Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Dag 2 med max, så nå er jeg fornøyd med testingen for denne gang! :)
IMG_5841.jpg

Smilefjes på CB også i dag morges.

Nå er det bare å begynne å telle ned til torsdag i neste uke! Da skal første G-test svies av! :) kun 7 dpo da, men ;)

Max på monitoren i dag (CD 15)! Har testetid mellom kl 11-17. Vi kosa oss i dag natt kl 05, altså før testetid, men teller det som dagens runde?! o_O

Cd17 og den sjette dagen med høy på monitoren. Da kommer max i løpet av uka. Vi får besøk i kveld/i morgen, og da blir det ikkeno kos før besøket drar om ca 2 uker [emoji13][emoji13][emoji13]

Forrige måned fikk jeg ikke høy før CD 20, men nå fikk jeg høy på CD 14... Kan hende eggløsning kommer tidligere denne gangen, men det er litt rart...

2 pp på monitoren og ingen mak dag å se selv om det gjenstår 3 dager før jeg er i 20 testpinne. Byttet tiden også til 14.30 uten at restultatet ble bedre.

Hva annet kan jeg forsøke?

2 pp på monitoren og ingen mak dag å se selv om det gjenstår 3 dager før jeg er i 20 testpinne. Byttet tiden også til 14.30 uten at restultatet ble bedre.

Hva annet kan jeg forsøke?
Har du testet med strimler før? Når (på døgnet) fikk du i så fall sterkest test på de?

Back
Topp