Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Med barn nr 1 brukte vi ikke cbfm tok ca 1år før spiren satt.
Barn nr 2 begynte jeg med cbfm etter 5pp, og på første pp med cbfm satt spiren.
Nå under prøving av barn nr 3 har jeg tatt ibruk Acbfm fra 1pp. Er nå i pp3 (fikk Max på 1pp men bare høy på 2pp, spent på denne syklusen nå)

Sjansen er større da det er enklere å finne EL ved ustabile sykluser [emoji4]

Så Spennende, håper det klaffer fort denne gangen da :)
Jeg er veldig fornøyd med monitoren, så synes det var verdt pengene da jeg kjøpte den. Hadde vel prøvd i 5 pp'er på første vi også før jeg kjøpte den og i 2 pp med monitoren så satt spiren :) er nå i andre 2pp med monitoren igjen ved forsøk på barn nr2. Fått svake streker på g tester men tørr ikke tro at det har klaffet enda...

Er det ein grunn for att du velger den dagen for å begynne på dpo?? :) er så forskjellig hva folk gjør så derfor spør eg :)

Skjønner den ;)
Jeg husker fra da jeg begynte med monitoren for første gang at det var flere inne på prøveforumet her som sa at EL skjer mest sannsynlig den dagen du får høy etter max. Og at det var flere som begynte å telle dpo når de fikk lav etter max. Så det har bare blitt sånn. Knotete forklart:p

Så Spennende, håper det klaffer fort denne gangen da :)
Jeg er veldig fornøyd med monitoren, så synes det var verdt pengene da jeg kjøpte den. Hadde vel prøvd i 5 pp'er på første vi også før jeg kjøpte den og i 2 pp med monitoren så satt spiren :) er nå i andre 2pp med monitoren igjen ved forsøk på barn nr2. Fått svake streker på g tester men tørr ikke tro at det har klaffet enda...
Oi, streker på g-test er spennende [emoji6] hvor mange DPO e du?

Oi, streker på g-test er spennende [emoji6] hvor mange DPO e du?

Hehe, ja det er alltids spennende ;) er 11 dpo i dag. Fikk positivt allerede 8dpo sist gang. Men aldri fått skyggestreker da, så det at jeg har fått svake streker nå er både spennende og veldig kjedelig OM det skulle vise seg å være skygge eller kjemisk..

Dere som bare bruker monitoren til å teste etter El når begynner dere å telle att dere er i dpo?? :-) ser det er mangen forskjellige, leste i bruksanvisning att det står 24-36 timer etter første Max skjer eggløsningen men hva tenker dere?? :-)

Dere som bare bruker monitoren til å teste etter El når begynner dere å telle att dere er i dpo?? :-) ser det er mangen forskjellige, leste i bruksanvisning att det står 24-36 timer etter første Max skjer eggløsningen men hva tenker dere?? :-)

Før jeg begynte meg strimler/CB digital i tillegg til monitoren, så regna jeg 1 dpo når jeg fikk lav igjen.. får alltid max, max, høy, lav! Regna EL dagen med høy, derav 1 dpo dagen etter!

Før jeg begynte meg strimler/CB digital i tillegg til monitoren, så regna jeg 1 dpo når jeg fikk lav igjen.. får alltid max, max, høy, lav! Regna EL dagen med høy, derav 1 dpo dagen etter!
Vist det stemmer så gjekk det ikke den gangen for min del Hehe :-)

Dere som bare bruker monitoren til å teste etter El når begynner dere å telle att dere er i dpo?? :) ser det er mangen forskjellige, leste i bruksanvisning att det står 24-36 timer etter første Max skjer eggløsningen men hva tenker dere?? :)
Jeg har brukt å ha EL på dag to med max. Men denne pp ville tempen ha det til at EL var på den første dagen med max.

Når tenker du att du har El når du bruker monitoren, ser att du tester utenom også, man har jo Max Max høy og så lav når tenker du ein El skjer? Veit det er forskjellig fra person til person :-)
Første pp med monitor så jeg vet ikke. Derfor jeg tester med vanlige el tester også. For og være sikker

Back
Topp