Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Idag ba monitoren meg å teste med graviditetstest for første gang, og den sa "gravid":D jeg hadde gitt opp håpet denne mnt. da jeg på lørd begynte å blø 5 dager forsent med mens, så trodde det var den. Men den kom liksom aldri i gang og idag ble test positiv etter utallige andre tester før helgen som kun ga "skyggestreker". Første forsøk med monitoren, så den funket!
Gratulerer!!

Idag ba monitoren meg å teste med graviditetstest for første gang, og den sa "gravid":D jeg hadde gitt opp håpet denne mnt. da jeg på lørd begynte å blø 5 dager forsent med mens, så trodde det var den. Men den kom liksom aldri i gang og idag ble test positiv etter utallige andre tester før helgen som kun ga "skyggestreker". Første forsøk med monitoren, så den funket!
Gratulerer [emoji173]

Gratulerer!! :) Ja, den funker. Jeg er og gravid nå, pp2 men vi bruke el-tester og monitoren :)

Cd28 og endelig max på monitoren [emoji23]
1519800392836.jpg

Hei flotte damer:happy:

Første pp med monitoren. Er 12 dpo i dag. Testet meg i imorges og det sto «ikke gravid». Etter jobb idag, ser jeg på testen at det er 2 streker. Er det vanlig å få 2 streker på disse testene? Har noen opplevd å få to streker og ikke vært gravid?

Vedlegg

• F76C319E-C7A8-46FA-B1F5-FC49E86FC22E.jpeg
    F76C319E-C7A8-46FA-B1F5-FC49E86FC22E.jpeg
    422,2 KB · Visninger: 123
Hei flotte damer:happy:

Første pp med monitoren. Er 12 dpo i dag. Testet meg i imorges og det sto «ikke gravid». Etter jobb idag, ser jeg på testen at det er 2 streker. Er det vanlig å få 2 streker på disse testene? Har noen opplevd å få to streker og ikke vært gravid?

Ja dessverre, jeg får i alle fall alltid to streker :/ men den trenger en god del HCG om jeg har skjønt det riktig før den sier gravid da :) så fortsatt mulighet for det om noen dager ;)

Har hatt høy på monitor i 10 dager nå og fikk positive el tester med både babyplan og wondfo siden igår, men monitor sier ennå høy idag og ikke maks? Forstår det ikke
20180303_091958.jpg

5 dager til jeg starter å teste med monitoren igjen :)

Jeg testet bare med monitoren, men jeg hadde noen dager med EL-slim nesten 2 uker før max.
Fortsetter med å teste på monitoren. Skjønner Det bare ikke. Hatt positive el tester ett døgn nå og monitor sier høy og ikke maks. Får se om det er maks i morgen.

Jeg har positive strimler 1-2 dager, 2-3 dagen med positive strimler sier monitoren max hos meg :)
Aha, kan jo hende det skjer denne gangen hos meg også. Brukt Monitoren ei stund og alltid fått maks samme dag som jeg har fått positive el-tester på strimmel! Derfor jeg ikke skjønte så mye. Tusen takk for svar[emoji8]

Har hatt høy på monitor i 10 dager nå og fikk positive el tester med både babyplan og wondfo siden igår, men monitor sier ennå høy idag og ikke maks? Forstår det ikkeVis vedlegget 246948

Jeg stoler ikke helt på monitoren etter at den satte max 4 dager for tidlig (!) teste samtidig med andre el tester og de var negative. Jeg restartet monitoren etter dette, og nå er jeg, monitoren og de andre EL testene enige igjen;)

Back
Topp