Tusen takkSpennende! Lykke til med testingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSpennende! Lykke til med testingen
Med barn nr 1 brukte vi ikke cbfm tok ca 1år før spiren satt.
Barn nr 2 begynte jeg med cbfm etter 5pp, og på første pp med cbfm satt spiren.
Nå under prøving av barn nr 3 har jeg tatt ibruk Acbfm fra 1pp. Er nå i pp3 (fikk Max på 1pp men bare høy på 2pp, spent på denne syklusen nå)
Sjansen er større da det er enklere å finne EL ved ustabile sykluser [emoji4]
Det blir visstnok i morgen [emoji23] Jeg håper jeg får maks i morgen også [emoji4]
Får alle to dager med max? Mannen orker ikke i dag, og ingen vits å tvinge han [emoji4]Hehe, så bra får alltid 2 dager med max, så det er bare å kjøre på i morgen
Får alle to dager med max? Mannen orker ikke i dag, og ingen vits å tvinge han [emoji4]
Er det ein grunn for att du velger den dagen for å begynne på dpo?? er så forskjellig hva folk gjør så derfor spør egSer den Ja, alle får to dager med max. Så høy og så lav. Jeg regner 1dpo fra den dagen med lav
Da gjør det ikkeno om det ikke blir noe i dag [emoji23]Ser den Ja, alle får to dager med max. Så høy og så lav. Jeg regner 1dpo fra den dagen med lav
Er det ein grunn for att du velger den dagen for å begynne på dpo?? er så forskjellig hva folk gjør så derfor spør eg
Da gjør det ikkeno om det ikke blir noe i dag [emoji23]
Kanskje større sjans[emoji16]Nei det gjør det ikke da
Oi, streker på g-test er spennende [emoji6] hvor mange DPO e du?Så Spennende, håper det klaffer fort denne gangen da
Jeg er veldig fornøyd med monitoren, så synes det var verdt pengene da jeg kjøpte den. Hadde vel prøvd i 5 pp'er på første vi også før jeg kjøpte den og i 2 pp med monitoren så satt spiren er nå i andre 2pp med monitoren igjen ved forsøk på barn nr2. Fått svake streker på g tester men tørr ikke tro at det har klaffet enda...
Oi, streker på g-test er spennende [emoji6] hvor mange DPO e du?
Det samme lurer jeg på...Dere som bare bruker monitoren til å teste etter El når begynner dere å telle att dere er i dpo?? ser det er mangen forskjellige, leste i bruksanvisning att det står 24-36 timer etter første Max skjer eggløsningen men hva tenker dere??
Dere som bare bruker monitoren til å teste etter El når begynner dere å telle att dere er i dpo?? ser det er mangen forskjellige, leste i bruksanvisning att det står 24-36 timer etter første Max skjer eggløsningen men hva tenker dere??
Vist det stemmer så gjekk det ikke den gangen for min del HeheFør jeg begynte meg strimler/CB digital i tillegg til monitoren, så regna jeg 1 dpo når jeg fikk lav igjen.. får alltid max, max, høy, lav! Regna EL dagen med høy, derav 1 dpo dagen etter!
Når tenker du att du har El når du bruker monitoren, ser att du tester utenom også, man har jo Max Max høy og så lav når tenker du ein El skjer? Veit det er forskjellig fra person til person
Jeg har brukt å ha EL på dag to med max. Men denne pp ville tempen ha det til at EL var på den første dagen med max.Dere som bare bruker monitoren til å teste etter El når begynner dere å telle att dere er i dpo?? ser det er mangen forskjellige, leste i bruksanvisning att det står 24-36 timer etter første Max skjer eggløsningen men hva tenker dere??
Første pp med monitor så jeg vet ikke. Derfor jeg tester med vanlige el tester også. For og være sikkerNår tenker du att du har El når du bruker monitoren, ser att du tester utenom også, man har jo Max Max høy og så lav når tenker du ein El skjer? Veit det er forskjellig fra person til person