Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Men altså dere.. nå har monitoren vist høy i 14 dager.. Når ville dere testet med graviditetstest?

Hvilke syklusdag begynte du å teste? Og hvor lange sykluser bruker du å ha?[emoji5]

Hmmz, okaj! Så det vil si at du er på syklusdag 20? Jeg ville ventet til dag 28 siden du har varierende syklus[emoji5] og kanskje tatt annenhver dag om du starter med negativ[emoji5]

Hmmz, okaj! Så det vil si at du er på syklusdag 20? Jeg ville ventet til dag 28 siden du har varierende syklus[emoji5] og kanskje tatt annenhver dag om du starter med negativ[emoji5]
Ja, eller 21 sier den faktisk. Åh det er så lenge å vente! [emoji85] kjenner jo nesten at jeg vil begynne med annenhver dag fra i morgen [emoji23]

c60fa9b4eccb0a640c2062cdda27b946.jpg

Når er det man kan teste for graviditet?

Sier den i fra liksom?
Du har kanskje allerede funnet ut av det. Men det går ikke ann å teste for graviditet på denne monitoren bare på den nye varianten som heter advance :-)
Jeg har også den gamle, vurderer å innvistere i den andre men vet ikke om det er nødvendig når jeg har en

Så advance spør ikke om graviditetstest i det hele tatt? Man må bare teste når man tror man skal?

Jo, den spør om det når det er 3 dager igjen til det den tror er ikm.. men man kan teste før det også[emoji5]

Du har kanskje allerede funnet ut av det. Men det går ikke ann å teste for graviditet på denne monitoren bare på den nye varianten som heter advance :-)
Jeg har også den gamle, vurderer å innvistere i den andre men vet ikke om det er nødvendig når jeg har en

Fant ut av det etter litt googlesøk [emoji23]

Skal kjøpe den nye tenker jeg :)

Fant ut av det etter litt googlesøk [emoji23]

Skal kjøpe den nye tenker jeg :)
Heller også litt mer mot det. Er jo like dyrt med alle graviditetstester og eggløsningstester uansett, men testpinnene er jo dyre de også da, men så har en ihvertfall alt i ett når en først skal bruke ferilitetsmonitoren og man ikke får kjøpt bare El tester til den lengre så har jeg jo liggende graviditetstester jeg aldri får brukt :-)

Heller også litt mer mot det. Er jo like dyrt med alle graviditetstester og eggløsningstester uansett, men testpinnene er jo dyre de også da, men så har en ihvertfall alt i ett når en først skal bruke ferilitetsmonitoren og man ikke får kjøpt bare El tester til den lengre så har jeg jo liggende graviditetstester jeg aldri får brukt :-)

På dittapotek har hvertfall jeg fått sånn stempelkort og neste gang har jeg 50% på et produkt, så tenker å bruke det på den :)

Så bra! :) aaner ikke når jeg skal teste denne perioden..

Jeg testa ikke tidlig før.. skulle bare vente på TR og teste om hu ikke kom, det gjorde hu alltid[emoji53] så når jeg kom til prøverørsforsøk 2 og begynte å bli testetøs, så hadde jeg 20 stk g-tester til monitoren[emoji23]

Jeg testa ikke tidlig før.. skulle bare vente på TR og teste om hu ikke kom, det gjorde hu alltid[emoji53] så når jeg kom til prøverørsforsøk 2 og begynte å bli testetøs, så hadde jeg 20 stk g-tester til monitoren[emoji23]
Haha, ja det er såå vanskelig å vente! [emoji85] men jeg vet ikke når eggløsning har vært eller om den har vært i det hele tatt.. Det som er så vanskelig..

Jeg fikk høy på fertilitetsmonitoren igår på cd18, og idag spurte den ikke etter test. Pleier man ikke teste til den viser lav igjen?

Back
Topp