Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Jo, trodde det? [emoji28]
Trodde den først ber om test i 10 dager, og finner den ikke eggløsningen så ber den om ytterlige 10 tester til. Etter det slutter den å be deg om å teste. Kan bruke maks 20 tester per syklus.

Trodde den først ber om test i 10 dager, og finner den ikke eggløsningen så ber den om ytterlige 10 tester til. Etter det slutter den å be deg om å teste. Kan bruke maks 20 tester per syklus.

Kun brukt min i en syklus, så ikke vet jeg [emoji28]

Men kan stemme det du sier ;)

er nå i PP 2 med monitor, 1 syklus fikk jeg max på CD 18 og 19 (sykluslengde på 31dager) og i denne syklusen er jeg på CD 19 og ikke fått max enda, syns ikke strekene er så sterke heller. kan det rett å slett hende at det ikke er noe EL denne mnd, eller opplever dere at max kan komme på forskjellige dager?

Oppfølgning fra posten over med bilde. Nederste på bilde fra forrige syklus og den øverste fra nå. Testene startere på CD 10 fra høyre til CD 18 mot venstre
Ser ut som streken er sterkest på CD 14 denne PP men alikevell høy på alle.

4215ee098d4733643415f2a1f0d17820.jpg

er nå i PP 2 med monitor, 1 syklus fikk jeg max på CD 18 og 19 (sykluslengde på 31dager) og i denne syklusen er jeg på CD 19 og ikke fått max enda, syns ikke strekene er så sterke heller. kan det rett å slett hende at det ikke er noe EL denne mnd, eller opplever dere at max kan komme på forskjellige dager?

Jeg har opplevd å få max på forskjellige dager, så den kan fortsatt komme :)

Jeg har også fått på forskjellige dager.. det som er ulempen med uregelmessige sykluser[emoji849] men jeg har alltid fått max[emoji5][emoji5]

Jeg kaster meg på denne tråden :D skal starte med fertilitetsmonitoren neste syklus :D sammen med letrozol :D gleder meg masse.

Masse lykke til [emoji4] hva er letrozol? [emoji28]

Letrozol er egentlig kreftmedisin, men har vist å hatt større hell med pasienter som ikke har eggløsning eller produserer umodne egg enn pergotime.
Pluss mindre bivirkninger :D noen undersøkelser viser at pergotime kunne ha en dårlig innvirkning på slimhinnen. Den gjorde slimhinnen tynnere og ga mindre mulighet for at egget kunne feste seg.
Letrozol har (så langt) ingen påvirkning over miljøet og slimhinnen i livmoren. :)

Jeg fikk høy på fertilitetsmonitoren igår på cd18, og idag spurte den ikke etter test. Pleier man ikke teste til den viser lav igjen?

hvilken monitor har du ? På min clearblue advanced tester jeg frem til jeg har fått MAX. etter MAX så spørr den ikke etter flere tester.

Back
Topp