Miniknøttet
Gift med forumet
Sju dager med lav på monitoren, og nå er jeg på cd17 [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke det. Håper du får høy snart.Har noen opplevd å få 10 dager med lav? Det skjer jo ingen ting [emoji21][emoji21][emoji21]
Har noen opplevd å få 10 dager med lav? Det skjer jo ingen ting [emoji21][emoji21][emoji21]
Det håper jeg og [emoji4]Har ikke det. Håper du får høy snart.
Nei, jeg har ikke kontrolltestet med noe annet.Oj, det var mange dager! Jeg har ikke hatt flere dager enn 7 med lav! Håper du får høy snart og hopper raskt over på max[emoji5]
Prøvd å kontrollteste med andre tester?
Første pp med monitoren fikk høy på søndag og Max på mandag å tirsdag å så høy å så lav mannen reiste på jobb tirsdag så vi fikk lagt inn noen aksjer søndag og mandag er det håp da?? Er 4 DPO i dag trur eg å det er noe som skjer nede med skambeine!!
Ja eg får bare se hva som skjer første runden min med tablett kur letrozol så er veldig spent gratulerer med lillesøster på veiHåp er det.
Hadde sex torsdag og lørdag, monitor sa Max mandag og tirsdag. 30+5 med lillesøster nå [emoji4]
Jeg fikk også det denne gangen. Hatt høy 7 dager nå. Vet ikke hvorfor den gikk rett på høy.Noen som har opplevd å få høy allerede på cd 6? [emoji28][emoji28][emoji28]
Jeg fikk også det denne gangen. Hatt høy 7 dager nå. Vet ikke hvorfor den gikk rett på høy.
Det gjør at jeg mister trua [emoji24][emoji28][emoji28]
Jeg hadde høy fra dag 6, til det ble maks på dag 21 og 22. Er fortsatt gravid med lillesøster.
Leste ein gang til hva du skreiv å da skreiv du torsdag og lørdag å så fikk du maks mandag og tirsdag å da blei du gravid?? Han må jo ha noen supre svømmere han mannen din HeheHåp er det.
Hadde sex torsdag og lørdag, monitor sa Max mandag og tirsdag. 30+5 med lillesøster nå [emoji4]