Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Så bra[emoji5] vekt opp kan ha litt å si ja, men det kommer jo ann på hvor mye man har fra før! Ivf-klinikker opererer ofte med en bmi-grense på 32! Jeg har gått opp masse etter tette hormonkurer siste halve året, ingen god følelse! Men er heldigvis fortsatt innenfor grensa!
Jeg ligger på 27 mener jeg og huske, men kan vel hende det kan hjelpe litt på at spiren holder seg fast hvis jeg går ned noen kilo også :)

Jeg ligger på 27 mener jeg og huske, men kan vel hende det kan hjelpe litt på at spiren holder seg fast hvis jeg går ned noen kilo også :)

Likt som meg det[emoji5] masse lykke til[emoji8]

Blir nok monitormåned på meg neste syklus, vurderer en pausemåned fra nytt ivf-forsøk! Psyken min må leges litt etter to negative forsøk på to måneder!

Likt som meg det[emoji5] masse lykke til[emoji8]

Blir nok monitormåned på meg neste syklus, vurderer en pausemåned fra nytt ivf-forsøk! Psyken min må leges litt etter to negative forsøk på to måneder!
Tusen Takk, masse lykke til du også [emoji9] huff, jeg kan ikke engang se for meg hvordan det er.. sender deg masse klemmer [emoji173] Håper virkelig spiren holder seg fast for oss begge snart

CD 20.. dag 9 med høy idag.. drit lei monitoren å alle disse testene

Vedlegg

• 092D2E47-7EE6-44A5-AECC-ADBB9475D17C.jpeg
    092D2E47-7EE6-44A5-AECC-ADBB9475D17C.jpeg
    995,5 KB · Visninger: 73
0F42A02C-61B7-481E-9B53-D8C18DA79656.jpeg
Hva mener dere jenter? Dag 11 med høy på monitor i dag tidlig (CD 22) med letrozol. + negativ digital nå i kveld men tydelig sterkere streker på den også. Så får jeg denne strimmelen nå. Syns faktisk test streken nesten ser sterkere ut enn kontroll streken .. ville dere beregnet denne som positiv eller?

takk for svar, blir bare usikker nå monitoren ikke vil opp på max og den digitale var negativ. mulig de henger litt etter, ikke første gang heller monitoren ikke har klart å oppdage eggløsning heller :/
Min ville heller ikke på max denne mnd, men det er min første syklus med monitor da

Cd 11 i dag og fortsatt lav på monitoren. Begynte å teste fra cd8 denne syklusen. Forrige syklus fikk jeg lav i bare to dager før den steg opp til høy og så max.. mistenker enten en enda lengre syklus denne pp. Eller så er det noe rart som skjer med kroppen min :p

Forresten, noen som veit om man kan skifte batteri på monitoren mens man holder på med en syklus? Ser det er lav batterinivå, men tørr ikke skifte tilfelle det ødelegger alt.

Cd 11 i dag og fortsatt lav på monitoren. Begynte å teste fra cd8 denne syklusen. Forrige syklus fikk jeg lav i bare to dager før den steg opp til høy og så max.. mistenker enten en enda lengre syklus denne pp. Eller så er det noe rart som skjer med kroppen min [emoji14]

Forresten, noen som veit om man kan skifte batteri på monitoren mens man holder på med en syklus? Ser det er lav batterinivå, men tørr ikke skifte tilfelle det ødelegger alt.
Det går helt fint å skifte batteri [emoji4]

Noen som ikke får max på monitoren som vet at de har hatt eggløsning likevell ?

Noen som ikke får max på monitoren som vet at de har hatt eggløsning likevell ?
Jeg fikk bare max annenhver måned men vet at jeg har hatt EL selv om den ikke viste max (selv om en måned så var streken så sterk på testen men monitoren ville ikke si max). Endret tidspunkt på testinga til ettermiddag, og begge gangene nå har jeg fått max :)

Jeg fikk bare max annenhver måned men vet at jeg har hatt EL selv om den ikke viste max (selv om en måned så var streken så sterk på testen men monitoren ville ikke si max). Endret tidspunkt på testinga til ettermiddag, og begge gangene nå har jeg fått max :)

Veldig merkelig egentlig iom at de anbefaler å teste på morgenurin, men samtidig så vet man jo at LH øker på ettermiddag/kveld. Tror jammen jeg skal endre testetidspunket neste syklus ja. Verdt ett forsøk iallefall. Er sånn annenhver syklus med max her også av en eller annen merkelig grunn ...

Back
Topp