Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Tar du på morgen eller kveld? Jeg pleier å ta på morgen, og det er ikke hver syklus den fanger opp eggløsning da, begynte å teste med strimmeltest på kvelden i tillegg, og da fanget jeg opp eggløsning på de, selvom monitoren kun viste `lav og høy`hele syklusen. Kan hende du har kort LH topp.

Tester på morgen ja. Viste seg at syklusen bare varte 27 dager og ikke 32 denne gangen. Har kjøpt strimmel så jeg kan teste ved siden av [emoji4] ser at testen på monitoren var sterkest på CD 14, mulig EL var da [emoji4]

Hva mener du?? Dette er første gangen eg bruker den så eg trur ikke eg har satt opp noe testperiode Hehe eller har eg?? :-)

Det må du ha gjort hvis ikke hadde den ikke bedt deg om tester![emoji12] testperiode er vel forhåndsstilt fra kl.06-12 tror jeg[emoji5]

Det må du ha gjort hvis ikke hadde den ikke bedt deg om tester![emoji12] testperiode er vel forhåndsstilt fra kl.06-12 tror jeg[emoji5]
Da er eg med Hehehe så vist eg vil ta ein test så tar eg den mellom kl 06-12 akkurat sån som El testene eg har tatt?? :-)

Da er eg med Hehehe så vist eg vil ta ein test så tar eg den mellom kl 06-12 akkurat sån som El testene eg har tatt?? :-)

Jepp[emoji1303][emoji1303]

Monitoren regner også ut når den tror du skal ha mens, og da teller den ned! Kommer en ring oppe i høyre hjørne med et tall i.. det er nedtellingen til hva den tror er IKM! Men da tror jeg du må ha fått max, litt usikker på akkurat det! Jeg har alltid fått max[emoji5]

Monitoren regner også ut når den tror du skal ha mens, og da teller den ned! Kommer en ring oppe i høyre hjørne med et tall i.. det er nedtellingen til hva den tror er IKM! Men da tror jeg du må ha fått max, litt usikker på akkurat det! Jeg har alltid fått max[emoji5]
Oki da skal eg se etter det :-) eg fikk høy søndag og så var det rett på Max å etter det så har eg ikke testet så eg er veldig fornøyd denne måneden!! Aksjer blei lagt inn to ganger søndag og så mandag å så reiste han tirsdag så får bare håpe det er nok :-)

Du skal være innenfor da ja[emoji1303][emoji1303]

Du skal være innenfor da ja[emoji1303][emoji1303]
Håper virkelig, er litt usikker på siden man får to dager med Max når eggløsning skjer?? Sist eg var gravid så fant eg det ut når eg var 11 uker på vei pga veldig rar syklus å ein del blødninger så alt dette med testing å sånt er nytt for meg Hehe

Håper virkelig, er litt usikker på siden man får to dager med Max når eggløsning skjer?? Sist eg var gravid så fant eg det ut når eg var 11 uker på vei pga veldig rar syklus å ein del blødninger så alt dette med testing å sånt er nytt for meg Hehe

De to siste PP'ene jeg brukte monitoren i sommer, så testa jeg med strimler og CB digital i tillegg! Jeg fikk positive strimler og CB digital dagen før max på monitoren.. når max kom var de andre negative! Så jeg regna dag 2 med max som 1 dpo! Opplever litt at dag to max bare er "forhåndsinnstilt" og ikke faktisk sjekker LH nivået! Ofte på dag 2 så er det nesten ikke antydning til strek på testen!

Av sånn ren nysgjerrighet lurer jeg på hvor mange pp'er dere har brukt monitoren? :)

Jeg mener jeg leste på esken med testpinnene at det skulle være sannsynlig å bli gravid etter 2 sykluser med monitoren. Er det noen som har brukt den mer enn 2 sykluser?

Jeg er på min andre syklus med den igjen nå og føler det er for godt til å være sant :p

Av sånn ren nysgjerrighet lurer jeg på hvor mange pp'er dere har brukt monitoren? :)

Jeg mener jeg leste på esken med testpinnene at det skulle være sannsynlig å bli gravid etter 2 sykluser med monitoren. Er det noen som har brukt den mer enn 2 sykluser?

Jeg er på min andre syklus med den igjen nå og føler det er for godt til å være sant :p
Jeg er på min andre syklus med monitoren. Forrige gang var det mange dager med høy uten å nå max. Nå har det vært mange dager med lav før jeg endelig fikk høy. Maks har foreløpig ikke kommet, men jeg har igjen 7 tester og er på cd23.

Back
Topp