Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

fremdeles høy på monitoren ( cd 17 idag ) men smilefjes på digital testen i kveld. så spent på om max kommer på monitoren imorgen tidlig.

Da er jeg igang me Acbfm, idag på teste dag 3 (CD 8) fikk jeg til min overraskelse høy [emoji848] kan det stemme at det begynner å øke så tidlig? Hadde forventet lav i noen dager til. Når bruker dere å få høy og Evt Max? Før hormonspiral hadde jeg en syklus på 31dager [emoji4]

Jeg har opplevd å få positiv eggløsningstest (CBs) så tidlig som på dag 9. Ellers har jeg også noen ganger fått høy på fertilitetsmonitoren i flere dager før den endelig slår ut på de to høyeste dagene.

Apoteket har en del utvalg :-)

fremdeles høy på monitoren ( cd 17 idag ) men smilefjes på digital testen i kveld. så spent på om max kommer på monitoren imorgen tidlig.
Jeg fikk høy på monitoren i dag, men fikk smilefjes på digitaltesten i går, så jeg må jo ha hatt eggløsning da. Får se hva de viser i kveld. Men syntes den monitoren fungerer litt dårlig nå.

Dette damer, er det beste med monitoren[emoji173]️

82cfb10b9bffddfdb9dd2ac6da1f5e23.jpg

Håper dere snart følger etter, ikke gi opp[emoji173]️[emoji173]️

Jeg fikk høy på monitoren i dag, men fikk smilefjes på digitaltesten i går, så jeg må jo ha hatt eggløsning da. Får se hva de viser i kveld. Men syntes den monitoren fungerer litt dårlig nå.

Jeg opplever at monitoren henger litt etter. hadde typiske eggløsnings smerter igår så da tok jeg en digital el test og fikk smilefjes på den (monitoren var høy igår) men idag morges så var monitoren på maximal. og det opplever jeg stort sett hver syklus at den digitale blir positiv 1-2 dager før monitoren kommer på max, av en eller annen rar grunn ? :P

Åååh, så gøy :D gratulerer så masse. håper på å komme etter snart. På fredag blir henvisning sendt for IVF behandling. Men håper på ett mirakel mens vi venter :)

Jeg opplever at monitoren henger litt etter. hadde typiske eggløsnings smerter igår så da tok jeg en digital el test og fikk smilefjes på den (monitoren var høy igår) men idag morges så var monitoren på maximal. og det opplever jeg stort sett hver syklus at den digitale blir positiv 1-2 dager før monitoren kommer på max, av en eller annen rar grunn ? :P

Det opplever jeg også[emoji5]

Dette damer, er det beste med monitoren[emoji173]️

82cfb10b9bffddfdb9dd2ac6da1f5e23.jpg

Håper dere snart følger etter, ikke gi opp[emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer så masse!!!

Åååh, så gøy :D gratulerer så masse. håper på å komme etter snart. På fredag blir henvisning sendt for IVF behandling. Men håper på ett mirakel mens vi venter :)

Takk[emoji173]️ er en liten ivf-spire dette[emoji173]️ håper på ventespire for dere[emoji7]

Det opplever jeg også
emoji5.png
bare å legge inn aksjer med når smilefjeset kommer og helt til monitoren blir på lav så man er på den sikre siden tenker jeg :)
Takk[emoji173]️ er en liten ivf-spire dette[emoji173]️ håper på ventespire for dere[emoji7]

Så gøy å høre at folk lykkes med IVF :D <3 Tusen takk, satser på at jeg føler etter snaaart ja :D helt klar for det iallefall :P

Jeg opplever at monitoren henger litt etter. hadde typiske eggløsnings smerter igår så da tok jeg en digital el test og fikk smilefjes på den (monitoren var høy igår) men idag morges så var monitoren på maximal. og det opplever jeg stort sett hver syklus at den digitale blir positiv 1-2 dager før monitoren kommer på max, av en eller annen rar grunn ? :p
Ja det er litt rart.. får bare stole på de andre testene som taes på ettermiddag/kveld. Det er vel ikke alltid monitoren kommer på maksimal hvis LH toppen er kort. Kan hende vi hopper til køys for sent da

bare å legge inn aksjer med når smilefjeset kommer og helt til monitoren blir på lav så man er på den sikre siden tenker jeg :)

Så gøy å høre at folk lykkes med IVF :D <3 Tusen takk, satser på at jeg føler etter snaaart ja :D helt klar for det iallefall :p

Og hvis monitoren ikke går tilbake på lav da? Har jo hørt den kan stå på høy veeeeldig lenge... jeg tenkte å prøve ut wild yam også, og det skal brukes etter eggløsningen og frem til IKM, men usikker på når jeg skal starte..

Og hvis monitoren ikke går tilbake på lav da? Har jo hørt den kan stå på høy veeeeldig lenge... jeg tenkte å prøve ut wild yam også, og det skal brukes etter eggløsningen og frem til IKM, men usikker på når jeg skal starte..

Bare å kjøre på :P Min sto på høy sist syklus i 12 dager :O

I kveld fikk jeg strek som var sterkere enn kontrollstreken og et smilefjes. Fikk positive tester i går kveld også, men kontrollstreken er enda sterkere i dag. Regner med testene blir svakere for hver dag igjen nå da.
Når regnes 1DPO? Er det fra i morgen? Kan jeg feks allerede i morgen starte med wild yam? :-)

Cd24 og dag 16 med høy på monitoren. Tomt for tester nå, så da får jeg bare vente og se når IKM kommer
Tror jeg har skjønt nå hvorfor du fortsetter å ha høy. Har skjønt at "høy" ikke går ned før man har brukt opp alle testene. Monitoren fortsetter å lete etter eggløsning, og er programmert til maks 20 tester. Regner med den gikk ned til lav igjen? Så du har nok hatt en kort LH topp på ettermiddagen en av dagene, så har den gått fort ned igjen

Tror jeg har skjønt nå hvorfor du fortsetter å ha høy. Har skjønt at "høy" ikke går ned før man har brukt opp alle testene. Monitoren fortsetter å lete etter eggløsning, og er programmert til maks 20 tester. Regner med den gikk ned til lav igjen? Så du har nok hatt en kort LH topp på ettermiddagen en av dagene, så har den gått fort ned igjen
Den siste i går viste høy. Tok en g-test, og den var negativ. Mulig altfor tidlig...

Back
Topp