

Takk for svar :) Da venter jeg litt for å se hvordan det går. Hvis ikke får jeg prøve å starte en ny syklus på den å se hvordan det går :)
Lykke til :)

CD12 og Max på monitoren :)

07765CD1-3742-4593-854E-169F0680498D.jpeg

A7DBD086-8578-4D46-A70A-CB4F4A8C7B84.jpeg

CD 14 (kl 00.55)
6 dager med høy på monitoren.. håper kroppen får fingeren ut, for jeg vil ha Max snart...
20180602_005330.jpg

Jeg syns ikke det er noe forandring på EL testene ennå..
20180602_005357.jpg

Men det kommer ikke opp noe Hos meg ? Den piper bare når jeg skal ta eggløsningstester...

Det kommer ikke opp "nå må du teste" men du kan ta en test om du vil innenfor tidsrommet du har satt opp:)
Når monitoren mener du kan teste kommer det opp en rosa sirkel i det øverste hjørnet som teller ned fra 3 dage før monitiren forventer menstrasjon. Men du kan altså begynne å teste tidligere om du vil det. Selv har jeg ikke fått positiv test på monitiren før 11 og 12 dpo.

Max på monitoren i dag, CD13. Skikkelig hopp på testen fra i går, rett fra lav til max.

1C1C305F-5F7E-472E-982B-C529E49E8D7C.jpeg
23CA6AE1-3166-4397-A34D-7B0EA0E4D8C6.jpeg

Kjøpte meg denne for noen uker siden å starta opp denne. Men synes jeg fikk fort maximal fertilitet

Dag;
1. Mens
2.Mens
3.Mens
4.Mens
4. Lav
5.Lav
6.Lav
7.Lav
8.Lav
9. Høy
10.Høy
11.maximal
12.maximal
13.høy

Jeg er ny på dette, vært prøver i 3år å nå prøver jeg da denne. Noen som har vært prøver lenge å år lykkes med denne??

Kjøpte meg denne for noen uker siden å starta opp denne. Men synes jeg fikk fort maximal fertilitet

Dag;
1. Mens
2.Mens
3.Mens
4.Mens
4. Lav
5.Lav
6.Lav
7.Lav
8.Lav
9. Høy
10.Høy
11.maximal
12.maximal
13.høy

Jeg er ny på dette, vært prøver i 3år å nå prøver jeg da denne. Noen som har vært prøver lenge å år lykkes med denne??
Ikke helt det du spør om, men vil tipse deg om å ta en utredning ift fertilitetsproblem da det har gått tre år uten noen(?) graviditet.
Kjøpte selv monitoren etter 3 år som prøvere, brukte den i to år, fikk alltid max, stabil syklus osv..men ingen graviditet. Her var det mannen som hadde for få svømmere (selvom vi hadde et barn sammen fra før).
Kunne spart oss mange år hadde vi gått til utredning etter et par år som prøvere..
Håper spiren snart sitter hos dere :)

Jeg har fått en ubrukt monitor av en venninde, men når er det riktig å begynne å teste? og hvor kjøper dere testpinnene? :rolleyes: Jeg er helt blank på den, men er jo motiverende med en sånn duppedings :p

Jeg har fått en ubrukt monitor av en venninde, men når er det riktig å begynne å teste? og hvor kjøper dere testpinnene? :rolleyes: Jeg er helt blank på den, men er jo motiverende med en sånn duppedings :p
Når du har lagt inn data for din syklus så vil den be om hvilken dag du skal begynne å teste. Første syklis så kan det henede man starter på cd6 spørs på lengden på syklusen, og så i syklusen etter det (hvis det ikke klaffer første syklus) så vil den spørre om at du enten starter tidligere eller senere med å teste i forhold til når du får max.
Kjøper som regel testpinnene på komplettapotek.no når de har salg. Vet de har litt salg på babyplan også. Og så finner du det på apotekene.
De har nå 30% på komplettapotek.no https://www.komplettapotek.no/produ...g-eggloesning/clearblue-testpinner-fertilitet
Har du den nye eller den gamle monitoren?

Når du har lagt inn data for din syklus så vil den be om hvilken dag du skal begynne å teste. Første syklis så kan det henede man starter på cd6 spørs på lengden på syklusen, og så i syklusen etter det (hvis det ikke klaffer første syklus) så vil den spørre om at du enten starter tidligere eller senere med å teste i forhold til når du får max.
Kjøper som regel testpinnene på komplettapotek.no når de har salg. Vet de har litt salg på babyplan også. Og så finner du det på apotekene.
De har nå 30% på komplettapotek.no https://www.komplettapotek.no/produ...g-eggloesning/clearblue-testpinner-fertilitet
Har du den nye eller den gamle monitoren?

Okei tusen takk :D Jeg er usikker på hvilken jeg har, men hun kjøpte den ny i 2017. Åh takk for tips, skal bestille med en gang :wideyed:
Er det stress å bruke den? Må man ha den med på jobb osv når man jobber turnus? :eek:

Back
Topp