Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Lett å blande opp, ikke så lett alltid ;)
Den i dag var negativ ja :) Så da er EL ikke så langt unna. Man får en dropp i LH hormonet før EL er.
Lykke til og håper det ender i en spire :)
Så da passer det med att det blei lagt inn aksjer i går å i dag å i morgen da?? Hehe lurer på hva monitoren sier i morgen tidlig Hehe kanskje det sier Max!! :-)

Så da passer det med att det blei lagt inn aksjer i går å i dag å i morgen da?? Hehe lurer på hva monitoren sier i morgen tidlig Hehe kanskje det sier Max!! :)
Det passer helt perfekt :) Spennende i morgen hva monitoren sier.

ja det er bare til å gje gass Hehe :-) mannen kom hjem i går å eg fikk posetiv El strimle test i går å høy på monitoren i dag så her er det også bare til å gje gass :-) :-) har heldigvis ikke store forhåpninger så da blir liksom ikke fall høyden så høg Hehehe :-) masse lykke til å håper det går din vei denne gangen :-) :-)

7526460d267bfb1743baed9407155fac.heic

Fikk maksimal på monitoren i dag[emoji1][emoji1]

Monitoren min sa bare høy i dag også så trur kanskje den har gått glipp av stigningen siden eg tester om morningen med monitoren å strimle test på kvelden å den har eg fått posetiv :-) men hvor lenge skal eg teste med monitoren nå? Den ba jo om ny test i morgen men gidder liksom ikke å bruke opp alle testene mine Hehe

Monitoren min sa bare høy i dag også så trur kanskje den har gått glipp av stigningen siden eg tester om morningen med monitoren å strimle test på kvelden å den har eg fått posetiv :) men hvor lenge skal eg teste med monitoren nå? Den ba jo om ny test i morgen men gidder liksom ikke å bruke opp alle testene mine Hehe
Siden det nå ser ut til at du ikke får max så vil den fortsette å spørre til du har tatt 20 tester. Men den spør også etter 20 tester hvis du får max på 11. dagen eller senere med testing. Den vil gå enten får 10 eller 20 tester. Spørs om og når du får max.

Siden det nå ser ut til at du ikke får max så vil den fortsette å spørre til du har tatt 20 tester. Men den spør også etter 20 tester hvis du får max på 11. dagen eller senere med testing. Den vil gå enten får 10 eller 20 tester. Spørs om og når du får max.
Eg er på dag 12 med testing så eg for prøve eit par dager til for å se hva den sier Hehe :-)

Eg er på dag 12 med testing så eg for prøve eit par dager til for å se hva den sier Hehe :)
Lurt :) Greit i tilfelle. Lykke til med videre testing!

Teit at det ikke går ann å stille klokka midt i syklusen altså[emoji849][emoji849] nå må jeg jo huske på at monitoren er en time foran mine andre klokker[emoji849][emoji849][emoji849]

Teit at det ikke går ann å stille klokka midt i syklusen altså[emoji849][emoji849] nå må jeg jo huske på at monitoren er en time foran mine andre klokker[emoji849][emoji849][emoji849]
Går det ikke?? Så teit da...

Nope, får det hvertfall ikke til! Står at det må gjøres mellom dag 1 og 4 i syklusen[emoji849][emoji849]
Frustrerende. Har du mange dager igjen å teste?

Er bare på dag 4 med testing, så er noen dager igjen gitt[emoji51][emoji51]
Så tidlig ja. Noen dager igjen da... Håper du får max tidlig så du slipper å teste så lenge med feil klokkeslett på monitoren.

CD7. Ferdig med TR og siste Letrozol pille denne pp. Monitoren har ikke bedt om test enda, men jeg starter med strips i tillegg på tirsdag for sikkerthetsskyld :D

Back
Topp