Miniknøttet
Gift med forumet
Cd21 og fortsatt høy på monitoren. Det ser ut som om EL nærmer seg. Jeg håper det ikke skjer noe før til helga[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min ble positiv da jeg var 11 dpo, men aner ikke på hvilket hcg nivå de er ment å slå ut. Det har jeg også lurt på.
Det går bare an å legge inn de fire første dagene av syklusen.Hei . Akkurat fått meg fertilitetsmonitor. Men går det ikke å legge inn menstruasjon tilbake i tid? Eller som jeg forstår må jeg vente til neste syklus ( ??
Har du testet med strimler før? Når (på døgnet) fikk du i så fall sterkest test på de?
Kanskje du da får sterkere utslag på kvelden hvis du tester da? Eller du har så kort LH topp at den ikke får det med seg? Frustrerende når den ikke viser maks. Temper du i tillegg eller har symptomer på når EL er? Kanskje gått til innkjøp av noen strimmeltester en pp og funnet ut ved hjelp av de når LH toppen er i løpet av dagen. Jeg personlig syns de grønne fra Helm fra tostreker.no er veldig bra. Bruker de i tillegg til monitoren når jeg vet EL nærmer seg bare for å være sikker.Takk for svar.
Ja, jeg testet på morgenurin før dette, testene var akkurat som nå. Derfor forsøkte jeg å flytte tiden til 14.30 slik at det blir litt senere på dagen i håp om sterkere tester, men niks
Ups, tror jeg misforstod, har ikke testet med andre tester før cb fertilitetstest.
Kanskje du da får sterkere utslag på kvelden hvis du tester da? Eller du har så kort LH topp at den ikke får det med seg? Frustrerende når den ikke viser maks. Temper du i tillegg eller har symptomer på når EL er? Kanskje gått til innkjøp av noen strimmeltester en pp og funnet ut ved hjelp av de når LH toppen er i løpet av dagen. Jeg personlig syns de grønne fra Helm fra tostreker.no er veldig bra. Bruker de i tillegg til monitoren når jeg vet EL nærmer seg bare for å være sikker.
Ikke vits å stresse med for mye heller. Finne en balanse og hva som er best for en selv i prøvetidenHittil har jeg bare brukt monitoren ellers blir jeg så opphengt i alt rundt "ikke graviditetene" Fulgt med på tappen og blitt "kjent" med den en god stund nå. Vil liksom ikke gjøre så mye rundt det heller da alt blir så vondt etterpå
Kanskje jeg prøver med strimmeltestene. Takk for tips.
Vet du noe om når på kvelden det er best tid i forhold til LH-topp og testing (fortsatt med cb)?
Ikke vits å stresse med for mye heller. Finne en balanse og hva som er best for en selv i prøvetiden
Kanskje i 19-tiden? Det må jo være en tid som passer med din timeplan, når du som regel er hjemme. Man får mer LH utover dagen/ettermiddag/kveld.
Har hatt inntrykk av at de fleste får det på ettermiddag / kveld. Håper du finner ut av når kroppen din har LH toppen.Tiden på ettermiddagen er ikke noe problem for meg, det meste passer inn. Problemet er tidsperspektivet, altså når det ville ha vært best å ta testen. Jeg får vel forsøke rundt 19-tiden men senere kunne også passet dersom det hadde vært bedre. Men nå vet jeg jo ikke når LH topper normalt er å finne hos kvinner...
Cd23 og fortsatt høy på monitoren. Flere enn ti dager med høy [emoji21]
Det har såvidt vært strek. Jeg har alltid fått max om morgenen. Da jeg ble gravid i november var det tredje pp med monitoren.Kjedelig! Blir strekene noe sterkere eller svakere? Kan du ha misset EL om du kun tester morgen?
Det har såvidt vært strek. Jeg har alltid fått max om morgenen. Da jeg ble gravid i november var det tredje pp med monitoren.