Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Den nr to er hvertfall ikke langt ifra positiv[emoji5] du kan ikke få tatt en blodprøve hos legen for å sjekke om EL har vært? Om de ikke blir positive igjen de neste dagene, så kan det jo kanskje tyde på at EL har vært!

Men rart de ble svakere for så å bli sterkere igjen? [emoji848] Får bare legge inn aksjer annenhver dag og fortsette testinga.. Blir ikke klok på dette jeg [emoji29]

Men rart de ble svakere for så å bli sterkere igjen? [emoji848] Får bare legge inn aksjer annenhver dag og fortsette testinga.. Blir ikke klok på dette jeg [emoji29]

Det at de ble svakere og så sterkere igjen som kan tyde på at egget ikke slapp[emoji57] men med aksjer annenhver dag så bør man jo være innenfor å treffe uansett[emoji12][emoji12] keep humping[emoji12][emoji12]

Det at de ble svakere og så sterkere igjen som kan tyde på at egget ikke slapp[emoji57] men med aksjer annenhver dag så bør man jo være innenfor å treffe uansett[emoji12][emoji12] keep humping[emoji12][emoji12]

Ja.. Aldri opplevd før tror jeg [emoji28]

Men det murrer og stikker godt hele tiden [emoji28]

Ja.. Aldri opplevd før tror jeg [emoji28]

Men det murrer og stikker godt hele tiden [emoji28]

Ikke skjedd meg heller[emoji12][emoji12]

Det gjør det her også!! Aldri merka EL før, det gjør jeg denne gangen! Mulig det er fordi jeg har tatt Letrozol for første gang! Men folikkelen var jo 15 mm på mandag, så kanskje det er megasvært[emoji23][emoji23][emoji23]

Ikke skjedd meg heller[emoji12][emoji12]

Det gjør det her også!! Aldri merka EL før, det gjør jeg denne gangen! Mulig det er fordi jeg har tatt Letrozol for første gang! Men folikkelen var jo 15 mm på mandag, så kanskje det er megasvært[emoji23][emoji23][emoji23]

Krysser fingrene for at det klaffer for oss begge denne mnd [emoji1377][emoji1316][emoji173]️

Takk for svar:) Pga. jobb er det litt vanskelig å teste senere på dagen, men kan være at jeg tester for tidlig. Starter maskinen klokka åtte første gang, for da kan jeg bruke den tre timer før og tre timer etter. Til tider er jeg oppe klokka fem og da tester jeg jo før halv seks. Vi får se om det dukker opp noen EL før tanta kommer;-)
Det kan jo, som du sier, være at du tester for tidlig kl 05. Da er kanskje ikke urinen konsentrert nok, og hormonene ikke samlet seg lenge nok.

At monitoren er forhåndsinnstilt på to dager med max er hvertfall helt sikkert! Jeg er på dag 2 med max idag og dette er streken! Den er like svak som når den viste lav! Og monitoren kommer sikkert til å vise høy imorra! Akkurat dette synes jeg er dumt med monitoren, den burde heller bare tatt utgangspunkt i testen!

30552068e96ef2faaa89d6a231d56754.jpg

At monitoren er forhåndsinnstilt på to dager med max er hvertfall helt sikkert! Jeg er på dag 2 med max idag og dette er streken! Den er like svak som når den viste lav! Og monitoren kommer sikkert til å vise høy imorra! Akkurat dette synes jeg er dumt med monitoren, den burde heller bare tatt utgangspunkt i testen!

30552068e96ef2faaa89d6a231d56754.jpg
Veldig enig! Har tempet også i tillegg til monitoren, og tempen har steget hver gang på morgningen på "høy"-dagen etter 2 dager med max. Så her legges aksjene inn 1 dag med max, eller før, for stoler ikke på at befruktning er mulig på andre dag med max.

Veldig enig! Har tempet også i tillegg til monitoren, og tempen har steget hver gang på morgningen på "høy"-dagen etter 2 dager med max. Så her legges aksjene inn 1 dag med max, eller før, for stoler ikke på at befruktning er mulig på andre dag med max.

Jepp! Tviler på at det er noe vits på dag to! La inn dagen før max her denne gangen, for da hadde jeg positiv CB digital! Trege svømmere, så kanskje det hjelper om de har litt bedre tid![emoji12] idag blir det bare for morro skyld, kanskje de treffer på egget litt lenger ned i systemet[emoji23]

Cd 15 og fortsatt lav. Mister håpet på denne runden.

Cd 15 og fortsatt lav. Mister håpet på denne runden.

Fortsatt håp[emoji173]️ jeg fikk ikke høy før CD17 denne runden, max på CD19! Aldri hatt lav så lenge før, men max kom uansett[emoji5][emoji5]

Fortsatt håp[emoji173]️ jeg fikk ikke høy før CD17 denne runden, max på CD19! Aldri hatt lav så lenge før, men max kom uansett[emoji5][emoji5]

Bare frykter max først kommer den uka mannen er bortreist [emoji19][emoji19]

Back
Topp