Lykke tilCD7. Ferdig med TR og siste Letrozol pille denne pp. Monitoren har ikke bedt om test enda, men jeg starter med strips i tillegg på tirsdag for sikkerthetsskyld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilCD7. Ferdig med TR og siste Letrozol pille denne pp. Monitoren har ikke bedt om test enda, men jeg starter med strips i tillegg på tirsdag for sikkerthetsskyld
Vi får satse på det. Samtidig håper jeg vi ikke skal besøke broren til kjæresten neste helg. Det blir litt kjipt i fht sex [emoji23]
Hehe! Jeg håper gullegget snart kommer [emoji4]Hehe, får bare være stille da[emoji12][emoji12] kan gjerne komme max før helga her!
Hehe! Jeg håper gullegget snart kommer [emoji4]
Det gjør det nok [emoji4]Jeg håper gullegget ligger i fryseren på St.Olavs[emoji23]
Så deilig med stabil syklus! men siden resten var positiv i går, betyr det da at eggløsning var i går?Håper den blir mer stabil snart.
Min er veldig stabil egentlig. Var på 27 dager som regel, nå ser det kanskje ut til at 30 dager er det nye.
Veldig godt å ha stabil syklusSå deilig med stabil syklus! men siden resten var positiv i går, betyr det da at eggløsning var i går?
Det er det som er så kjedelig for jeg fikk kun testet på lørdag da jeg bare hadde 1 test igjen så fikk verken testet i går eller i dag.. Må nok dra å kjøpe en ny pakke etterpå [emoji85]Veldig godt å ha stabil syklus
Når testen er negativ igjen så har du EL sies det. EL kommer 12-36 timer etter positiv test. Hvordan var testen i dag?
Cd13 og monitoren viser endelig høy [emoji16]
Jaaa....Da er syklusen forhåpentligvis kortere enn den forrige [emoji4]Så bra[emoji3]
Jeg krysser fingrene [emoji4]Lav idag også, CD13! Men UL viste fin slimhinne og en ledende follikel på 15 mm! Så hun anslo positiv test om 2-3 dager! Så spennende å se hva monitoren viser imorra[emoji5] skal teste med CB digital i tillegg til monitoren nå! Tidligere har jeg fått smil på den på samme urin som monitoren ga meg høy! Klinikken godtar bare positiv test fra morgenurin, så da gidder jeg ikke teste på ettermiddag/kveld[emoji5]
Jaaa....Da er syklusen forhåpentligvis kortere enn den forrige [emoji4]
Nei, det er godt når det ikke trekker ut [emoji4]Ingenting som er bedre enn det[emoji16][emoji16]
Så kjedelig da...Det er det som er så kjedelig for jeg fikk kun testet på lørdag da jeg bare hadde 1 test igjen så fikk verken testet i går eller i dag.. Må nok dra å kjøpe en ny pakke etterpå [emoji85]
Cd15 og tredje dag med høy på monitoren. EL-slim og [emoji4] Hvis det er likt med forrige pp, så kommer max i morgen.
Hmm...jeg krysser fingre for at du snart har EL [emoji4] Jeg håper kjæresten og jeg får til å legge inn aksjer på rett tid før vi skal være barnevakter fra lør-søn.Skulle ønske jeg også fikk det!! CD15 og fortsatt lav her[emoji31][emoji31] aldri skjedd før!! Gått på Letrozol denne mnd! Var jo på UL på mandag, og lege anslo positiv test idag eller imorra!! Det stemmer tydeligvis ikke!!!!! Streken er også megasvak, både på testpinnene til monitoren og CB digital! Nå er jeg redd jeg ikke rekker å få positiv innen søndag[emoji20][emoji20]
Hmm...jeg krysser fingre for at du snart har EL [emoji4] Jeg håper kjæresten og jeg får til å legge inn aksjer på rett tid før vi skal være barnevakter fra lør-søn.