Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Når begynner monitoren å be om tester? :)

Når begynner monitoren å be om tester? :)

Om det er første gang du bruker den, så er det CD6! Oppstart på de neste syklusene avhenger av når du har fått Max/EL i syklusene før[emoji5]

Eg har ikke peiling Hehe har ALDRI brukt sånne strimle tester før Hehe så eg veit ikke når det er posetivt eller negativt eller hva :)
Positiv er når strekene er like sterke eller teststreken er sterkere enn kntrollstreken.
Syntes jo testen du la ut i går var positiv. Men ser nå på testene du la ut i dag fra i går at den var negativ men testen fra i dag var positiv.

Om det er første gang du bruker den, så er det CD6! Oppstart på de neste syklusene avhenger av når du har fått Max/EL i syklusene før[emoji5]

Jeg har kjøpt min brukt, så kan bli spennende å se når den ber om test gitt :wideyed:

Da er den nok restarta, så vil tro det er CD6 [emoji5]

Den har ikke bedt om en enda. Vi får se :D

Positiv er når strekene er like sterke eller teststreken er sterkere enn kntrollstreken.
Syntes jo testen du la ut i går var positiv. Men ser nå på testene du la ut i dag fra i går at den var negativ men testen fra i dag var positiv.
Men eg ser på testen nå når den er tørr så er test streken litt svakere men test streken på den i går er like sterk når den er tørr, har det noe og si ?? :-)

Hvilke monitor har du? På min står det når jeg skal ta første test[emoji5]

Hvilke monitor har du? På min står det når jeg skal ta første test[emoji5]

Har den gamle typen, så er ikke så mye info som popper opp der ;):rolleyes:

Hehe, dere får øve så lenge[emoji12][emoji12]

Det er det ikke mangel på :hilarious::laughing025

Men eg ser på testen nå når den er tørr så er test streken litt svakere men test streken på den i går er like sterk når den er tørr, har det noe og si ?? :)
Har sammenlignet bildene dine fra testene du viste i går og testene du viste i dag. Tror kanskje du har mikset de opp for den øverste ser ut til at den er den fra i går ikke fra i dag som du skriver. Kan jo være jeg tar feil ;)
Man skal jo ikke se på testen etter fristen. Hos meg så bruker de å bli sterkere etter tiden. Men hvis dagens test er svakere enn kontrollstreken så vil jeg tro du har EL i dag eller i morgen.

Har sammenlignet bildene dine fra testene du viste i går og testene du viste i dag. Tror kanskje du har mikset de opp for den øverste ser ut til at den er den fra i går ikke fra i dag som du skriver. Kan jo være jeg tar feil ;)
Man skal jo ikke se på testen etter fristen. Hos meg så bruker de å bli sterkere etter tiden. Men hvis dagens test er svakere enn kontrollstreken så vil jeg tro du har EL i dag eller i morgen.
Den nedesrte er fra i dag å det øverste er fra i går Hehehe er det mulig å tulle så mye, det er bra du føller med omg FLAU!!! Så da da er den eg tok negativ i dag sant?? Å da vil eggløsningen være i dag eller i morgen?? Må bare le av meg selv!!!!

Den nedesrte er fra i dag å det øverste er fra i går Hehehe er det mulig å tulle så mye, det er bra du føller med omg FLAU!!! Så da da er den eg tok negativ i dag sant?? Å da vil eggløsningen være i dag eller i morgen?? Må bare le av meg selv!!!!
Lett å blande opp, ikke så lett alltid ;)
Den i dag var negativ ja :) Så da er EL ikke så langt unna. Man får en dropp i LH hormonet før EL er.
Lykke til og håper det ender i en spire :)

Back
Topp