Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Jeg fikk bare max annenhver måned men vet at jeg har hatt EL selv om den ikke viste max (selv om en måned så var streken så sterk på testen men monitoren ville ikke si max). Endret tidspunkt på testinga til ettermiddag, og begge gangene nå har jeg fått max :)
Da tror jeg at jeg skal prøve og teste kveld neste pp

Veldig merkelig egentlig iom at de anbefaler å teste på morgenurin, men samtidig så vet man jo at LH øker på ettermiddag/kveld. Tror jammen jeg skal endre testetidspunket neste syklus ja. Verdt ett forsøk iallefall. Er sånn annenhver syklus med max her også av en eller annen merkelig grunn ...
Syns også det er merkelig.
Jeg tester nå kl 14.30 og det er så greit. Jeg tenkte å prøve det en syklus og gikk ikke det så vurderte jeg å endre det til morgen igjen fordi da er det bare sånn, men fikk max så da fortsatte jeg bare med det :)

Syns også det er merkelig.
Jeg tester nå kl 14.30 og det er så greit. Jeg tenkte å prøve det en syklus og gikk ikke det så vurderte jeg å endre det til morgen igjen fordi da er det bare sånn, men fikk max så da fortsatte jeg bare med det :)
det må absolutt testes ut ja :D begynner å gi litt opp den monitoren :)

det må absolutt testes ut ja :D begynner å gi litt opp den monitoren :)
Lykke til med ny testtidspunkt, men håper du slipper ny runde med monitor ;)
Stoler ikke helt på monitoren enda, så når EL nærmer seg tar jeg gjerne en strimmeltest i tillegg. Men viser monitoren til at den viser max hver måned fremover så slutter jeg nok med strimmeltestene.

CD24 fremdeles bare høy... Og idag igjen fikk jeg disse strimlene ??? positive di også ? blir gaaaal... ser ut til at dette blir en lang syklus, selv om jeg har tatt letrozol :(

Vedlegg

• oktober.jpg
    oktober.jpg
    27,6 KB · Visninger: 71
takk for svar, blir bare usikker nå monitoren ikke vil opp på max og den digitale var negativ. mulig de henger litt etter, ikke første gang heller monitoren ikke har klart å oppdage eggløsning heller :/
Det kan være pga tablettene du går på att det ikke kommer opp i Max det fikk eg beskjed på av legen å det står jo i bruksanvisningen att det kan vise feil vist man går på hormonpreparater :-)

Det kan være pga tablettene du går på att det ikke kommer opp i Max det fikk eg beskjed på av legen å det står jo i bruksanvisningen att det kan vise feil vist man går på hormonpreparater :)

Ja det er sant, men har alltid fått positive digitale tester uansett :P får bare fortsette å kjøre på med annenhverdag frem til tanta kommer :P Håper selvsagt hun holder seg borte i ca ni mnd :P

Ja det er sant, men har alltid fått positive digitale tester uansett :p får bare fortsette å kjøre på med annenhverdag frem til tanta kommer :p Håper selvsagt hun holder seg borte i ca ni mnd :p
Ååå oki :-) ja man håper jo at tanta har pakket får noen måneder det er jo det beste Hehe :-)

Da har jeg bytta batteri på monitoren og klar for testing for 1PP i November.

Ser det er litt diskusjoner om når på døgnet man skal teste.

Det er vel 2 timers vindu på denne monitoren? Mener jeg satt den til kl 07 sist, og det var så irriterende i helgene, eller om jeg måtte dra hjemme i fra før kl 07. Å dra med seg denne monitoren på jobb kan være litt klønete for min del :D

Da har jeg bytta batteri på monitoren og klar for testing for 1PP i November.

Ser det er litt diskusjoner om når på døgnet man skal teste.

Det er vel 2 timers vindu på denne monitoren? Mener jeg satt den til kl 07 sist, og det var så irriterende i helgene, eller om jeg måtte dra hjemme i fra før kl 07. Å dra med seg denne monitoren på jobb kan være litt klønete for min del :D

Hva slags monitor har du? Jeg har CBFM advance, og testperioden er 6 timer[emoji5]

Hva slags monitor har du? Jeg har CBFM advance, og testperioden er 6 timer[emoji5]
ooooh, kanskje det er 6 timer, ja!

Jeg har den kvadratiske-boksen. Mener det er advanced jeg også! Da skal jeg dobbeltsjekke det -takk! :D

Heisann, vil bare si i fra her også[emoji4]
Er 40% på komplettapotek, så jeg fikk kjøpt billige pinner til monitoren i dag[emoji1] Er 40% på monitoren også, men er visst bare tilbud i dag ifølge mailen jeg fikk[emoji4]

Noen som vet om det er mulig å få tak i testpinner til den gamle monitoren?
Det er så dumt å kjøpe til den nye monitoren hver mnd og betale for 4 g-tester jeg ikke kan bruke :(

Noen som vet om det er mulig å få tak i testpinner til den gamle monitoren?
Det er så dumt å kjøpe til den nye monitoren hver mnd og betale for 4 g-tester jeg ikke kan bruke :(

Jeg bruker den gamle og kjøper testpinnene til den nye monitoren, siden det er de eneste jeg får tak i.. litt kjipt, men bruker å selge g-testene [emoji23]

Jeg bruker den gamle og kjøper testpinnene til den nye monitoren, siden det er de eneste jeg får tak i.. litt kjipt, men bruker å selge g-testene [emoji23]

Åja, du får kanskje solgt de her inne? :)

Back
Topp