Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Noen som vet når neste salget på sticks er? :)

Noen som vet når neste salget på sticks er? :)
e46390d05aeca9aaca1c204af9513f1f.jpg

Lav på monitoren i dag, første dagen den spør om tester denne runden.
59db563c2e432e3c1a4f8571a3f9ca5b.jpg

Irriterende siden EL testene fra makesure har vist dette de siste tre dagene:
657868eefe1e724cf666abc002024d8b.jpg

Kan se ut som EL var i går? [emoji28] Mye tidligere enn forventet [emoji85] Spent på testing videre!

Og er det noen som er gode på strekene på testene til monitoren? For prøvde å teste i går uten at det var testedag, noe den ikke godtok selvfølgelig [emoji28]
7045359e7ad63cb007ee140e4f19659f.jpg

Øverst i går og nederst fra i dag. I dag viste jo monitoren lav. Ser ut som strek 2 er mye tydeligere på den fa i går? Betyr det noe?

Og er det noen som er gode på strekene på testene til monitoren? For prøvde å teste i går uten at det var testedag, noe den ikke godtok selvfølgelig [emoji28]
7045359e7ad63cb007ee140e4f19659f.jpg

Øverst i går og nederst fra i dag. I dag viste jo monitoren lav. Ser ut som strek 2 er mye tydeligere på den fa i går? Betyr det noe?

Ser ut som at den fra idag ikke har tørket, så kan bli mer lik den igår når den tørker! Men du har sterkere strek enn min, og jeg har også lav! De blir sterkere når du nærmer deg EL[emoji5]

Ser ut som at den fra idag ikke har tørket, så kan bli mer lik den igår når den tørker! Men du har sterkere strek enn min, og jeg har også lav! De blir sterkere når du nærmer deg EL[emoji5]

Den var helt lik når den var tørket.. Så da kan det hende EL faktisk har vært da?

Den var helt lik når den var tørket.. Så da kan det hende EL faktisk har vært da?

Kan kan hende ja[emoji51] tidlig EL i så fall!! Har du korte sykluser?

Kan kan hende ja[emoji51] tidlig EL i så fall!! Har du korte sykluser?

Nei, sist var på 30 dager og før det over 50. Men fikk påvist pcos for noen måneder siden og startet da med Metformin. Fikk påvist EL sist syklus, den som var på 30 dager. Så det er jo ikke umulig? Isåfall må jeg si Metformin er magisk for min del [emoji28][emoji85]

Nei, sist var på 30 dager og før det over 50. Men fikk påvist pcos for noen måneder siden og startet da med Metformin. Fikk påvist EL sist syklus, den som var på 30 dager. Så det er jo ikke umulig? Isåfall må jeg si Metformin er magisk for min del [emoji28][emoji85]

Såpass ja!! Da må den i så fall ha gjort underverker[emoji23][emoji23]

Cd16 og fortsatt høy på monitoren. En del EL-slim også, tror jeg. Trusa har vært våt [emoji85][emoji87]Det må vel bety at EL er rett rundt hjørnet. Håper det!

Endeliiig!!! Lite steg nærmere! To dager igjen å få max på! Skjedd èn gang før at jeg har hatt to dager med høy før max, så håååper det kan skje denne gangen! Da kommer max på søndag!!

b9300676829ca87708ebe6f5b8ad8708.jpg

Om morgenen. Jeg fikk heller ikke Max på første pp med monitor, men de to siste gangene har max kommet.

Jeg har alltid fått max på morgenurinen! Aldri skjedd at max ikke har kommet[emoji5]

Back
Topp