Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Er det billigst å kjøpe testpinnene på nett eller apotek? Hvor er de billigst? :)

Når det er salg på komplettapotek.no[emoji1303] og det er ganske ofte[emoji5]

Jeg hadde også første testdag i dag. Håper på max fredag 3.11.

Alt mellom onsdag og søndag neste uke er greit for meg[emoji1303][emoji1303] skal ha fryseforsøk og kan IKKE få positiv EL-test på mandager eller tirsdager!!! Da blir innsett på helg og klinikken en stengt[emoji849][emoji849][emoji849]

Alt mellom onsdag og søndag neste uke er greit for meg[emoji1303][emoji1303] skal ha fryseforsøk og kan IKKE få positiv EL-test på mandager eller tirsdager!!! Da blir innsett på helg og klinikken en stengt[emoji849][emoji849][emoji849]
Da satser vi på ons-søn. Jeg håper at det blir tors-lør her siden vi kanskje skal bort neste helg.

Fikk lav på monitoren i dag tidlig, jobbet i natt men holdt meg fra kl 01 til kl 06 i dag tidlig, men så har eg testet med strimle test på kvelden å i kveld fikk eg den nedesrste å den er jo posetiv for den er enda kraftigere nå etter eg tok bilde! Er det flere som har opplevd å få lav på monitoren men strimle testen er posetiv?? :-)

Vedlegg

• ACF8DF60-ECB5-4908-9382-C7C677781251.jpeg
    ACF8DF60-ECB5-4908-9382-C7C677781251.jpeg
    763,4 KB · Visninger: 70
Hei jenter[emoji4]
Lurer på en ting, første pp med monitoren, så tenkte jeg skulle bruke opp digitale el testene også.

Monitoren viser høy i dag (hatt høy i 1 uke), men fikk maksimal på digital el test (dobbel hormon indikator)[emoji848] Hva skal jeg stole på?[emoji28]

Hei jenter[emoji4]
Lurer på en ting, første pp med monitoren, så tenkte jeg skulle bruke opp digitale el testene også.

Monitoren viser høy i dag (hatt høy i 1 uke), men fikk maksimal på digital el test (dobbel hormon indikator)[emoji848] Hva skal jeg stole på?[emoji28]
Første pp med monitoren kan også bare gje høy!! Den bruker ein månede på å bli kjekt med syklusen din så du kan nok sikkert stole på den digitale du har tatt :-)

Første pp med monitoren kan også bare gje høy!! Den bruker ein månede på å bli kjekt med syklusen din så du kan nok sikkert stole på den digitale du har tatt :-)

Mente jeg hadde lest det ja[emoji1]
Men da kjører vi på med aksjer[emoji1] Takk for svar[emoji7]

c627439299b9d9daaa9fb38d5419a30d.jpg

Dag 28 i syklus og tok tilfeldigvis en eggløsningstest da jeg har litt smerter på siden av magen og eggløsnongsslim. Veldig positiv og smileansilt kom opp. Dette hadde ikke monitoren fanget opp for den ber ikke om flere tester nå. Passer nok ikke for meg med så mange sykluser

c627439299b9d9daaa9fb38d5419a30d.jpg

Dag 28 i syklus og tok tilfeldigvis en eggløsningstest da jeg har litt smerter på siden av magen og eggløsnongsslim. Veldig positiv og smileansilt kom opp. Dette hadde ikke monitoren fanget opp for den ber ikke om flere tester nå. Passer nok ikke for meg med så mange sykluser
Monitoren passer for de med sykluser på 21-42 dager. Hvis du skulle være så uheldig å få tanta på besøk så plott det inn i monitoren, så neste gang spør den vel om tester litt senere. Hos meg varierer de hvilken dag monitoren vil at jeg skal begynne testingen i forhold til når jeg fikk max.
Er det din første syklus med monitor?
Så bra du sjekket med en digitaltest da og fikk med positiv test :)

Monitoren passer for de med sykluser på 21-42 dager. Hvis du skulle være så uheldig å få tanta på besøk så plott det inn i monitoren, så neste gang spør den vel om tester litt senere. Hos meg varierer de hvilken dag jeg begynner i forhold til når jeg fikk max.
Er det din første syklus med monitor?
Nei er min andre. Men forrige gang fant den ikke max. Hadde bare høy i evigheter, Så lav. Sånn har det vært denne perioden og. Kan man teste med eggløsningstester på dager den ikke ber om det?

Nei er min andre. Men forrige gang fant den ikke max. Hadde bare høy i evigheter, Så lav. Sånn har det vært denne perioden og. Kan man teste med eggløsningstester på dager den ikke ber om det?
Min første var også høy i 18 dager med lav på første og siste dag. Den fant ikke EL/max.
Kan ikke bruke monitoren med EL tester utenom at den spør om det nei. Har gjort den feilen. Har du like lang syklus hver gang eller variere den?

Mente jeg hadde lest det ja[emoji1]
Men da kjører vi på med aksjer[emoji1] Takk for svar[emoji7]
ja det er bare til å gje gass Hehe :-) mannen kom hjem i går å eg fikk posetiv El strimle test i går å høy på monitoren i dag så her er det også bare til å gje gass :-) :-) har heldigvis ikke store forhåpninger så da blir liksom ikke fall høyden så høg Hehehe :-) masse lykke til å håper det går din vei denne gangen :-) :-)

Min første var også høy i 18 dager med lav på første og siste dag. Den fant ikke EL/max.
Kan ikke bruke monitoren med EL tester utenom at den spør om det nei. Har gjort den feilen. Har du like lang syklus hver gang eller variere den?
Det varierer. Sønnen min blir 1 år 24 november så har vært veldig uregelmessig etter fødsel.. hvordan er dine sykluser da?

Det varierer. Sønnen min blir 1 år 24 november så har vært veldig uregelmessig etter fødsel.. hvordan er dine sykluser da?
Håper den blir mer stabil snart.
Min er veldig stabil egentlig. Var på 27 dager som regel, nå ser det kanskje ut til at 30 dager er det nye.

Heisann :-) den øverste i dag å den nederste i går :-) hva tenker dere? Har aldri testet med strimler før så har ikke peiling på hvordan eg skal tyde di Hehe!! Fikk høy på monitoren i dag tidlig!!!

Vedlegg

• 75777778-DF35-40ED-8DF2-AA7037ADBB07.jpeg
    75777778-DF35-40ED-8DF2-AA7037ADBB07.jpeg
    580,8 KB · Visninger: 69
Heisann :) den øverste i dag å den nederste i går :) hva tenker dere? Har aldri testet med strimler før så har ikke peiling på hvordan eg skal tyde di Hehe!! Fikk høy på monitoren i dag tidlig!!!
Hadde du ikke positiv i går? Den øverste er positiv nå og den fra i går er negativ.

Back
Topp