Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Jeg stoler ikke helt på monitoren etter at den satte max 4 dager for tidlig (!) teste samtidig med andre el tester og de var negative. Jeg restartet monitoren etter dette, og nå er jeg, monitoren og de andre EL testene enige igjen;)
Merkelig den kan "klikke" slik? Takk for tipset. Prøve å restarte den etter denne syklusen. Fikk negativ el test i stad. Så går ut ifra el tester. Brukt både babyplan og wondfo og de har gitt meg samme svar. Så tror monitoren tuller litt med meg.

Merkelig den kan "klikke" slik? Takk for tipset. Prøve å restarte den etter denne syklusen. Fikk negativ el test i stad. Så går ut ifra el tester. Brukt både babyplan og wondfo og de har gitt meg samme svar. Så tror monitoren tuller litt med meg.

Mulig jeg restartetden for tidlig etter MA og at hormonene i kroppen var litt på bærtur. Jeg syntes det var merkelig å få max uten at de andre testene var positive, dessuten så steg heller ikke tempen min i dagene etterpå, så jeg skjønte at EL ikke hadde vært og at monitoren tok feil. 4 dager senere fikk jeg positive el tester og tempen steg som den skulle etter det. Så jeg lurere på om monitoren er så smart at den gjennkjenner hormonnivåene også (?).

Jeg føler jeg har EL en dag før jeg får max på monitoren. Noen som har opplevd det? Tenkte jeg skulle prøve med vanlig EL tester denne syklusen for å sjekke det.

Mulig jeg restartetden for tidlig etter MA og at hormonene i kroppen var litt på bærtur. Jeg syntes det var merkelig å få max uten at de andre testene var positive, dessuten så steg heller ikke tempen min i dagene etterpå, så jeg skjønte at EL ikke hadde vært og at monitoren tok feil. 4 dager senere fikk jeg positive el tester og tempen steg som den skulle etter det. Så jeg lurere på om monitoren er så smart at den gjennkjenner hormonnivåene også (?).
Men den skal jo måle hormonene i hver pp og ikke gå ut ifra forrige? Merkelig om den ikke fungerer som den skal,men er jo helt tydelig jeg har EL nå. Kjenner det på kroppen pga tydelige smerter, el slim og klart positive tester i over ett døgn fra både babyplan og Wondfo. Frustrende monitoren ikke fungerer, er jo en grunn til vi har gått til innkjøp av den[emoji21] Temper ikke, så får ikke sjekket det på den måten! Om det ikke går denne pp går jeg til innkjøp av termometer. Tusen takk for svar. Har du hørt om flere som har opplevd tull med monitoren?

Jeg føler jeg har EL en dag før jeg får max på monitoren. Noen som har opplevd det? Tenkte jeg skulle prøve med vanlig EL tester denne syklusen for å sjekke det.
Bruker el-tester i tillegg til Monitor. Denne pp har jeg fått positive el-tester på strimmel fra to forskjellige produsenter, men monitor mener ennå jeg kun er høy og ikke maks. Frustrerende. Stoler på strimmeltestene.

Tror jeg må begynne å teste med el-tester jeg å for å sjekke.
Er nok lurt,men synd vi må gjøre det, for har jo som sagt kjøpt en dyr monitor av en grunn og leit den da ikke funker som den skal. Jeg er heldigvis såpass heldig jeg har kraftige el smerter, så kjenner på meg når kroppen har EL.

Men den skal jo måle hormonene i hver pp og ikke gå ut ifra forrige? Merkelig om den ikke fungerer som den skal,men er jo helt tydelig jeg har EL nå. Kjenner det på kroppen pga tydelige smerter, el slim og klart positive tester i over ett døgn fra både babyplan og Wondfo. Frustrende monitoren ikke fungerer, er jo en grunn til vi har gått til innkjøp av den[emoji21] Temper ikke, så får ikke sjekket det på den måten! Om det ikke går denne pp går jeg til innkjøp av termometer. Tusen takk for svar. Har du hørt om flere som har opplevd tull med monitoren?

Aner ikke hva den husker og går ut i fra, har lurt litt på det o_OJeg er i grunn ganske fornøyd med monitoren, men dette avviket forundret meg litt. Og glemmer man en test er den lite fornøyd. Har ikke hørt om andre med problemer.

Aner ikke hva den husker og går ut i fra, har lurt litt på det o_OJeg er i grunn ganske fornøyd med monitoren, men dette avviket forundret meg litt. Og glemmer man en test er den lite fornøyd. Har ikke hørt om andre med problemer.
Er første gangen jeg har opplevd feil med den. Har stemt ellers i alle andre sykluser og vært fornøyd. Har hatt høy i 11 dager nå. Vet EL har vært, så gidder ikke teste noe mere nå. Brukt 13 tester denne pp. Blir fort dyrt.

Er første gangen jeg har opplevd feil med den. Har stemt ellers i alle andre sykluser og vært fornøyd. Har hatt høy i 11 dager nå. Vet EL har vært, så gidder ikke teste noe mere nå. Brukt 13 tester denne pp. Blir fort dyrt.

Ja, dyrt er det! Og så er det irriterende å måtte starte å teste på dag 9 når jeg ikke får max før tidligst dag 16 uansett....

Ja, dyrt er det! Og så er det irriterende å måtte starte å teste på dag 9 når jeg ikke får max før tidligst dag 16 uansett....
I know, er dyrt. Har sykluser på alt fra 26 til 34 dager, så ofte jeg må det selv,men når den ikke har funnet maks denne pp og har fått bekreftet EL på strimmeltester blir det unødvendig å "kaste bort tester" med monitoren. Pleier å kjøpe tester til monitoren på komplett apotek når de har mor og barn 40% kampanjen. Så sparer man noen kr[emoji4]

Ja dessverre, jeg får i alle fall alltid to streker :/ men den trenger en god del HCG om jeg har skjønt det riktig før den sier gravid da :) så fortsatt mulighet for det om noen dager ;)

Takk for svar Mon25:) finner ikke dette på bruksanvisningen, men den vil at jeg skal ta graviditetstest selvom jeg har fått mensen.. bare ignorere den?

Idag ba monitoren meg å teste med graviditetstest for første gang, og den sa "gravid":D jeg hadde gitt opp håpet denne mnt. da jeg på lørd begynte å blø 5 dager forsent med mens, så trodde det var den. Men den kom liksom aldri i gang og idag ble test positiv etter utallige andre tester før helgen som kun ga "skyggestreker". Første forsøk med monitoren, så den funket!

Gratulerer så mye !

Er på 2pp med monitor nå. 3 dager på lav og er nå på 9dag med høy. Trodde den skulle justere seg inn litt mer etter første pp. Spent om jeg får max denne mnd, for det fikk jeg ikke sist mnd :)

Monitoren viste som sagt ikke maks denne mnd. Bare høy i over 12 dager.. testet med billigstrimler i tillegg og fikk positive på dem i 1 1/2 døgn. Stolte på dem. Hadde sex første dagen med positive tester. Monitoren idag viste gravid. Er 3+4. Ønsker dere alle masse lykke til[emoji4]

20180314_095145.jpg

Gratulerer!

Bra den fann ut at du var gravid da, selv om den ikke fant EL;)

Takk<3
Ha, ha, den greide iallefall å finne ut jeg var preggy. den slo først ut 2 dager etter første positive test med andre tester. men bedre sent enn aldri:talk017

Back
Topp