Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Da fikk jeg max på monitoren :) CD14 i dag, så blir spennende å se om EL blir i morgen eller på torsdag. Strek nr to stjal jo nesten all farge så det var ikke så mye igjen til strek nr en :D

Vis vedlegget 234945

Vis vedlegget 234944
Dette er andre pp eg bruker monitoren å første gangen fikk eg høy å så rett på maksimal å så fikk eg ikke beskjed om å teste mer men ser jo att du skal teste igjen i morgen veit du koffor ikke eg fikk det sist månede??

Hei jeg har eit lite spørsmål man får jo altid to dager med Max men kan jeg teste på dag to med Max å se hva som skjer eller er ikke det vitsi?? Tenkte eg skulle teste med strimler denne gangen også å se hva som skjer, når er disse lurt å bruke å hvor lenge må jeg holde meg før eg tisser liksom??

Jeg bruker å hvertfall teste til jeg har gått forbi to dager med max og en dag med høy etter der igjen! Jeg har også testa med strimler ved siden av, og har tatt dem på kvelden eller ettermiddagen som regel, siden jeg bruker monitoren på morgenurin! Jeg bruker å holde meg i 4 timer og prøve å ikke drikke noe! Hvertfall ikke drukket noe de to siste timene! Men veit av flere som tester uten å ha hold seg! Jeg har også brukt CB digital ved siden av, og har ved to PP’er fått positive strimler/digital før jeg har fått max på monitoren!

Dette er andre pp eg bruker monitoren å første gangen fikk eg høy å så rett på maksimal å så fikk eg ikke beskjed om å teste mer men ser jo att du skal teste igjen i morgen veit du koffor ikke eg fikk det sist månede??
Fordi monitoren vil at man skal bruke 10 eller 20 tester pr periode. Og det spørs om nr man får max. Man skal helst bruke fra samme parti. Forrige pp fikk jeg max på dag 10 med monitoren og var redd for at han skulle spørre om 20. Men han spurte ikke noe mer heldigvis :) så siden jeg er på dag 8 med tester så spør han om to dager til.
Du fikk vel max på dag 10 tenker jeg da sist pp siden den ikke spurte om flere.

Fordi monitoren vil at man skal bruke 10 eller 20 tester pr periode. Og det spørs om nr man får max. Man skal helst bruke fra samme parti. Forrige pp fikk jeg max på dag 10 med monitoren og var redd for at han skulle spørre om 20. Men han spurte ikke noe mer heldigvis :) så siden jeg er på dag 8 med tester så spør han om to dager til.
Du fikk vel max på dag 10 tenker jeg da sist pp siden den ikke spurte om flere.
Nei eg fikk Max på dag 16 så får eg se hva han gjør denne måneden Hehe :-) men har bare 2 tester igjen av det samme partie nå så da må eg begynne på ny pakke Hehe

Hvilken synes dere er best? Gamle eller nye? Fungerer de like bra?

Nei eg fikk Max på dag 16 så får eg se hva han gjør denne måneden Hehe :) men har bare 2 tester igjen av det samme partie nå så da må eg begynne på ny pakke Hehe
Dag 16 i syklusen eller dag 16 med tester?

Da var det vel dag ti med testing du fkk max så da spurte den ikke om mer :)
Hvordan går testinga nå?
Eg er på dag 9 med testing å fremdeles lav men det gjør ikke noe for mannen kommer ikke hjem før i morgen Hehe :-) men dumt at så mangen tester blir sløst vekk Hehe

Eg er på dag 9 med testing å fremdeles lav men det gjør ikke noe for mannen kommer ikke hjem før i morgen Hehe :) men dumt at så mangen tester blir sløst vekk Hehe
Veldig dumt. Men bra du ikke har fått høy eller max før mannen kommer hjem da :) Kanskje kroppen satte seg i ventemodus til mannen kommer hjem :D

Veldig dumt. Men bra du ikke har fått høy eller max før mannen kommer hjem da :) Kanskje kroppen satte seg i ventemodus til mannen kommer hjem :D
Ja synes det er heilt greit Hehe men trur det nærmer seg kjenner det å ser det på kroppen att noe er på gang så satser på att innen helgen så er det Max :-) :-)

Er det billigst å kjøpe testpinnene på nett eller apotek? Hvor er de billigst? :)

Jeg har kjøpt på tilbud bare. I butikk
Hvilken har du?

Jeg har den gamle CB monitoren, men kan bruke EL testene til nye monitoren..
selv om jeg har veldig lyst på den nye :P

Back
Topp