Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Jeg er på min andre syklus med monitoren. Forrige gang var det mange dager med høy uten å nå max. Nå har det vært mange dager med lav før jeg endelig fikk høy. Maks har foreløpig ikke kommet, men jeg har igjen 7 tester og er på cd23.

Nesten likt som meg, jeg fikk også bare høy første gang. Andre gangen nå fikk jeg max på cd18 tror jeg det var. Håper du får max en av de nærmeste dagene da! :) utrolig kjedelig å vente på det allefall..

Av sånn ren nysgjerrighet lurer jeg på hvor mange pp'er dere har brukt monitoren? :)

Jeg mener jeg leste på esken med testpinnene at det skulle være sannsynlig å bli gravid etter 2 sykluser med monitoren. Er det noen som har brukt den mer enn 2 sykluser?

Jeg er på min andre syklus med den igjen nå og føler det er for godt til å være sant :p

Jeg har brukt den snart et år, men at jeg ikke blir gravid er ikke monitoren sin feil![emoji12] brukt den mest for å bli kjent med syklusen min, for å sammenligne hver måned og slik! Og det har den jaggu hjulpet meg med[emoji1303][emoji1303]

Hehe! Får se om mannen er med [emoji23]

Hehe, synes han burde stille opp såpass :p

Jeg har brukt den snart et år, men at jeg ikke blir gravid er ikke monitoren sin feil![emoji12] brukt den mest for å bli kjent med syklusen min, for å sammenligne hver måned og slik! Og det har den jaggu hjulpet meg med[emoji1303][emoji1303]

Hehe! Men Ja, den er jammen kjekk å ha for å følge med på syklusene sine ;)

Av sånn ren nysgjerrighet lurer jeg på hvor mange pp'er dere har brukt monitoren? :)

Jeg mener jeg leste på esken med testpinnene at det skulle være sannsynlig å bli gravid etter 2 sykluser med monitoren. Er det noen som har brukt den mer enn 2 sykluser?

Jeg er på min andre syklus med den igjen nå og føler det er for godt til å være sant :p
Er på pp7 med monitor. Ble faktisk gravid i andre pp med monitoren (fikk da max, første pp var bare høy), men mistet spiren dessverre.

CD 11 idag og høy :) Kjenner faktisk noe småmurringer, så jeg tror ikke eggløsning er langt unna nei :D tenker det bare er å begynne å legge inn aksjer :D

Så leit å høre :( men litt morsomt at det satt i andre pp da. Håper spiren snart sitter på nytt :)
Takk :Heartred
Ja var litt overrasket at den satt da :) Håper den sitter snart igjen. IKM neste uke så er i de lange dpo dagene nå.

Med barn nr 1 brukte vi ikke cbfm tok ca 1år før spiren satt.
Barn nr 2 begynte jeg med cbfm etter 5pp, og på første pp med cbfm satt spiren.
Nå under prøving av barn nr 3 har jeg tatt ibruk Acbfm fra 1pp. Er nå i pp3 (fikk Max på 1pp men bare høy på 2pp, spent på denne syklusen nå)

Sjansen er større da det er enklere å finne EL ved ustabile sykluser [emoji4]

Back
Topp