Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Har noen opplevd å få 10 dager med lav? Det skjer jo ingen ting [emoji21][emoji21][emoji21]

Oj, det var mange dager! Jeg har ikke hatt flere dager enn 7 med lav! Håper du får høy snart og hopper raskt over på max[emoji5]

Prøvd å kontrollteste med andre tester?

Første pp med monitoren fikk høy på søndag og Max på mandag å tirsdag å så høy å så lav :-) mannen reiste på jobb tirsdag så vi fikk lagt inn noen aksjer søndag og mandag er det håp da?? Er 4 DPO i dag trur eg å det er noe som skjer nede med skambeine!!

Første pp med monitoren fikk høy på søndag og Max på mandag å tirsdag å så høy å så lav :-) mannen reiste på jobb tirsdag så vi fikk lagt inn noen aksjer søndag og mandag er det håp da?? Er 4 DPO i dag trur eg å det er noe som skjer nede med skambeine!!

Håp er det.
Hadde sex torsdag og lørdag, monitor sa Max mandag og tirsdag. 30+5 med lillesøster nå [emoji4]

Noen som har opplevd å få høy allerede på cd 6? [emoji28][emoji28][emoji28]

CD10- begynte testingen i går , men fortsatt kun «lav». Skal i tillegg teste EL-strimmeltest på kvelden fra i morgen. Forrige syklus hadde jeg EL på ca dag 24, så håper det ikke tar så lang tid nå. Kjemisk graviditet forrige syklus..

Back
Topp