Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Flere som har 'problemer' med å få startet monitoren sin? Kommer alltid opp at jeg skal sjekke instruksjonsboken. Slår den av og på igjen nærmere hundre ganger sikkert før den KANSKJE føler for å starte ordentlig. Kjenner at jeg har ikke så lang lunte før jeg står å banner mot monitoren :p
Jeg varmer alltid min mellom lårene [emoji23]

Flere som har 'problemer' med å få startet monitoren sin? Kommer alltid opp at jeg skal sjekke instruksjonsboken. Slår den av og på igjen nærmere hundre ganger sikkert før den KANSKJE føler for å starte ordentlig. Kjenner at jeg har ikke så lang lunte før jeg står å banner mot monitoren :p

Jeepp!! Sykt irriterende!!! Jeg tar den innenfor genseren og varmer den med kroppsvarme!

Forventet max i dag, men rakk ikke å ta test innen fristen [emoji19]

Skjønner det er kroppsvarme som gjelder da, Hehe! Utrolig hvor følsom den må være da :facepalm:

Helt ekstremt!! Badet vårt er ganske varmt, men skjer hver dag! I det siste har jeg hatt den liggende på skjenken rett ved varmepumpa i stua, da hender det at jeg kommer rett inn på den[emoji12]

Helt ekstremt!! Badet vårt er ganske varmt, men skjer hver dag! I det siste har jeg hatt den liggende på skjenken rett ved varmepumpa i stua, da hender det at jeg kommer rett inn på den[emoji12]

Huff, så plagsomt :p synes nå badet vårt er ganske varmt også, men tydeligvis ikke. Takk for tips ;)

Begynner dere å legge in aksjer fra førstedag med Høy? Fikk dette i dag og er kun på cd8. venter ikke el før om 7-8 dager...men man vet jo ikke....plutselig er el der cd12, og da er man jo innafor de "3-5 dagene"

Begynner dere å legge in aksjer fra førstedag med Høy? Fikk dette i dag og er kun på cd8. venter ikke el før om 7-8 dager...men man vet jo ikke....plutselig er el der cd12, og da er man jo innafor de "3-5 dagene"

Annenhver dag her[emoji5]

Vi gjør oftest ikke det, tar stikkprøver med vanlige EL-tester innimellom for å finne ut av når EL virkelig nærmer seg. Ellers hadde vi til tider holdt på i "evigheter" før max kommer, greit at det er noen sprekinger igjen til EL virkelig kommer når syklusen er lang...;)

Litt overrasket over at jeg fikk lav på monitoren med denne testen:
52ff785c17673c4bdfe9cac886cd99e0.heic

Men får sats på høy i morgen da :)

Back
Topp