Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Hvis EL var før monitoren begynte å spørre etter tester, bør jeg ikke da få høy på monitoren etterhvert hvis jeg er gravid? For da vil vel østrogen nivået stige?

Hvis EL var før monitoren begynte å spørre etter tester, bør jeg ikke da få høy på monitoren etterhvert hvis jeg er gravid? For da vil vel østrogen nivået stige?

Godt spørsmål, har ingen aning![emoji51]

Fortsatt lav. Lyst å kaste hele greia i boss [emoji19]
1971ebd4e2ec38f5252b74eb2cc59099.jpg

Fortsatt lav. Lyst å kaste hele greia i boss [emoji19]
1971ebd4e2ec38f5252b74eb2cc59099.jpg

Kjenner følelsen, ville gjøre det samme forrige uke! Du er akkurat en uke bak meg! Jeg hadde lav på CD16 forrige torsdag[emoji12]

Kjenner følelsen, ville gjøre det samme forrige uke! Du er akkurat en uke bak meg! Jeg hadde lav på CD16 forrige torsdag[emoji12]

Ble så sykt skuffa! [emoji85][emoji28]

5b70f0e679f48cb305c9f31c8b602997.heic

Min første mnd med monitor, ble også den siste[emoji87][emoji85]

Yey [emoji1376][emoji1376][emoji1376] Gratulerer så masse [emoji259][emoji259][emoji259]

Flere som har 'problemer' med å få startet monitoren sin? Kommer alltid opp at jeg skal sjekke instruksjonsboken. Slår den av og på igjen nærmere hundre ganger sikkert før den KANSKJE føler for å starte ordentlig. Kjenner at jeg har ikke så lang lunte før jeg står å banner mot monitoren :p

Flere som har 'problemer' med å få startet monitoren sin? Kommer alltid opp at jeg skal sjekke instruksjonsboken. Slår den av og på igjen nærmere hundre ganger sikkert før den KANSKJE føler for å starte ordentlig. Kjenner at jeg har ikke så lang lunte før jeg står å banner mot monitoren :p
Den er veldig sensitiv for kulde. Varm den gjerne opp ved hjelp av f.eks kroppsvarme.

Back
Topp