Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg igang me Acbfm, idag på teste dag 3 (CD 8) fikk jeg til min overraskelse høy [emoji848] kan det stemme at det begynner å øke så tidlig? Hadde forventet lav i noen dager til. Når bruker dere å få høy og Evt Max? Før hormonspiral hadde jeg en syklus på 31dager [emoji4]
Jeg fikk høy på monitoren i dag, men fikk smilefjes på digitaltesten i går, så jeg må jo ha hatt eggløsning da. Får se hva de viser i kveld. Men syntes den monitoren fungerer litt dårlig nå.fremdeles høy på monitoren ( cd 17 idag ) men smilefjes på digital testen i kveld. så spent på om max kommer på monitoren imorgen tidlig.
Jeg fikk høy på monitoren i dag, men fikk smilefjes på digitaltesten i går, så jeg må jo ha hatt eggløsning da. Får se hva de viser i kveld. Men syntes den monitoren fungerer litt dårlig nå.
Dette damer, er det beste med monitoren[emoji173]️
Håper dere snart følger etter, ikke gi opp[emoji173]️[emoji173]️
Jeg opplever at monitoren henger litt etter. hadde typiske eggløsnings smerter igår så da tok jeg en digital el test og fikk smilefjes på den (monitoren var høy igår) men idag morges så var monitoren på maximal. og det opplever jeg stort sett hver syklus at den digitale blir positiv 1-2 dager før monitoren kommer på max, av en eller annen rar grunn ?
Gratulerer så masse!!!Dette damer, er det beste med monitoren[emoji173]️
Håper dere snart følger etter, ikke gi opp[emoji173]️[emoji173]️
Åååh, så gøy gratulerer så masse. håper på å komme etter snart. På fredag blir henvisning sendt for IVF behandling. Men håper på ett mirakel mens vi venter
Gratulerer så masse!!!
bare å legge inn aksjer med når smilefjeset kommer og helt til monitoren blir på lav så man er på den sikre siden tenker jegDet opplever jeg også
Takk[emoji173]️ er en liten ivf-spire dette[emoji173]️ håper på ventespire for dere[emoji7]
Ja det er litt rart.. får bare stole på de andre testene som taes på ettermiddag/kveld. Det er vel ikke alltid monitoren kommer på maksimal hvis LH toppen er kort. Kan hende vi hopper til køys for sent daJeg opplever at monitoren henger litt etter. hadde typiske eggløsnings smerter igår så da tok jeg en digital el test og fikk smilefjes på den (monitoren var høy igår) men idag morges så var monitoren på maximal. og det opplever jeg stort sett hver syklus at den digitale blir positiv 1-2 dager før monitoren kommer på max, av en eller annen rar grunn ?
bare å legge inn aksjer med når smilefjeset kommer og helt til monitoren blir på lav så man er på den sikre siden tenker jeg
Så gøy å høre at folk lykkes med IVF <3 Tusen takk, satser på at jeg føler etter snaaart ja helt klar for det iallefall
Og hvis monitoren ikke går tilbake på lav da? Har jo hørt den kan stå på høy veeeeldig lenge... jeg tenkte å prøve ut wild yam også, og det skal brukes etter eggløsningen og frem til IKM, men usikker på når jeg skal starte..
Tror jeg har skjønt nå hvorfor du fortsetter å ha høy. Har skjønt at "høy" ikke går ned før man har brukt opp alle testene. Monitoren fortsetter å lete etter eggløsning, og er programmert til maks 20 tester. Regner med den gikk ned til lav igjen? Så du har nok hatt en kort LH topp på ettermiddagen en av dagene, så har den gått fort ned igjenCd24 og dag 16 med høy på monitoren. Tomt for tester nå, så da får jeg bare vente og se når IKM kommer
Den siste i går viste høy. Tok en g-test, og den var negativ. Mulig altfor tidlig...Tror jeg har skjønt nå hvorfor du fortsetter å ha høy. Har skjønt at "høy" ikke går ned før man har brukt opp alle testene. Monitoren fortsetter å lete etter eggløsning, og er programmert til maks 20 tester. Regner med den gikk ned til lav igjen? Så du har nok hatt en kort LH topp på ettermiddagen en av dagene, så har den gått fort ned igjen
Ja mulig, test igjen om et par dager! Lykke tilDen siste i går viste høy. Tok en g-test, og den var negativ. Mulig altfor tidlig...