Er det billigst å kjøpe testpinnene på nett eller apotek? Hvor er de billigst?
Når det er salg på komplettapotek.no[emoji1303] og det er ganske ofte[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det billigst å kjøpe testpinnene på nett eller apotek? Hvor er de billigst?
Hva er forskjellen på nye og gamle? Jeg bruker nye
Når det er salg på komplettapotek.no[emoji1303] og det er ganske ofte[emoji5]
Jeg hadde også første testdag i dag. Håper på max fredag 3.11.Samme her! Men var første testdag idag![emoji12] men heelt greit, jeg vil ikke ha max før onsdag 1.november
Jeg hadde også første testdag i dag. Håper på max fredag 3.11.
Da satser vi på ons-søn. Jeg håper at det blir tors-lør her siden vi kanskje skal bort neste helg.Alt mellom onsdag og søndag neste uke er greit for meg[emoji1303][emoji1303] skal ha fryseforsøk og kan IKKE få positiv EL-test på mandager eller tirsdager!!! Da blir innsett på helg og klinikken en stengt[emoji849][emoji849][emoji849]
Første pp med monitoren kan også bare gje høy!! Den bruker ein månede på å bli kjekt med syklusen din så du kan nok sikkert stole på den digitale du har tattHei jenter[emoji4]
Lurer på en ting, første pp med monitoren, så tenkte jeg skulle bruke opp digitale el testene også.
Monitoren viser høy i dag (hatt høy i 1 uke), men fikk maksimal på digital el test (dobbel hormon indikator)[emoji848] Hva skal jeg stole på?[emoji28]
Første pp med monitoren kan også bare gje høy!! Den bruker ein månede på å bli kjekt med syklusen din så du kan nok sikkert stole på den digitale du har tatt
Monitoren passer for de med sykluser på 21-42 dager. Hvis du skulle være så uheldig å få tanta på besøk så plott det inn i monitoren, så neste gang spør den vel om tester litt senere. Hos meg varierer de hvilken dag monitoren vil at jeg skal begynne testingen i forhold til når jeg fikk max.
Dag 28 i syklus og tok tilfeldigvis en eggløsningstest da jeg har litt smerter på siden av magen og eggløsnongsslim. Veldig positiv og smileansilt kom opp. Dette hadde ikke monitoren fanget opp for den ber ikke om flere tester nå. Passer nok ikke for meg med så mange sykluser
Nei er min andre. Men forrige gang fant den ikke max. Hadde bare høy i evigheter, Så lav. Sånn har det vært denne perioden og. Kan man teste med eggløsningstester på dager den ikke ber om det?Monitoren passer for de med sykluser på 21-42 dager. Hvis du skulle være så uheldig å få tanta på besøk så plott det inn i monitoren, så neste gang spør den vel om tester litt senere. Hos meg varierer de hvilken dag jeg begynner i forhold til når jeg fikk max.
Er det din første syklus med monitor?
Min første var også høy i 18 dager med lav på første og siste dag. Den fant ikke EL/max.Nei er min andre. Men forrige gang fant den ikke max. Hadde bare høy i evigheter, Så lav. Sånn har det vært denne perioden og. Kan man teste med eggløsningstester på dager den ikke ber om det?
ja det er bare til å gje gass Hehe mannen kom hjem i går å eg fikk posetiv El strimle test i går å høy på monitoren i dag så her er det også bare til å gje gass har heldigvis ikke store forhåpninger så da blir liksom ikke fall høyden så høg Hehehe masse lykke til å håper det går din vei denne gangenMente jeg hadde lest det ja[emoji1]
Men da kjører vi på med aksjer[emoji1] Takk for svar[emoji7]
Det varierer. Sønnen min blir 1 år 24 november så har vært veldig uregelmessig etter fødsel.. hvordan er dine sykluser da?Min første var også høy i 18 dager med lav på første og siste dag. Den fant ikke EL/max.
Kan ikke bruke monitoren med EL tester utenom at den spør om det nei. Har gjort den feilen. Har du like lang syklus hver gang eller variere den?
Håper den blir mer stabil snart.Det varierer. Sønnen min blir 1 år 24 november så har vært veldig uregelmessig etter fødsel.. hvordan er dine sykluser da?
Hadde du ikke positiv i går? Den øverste er positiv nå og den fra i går er negativ.Heisann den øverste i dag å den nederste i går hva tenker dere? Har aldri testet med strimler før så har ikke peiling på hvordan eg skal tyde di Hehe!! Fikk høy på monitoren i dag tidlig!!!