Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis EL var før monitoren begynte å spørre etter tester, bør jeg ikke da få høy på monitoren etterhvert hvis jeg er gravid? For da vil vel østrogen nivået stige?
Hvis EL var før monitoren begynte å spørre etter tester, bør jeg ikke da få høy på monitoren etterhvert hvis jeg er gravid? For da vil vel østrogen nivået stige?
4dpo og øm/sliten på den ene sida av underlivet...undersida av låret og bakover mot rumpa..
Får se om det bare er en øm muskel [emoji23]Spennende symptomer[emoji3]
Får se om det bare er en øm muskel [emoji23]
Fortsatt lav. Lyst å kaste hele greia i boss [emoji19]
Kjenner følelsen, ville gjøre det samme forrige uke! Du er akkurat en uke bak meg! Jeg hadde lav på CD16 forrige torsdag[emoji12]
Endelig høy på monitoren!
Min første mnd med monitor, ble også den siste[emoji87][emoji85]
Herlig[emoji3][emoji3] gratulerer[emoji173]️
Gratulerer
Den er veldig sensitiv for kulde. Varm den gjerne opp ved hjelp av f.eks kroppsvarme.Flere som har 'problemer' med å få startet monitoren sin? Kommer alltid opp at jeg skal sjekke instruksjonsboken. Slår den av og på igjen nærmere hundre ganger sikkert før den KANSKJE føler for å starte ordentlig. Kjenner at jeg har ikke så lang lunte før jeg står å banner mot monitoren