Hump i vei [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Will doHump i vei [emoji7]
Will do
Natura er alltid å foretrekke Men godt man kan får hjelp når det trengs. Lykke til med ruginga!St.Olavs gjorde det for meg denne syklusen! Men greit det innimellom, selvom natura er å foretrekke[emoji7][emoji7]
Dagens test, mye sterkere enn i går og LH streken var godt synlig før jeg satte testen inn i monitoren
Vis vedlegget 243098
Ja, men ikke helt opp, bare til første streken. Så jeg kan forberede meg på hva det blir I går kom streken ikke opp før jeg satte den i monitoren så var ikke forberedt på at det ble max i går.Så du ventet til urinen har trekt oppover testen før du setter den inn?
Jeg setter den i rett etter at de 15-16 sec har gått [emoji23]
Du må starte en ny syklus på monitoren mellom cd1-4, med dato og klokkeslett. Velkommen inn til fertilitets monitor gjengenArtig at vi er flere som bruker CBFM og kan dele erfaringer osv!
Jeg er på pp1 med CBFM og fikk denne måneden ikle max, mek håper på at det kommer neste syklus!
Men jeg kjøpte monitoren min brukt uten bruksanvisning.. Så jeg lurer på hvordan man gjør det når man starter en ny syklus? Må man trykke på noen knapp for å få dag 1 på skjermen igjen? Eller starte en ny syklus på monitoren da.
Artig at vi er flere som bruker CBFM og kan dele erfaringer osv!
Jeg er på pp1 med CBFM og fikk denne måneden ikle max, mek håper på at det kommer neste syklus!
Men jeg kjøpte monitoren min brukt uten bruksanvisning.. Så jeg lurer på hvordan man gjør det når man starter en ny syklus? Må man trykke på noen knapp for å få dag 1 på skjermen igjen? Eller starte en ny syklus på monitoren da.
Så bra! Skikkelig hopp i LH
Så bra! Skikkelig hopp i LH
Du må starte en ny syklus på monitoren mellom cd1-4, med dato og klokkeslett. Velkommen inn til fertilitets monitor gjengen
Legger ved en link til instruksjonshefte som hører til (hvis det er den advance du har kjøpt)
http://no.clearblue.com/node/24563
Jeg har den gamle typen. Men blir det da å holde inn den "m" knappen da