Men altså dere.. nå har monitoren vist høy i 14 dager.. Når ville dere testet med graviditetstest?
Hvilke syklusdag begynte du å teste? Og hvor lange sykluser bruker du å ha?[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men altså dere.. nå har monitoren vist høy i 14 dager.. Når ville dere testet med graviditetstest?
Begynte å teste på dag 6. Aner ikke lengden. Har alltid hatt varierende syklus. Og den har i hvert fall vært varierende etter jeg fikk første barn for 9 mnd sidenHvilke syklusdag begynte du å teste? Og hvor lange sykluser bruker du å ha?[emoji5]
Ja, eller 21 sier den faktisk. Åh det er så lenge å vente! [emoji85] kjenner jo nesten at jeg vil begynne med annenhver dag fra i morgen [emoji23]Hmmz, okaj! Så det vil si at du er på syklusdag 20? Jeg ville ventet til dag 28 siden du har varierende syklus[emoji5] og kanskje tatt annenhver dag om du starter med negativ[emoji5]
Du har kanskje allerede funnet ut av det. Men det går ikke ann å teste for graviditet på denne monitoren bare på den nye varianten som heter advance
Når er det man kan teste for graviditet?
Sier den i fra liksom?
Så advance spør ikke om graviditetstest i det hele tatt? Man må bare teste når man tror man skal?
Du har kanskje allerede funnet ut av det. Men det går ikke ann å teste for graviditet på denne monitoren bare på den nye varianten som heter advance
Jeg har også den gamle, vurderer å innvistere i den andre men vet ikke om det er nødvendig når jeg har en
Heller også litt mer mot det. Er jo like dyrt med alle graviditetstester og eggløsningstester uansett, men testpinnene er jo dyre de også da, men så har en ihvertfall alt i ett når en først skal bruke ferilitetsmonitoren og man ikke får kjøpt bare El tester til den lengre så har jeg jo liggende graviditetstester jeg aldri får bruktFant ut av det etter litt googlesøk [emoji23]
Skal kjøpe den nye tenker jeg
Heller også litt mer mot det. Er jo like dyrt med alle graviditetstester og eggløsningstester uansett, men testpinnene er jo dyre de også da, men så har en ihvertfall alt i ett når en først skal bruke ferilitetsmonitoren og man ikke får kjøpt bare El tester til den lengre så har jeg jo liggende graviditetstester jeg aldri får brukt
Dag 17 med høy.. puh gir opp snart
Fikk lav i dag.. Så da får vi se da, om det har vært eggløsning eller ikke! Ser egentlig ikke på de jeg? [emoji85]Hvordan ser testene ut da? Ser du noen sterkere økning på strekene?
Kan man spare de graviditetstestene til neste prøve periode, eller må man ta de nå?
Så bra! aaner ikke når jeg skal teste denne perioden..Bare å spare[emoji5][emoji5][emoji1303]
Så bra! aaner ikke når jeg skal teste denne perioden..
Haha, ja det er såå vanskelig å vente! [emoji85] men jeg vet ikke når eggløsning har vært eller om den har vært i det hele tatt.. Det som er så vanskelig..Jeg testa ikke tidlig før.. skulle bare vente på TR og teste om hu ikke kom, det gjorde hu alltid[emoji53] så når jeg kom til prøverørsforsøk 2 og begynte å bli testetøs, så hadde jeg 20 stk g-tester til monitoren[emoji23]