Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
El testen igår morges var veldig sterk, men ikke helt positiv. Tok en ny igår kveld som var så og si Positiv, men usikker på om den var helt positiv. Men svakere igjen idag morges. Lei og skjønner lite
Det et første ja. Usikker, skal se når jeg kommer hjem fra jobb.Hvis det er første syklus med monitoren? Så kan det faktisk hende at den ikke finner max denne gangen. Hvor mange testdager har du igjen?
Jeg fikk ikke max på min første på med monitor. Denne pp fikk jeg max [emoji4]Det et første ja. Usikker, skal se når jeg kommer hjem fra jobb.
Hmm, rart.. Får forholde meg til strimmelen denne pp daJeg fikk ikke max på min første på med monitor. Denne pp fikk jeg max [emoji4]
Apotekhjem.no har den til 1199. Jeg kjøpte min på komplettapotek til 899 tror jeg det var, 40% tilbud.Hvor kjøper dere monitor? (best pris, jatakk )
Herlig [emoji173]Den gamle monitoren viste også max! [emoji7]
Tror det alltid er to streker der, samme skjedde med meg forrige pp. Rimelig teitEg tok ein graviditetstest på monitoren i dag å den sto ikke gravid men så lurer jeg på får man altid to streker på den testen?? Den eine er sterk å den andre er veldig svak men den er der!
Eg tok ein graviditetstest på monitoren i dag å den sto ikke gravid men så lurer jeg på får man altid to streker på den testen?? Den eine er sterk å den andre er veldig svak men den er der!
Tror det alltid er to streker der, samme skjedde med meg forrige pp. Rimelig teit
Oki da slepper eg å tenke mer på detJeg får alltid to streker ja, selvom teststreken blir sterkere nå hcg-nivået øker!
Hurra missunnelig kjenner jeg. bare høy på cd 16 herHurra!
Du trykker inn i morgen (innen for tidsrammen som man også tester) når TR begynte, hvilken dato og klokkeslett.Da har tr komme på besøk men blir det ikke sån at eg må starte ny syklus fra i morgen av da det blir får seint å gjøre det nå?? Er på nattevakt så får ikke fikset det eller kan eg gjøre det når eg kommer hjem i morgen tidlig å sette inn dagens dato??
Er det noe spesiel grunn hvorfor klokkeslette?? Eg må bare si tusen takk for alle svar du gjer meg å kommentarer å alt du er jo bare heilt fantastisk du svarer med ein gang å du gjer ikke svar man har lyst å høre men ærlige svar så tusen takk nok ein gangDu trykker inn i morgen (innen for tidsrammen som man også tester) når TR begynte, hvilken dato og klokkeslett.
Tusen takk for gode ordEr det noe spesiel grunn hvorfor klokkeslette?? Eg må bare si tusen takk for alle svar du gjer meg å kommentarer å alt du er jo bare heilt fantastisk du svarer med ein gang å du gjer ikke svar man har lyst å høre men ærlige svar så tusen takk nok ein gang
Hurra missunnelig kjenner jeg. bare høy på cd 16 her
Ja men det er sant, synes at det er greit att folk er ærlig å ikke bare forteller det di trur vi vil høre Hehe!! Men da kan eg sette inn 10.10 kl 21.00 når eg kommer hjem fra jobb i morgen?? Det er liksom på vei til å ta seg opp det er liksom ikke spotting vist du forstår hva eg mener? For eg ser det står att man skal se vekk fra småblødninger!Tusen takk for gode ord
Sjekket i hefte nå og der står det man skal taste inn klokkeslettet når TR starter for da tar monitoren å regner ut første syklusdag ut i fra det.
Vis vedlegget 234137