Vimso84
Glad i forumet
Eg har ikke peiling Hehe har ALDRI brukt sånne strimle tester før Hehe så eg veit ikke når det er posetivt eller negativt eller hvaHadde du ikke positiv i går? Den øverste er positiv nå og den fra i går er negativ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har ikke peiling Hehe har ALDRI brukt sånne strimle tester før Hehe så eg veit ikke når det er posetivt eller negativt eller hvaHadde du ikke positiv i går? Den øverste er positiv nå og den fra i går er negativ.
Når begynner monitoren å be om tester?
Positiv er når strekene er like sterke eller teststreken er sterkere enn kntrollstreken.Eg har ikke peiling Hehe har ALDRI brukt sånne strimle tester før Hehe så eg veit ikke når det er posetivt eller negativt eller hva
Om det er første gang du bruker den, så er det CD6! Oppstart på de neste syklusene avhenger av når du har fått Max/EL i syklusene før[emoji5]
Men eg ser på testen nå når den er tørr så er test streken litt svakere men test streken på den i går er like sterk når den er tørr, har det noe og si ??Positiv er når strekene er like sterke eller teststreken er sterkere enn kntrollstreken.
Syntes jo testen du la ut i går var positiv. Men ser nå på testene du la ut i dag fra i går at den var negativ men testen fra i dag var positiv.
Den har ikke bedt om en enda. Vi får se
Hvilke CD er du på?[emoji5]
Hvilke monitor har du? På min står det når jeg skal ta første test[emoji5]
Har den gamle typen, så er ikke så mye info som popper opp der
Åh, da veit jeg ikke desverre
Det er det ikke mangel på
Har sammenlignet bildene dine fra testene du viste i går og testene du viste i dag. Tror kanskje du har mikset de opp for den øverste ser ut til at den er den fra i går ikke fra i dag som du skriver. Kan jo være jeg tar feilMen eg ser på testen nå når den er tørr så er test streken litt svakere men test streken på den i går er like sterk når den er tørr, har det noe og si ??
Den nedesrte er fra i dag å det øverste er fra i går Hehehe er det mulig å tulle så mye, det er bra du føller med omg FLAU!!! Så da da er den eg tok negativ i dag sant?? Å da vil eggløsningen være i dag eller i morgen?? Må bare le av meg selv!!!!Har sammenlignet bildene dine fra testene du viste i går og testene du viste i dag. Tror kanskje du har mikset de opp for den øverste ser ut til at den er den fra i går ikke fra i dag som du skriver. Kan jo være jeg tar feil
Man skal jo ikke se på testen etter fristen. Hos meg så bruker de å bli sterkere etter tiden. Men hvis dagens test er svakere enn kontrollstreken så vil jeg tro du har EL i dag eller i morgen.
Lett å blande opp, ikke så lett alltidDen nedesrte er fra i dag å det øverste er fra i går Hehehe er det mulig å tulle så mye, det er bra du føller med omg FLAU!!! Så da da er den eg tok negativ i dag sant?? Å da vil eggløsningen være i dag eller i morgen?? Må bare le av meg selv!!!!