Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Har noen av dere blitt gravide med monitor før?
Jeg ble det etter jeg hadde brukt monitoren i 3 pp'er. Hadde før der igjen prøvd 4pp'er uten monitor/eggløsningstester.
Mistet/MA i januar, dessverre, så nå prøver jeg igjen...

Jeg ble det etter jeg hadde brukt monitoren i 3 pp'er. Hadde før der igjen prøvd 4pp'er uten monitor/eggløsningstester.
Mistet/MA i januar, dessverre, så nå prøver jeg igjen...
Uff så trist at du mistet [emoji17] håper spiren sitter fort! Fikk du maksimal på monitoren da? Lurer på om det er noen som faktisk har blitt gravide når monitoren kun har vist høy?

Uff så trist at du mistet [emoji17] håper spiren sitter fort! Fikk du maksimal på monitoren da? Lurer på om det er noen som faktisk har blitt gravide når monitoren kun har vist høy?

Jeg ble gravid etter å ha brukt monitoren 2 pp'er. Hadde prøvd i 6 pp'er før monitoren med bare el-strimler, men syntes monitoren var bedre å bruke. Fikk da max de to syklusene jeg brukte den da. Nå denne syklusen er første gangen jeg bruker monitoren igjen etter graviditeten. Fikk ikke max, men tror det var 18 dager med høy. Om jeg er blitt gravid eller ikke aner jeg ikke enda. Men har veldig liten tro på at det har klaffet denne syklusen. Mener å ha sett noen som hadde blitt gravide med kun høy på monitoren uten at jeg skal si det helt sikkert. Kan være jeg husker feil også :)

Tusen takk :-) Ja, jeg fikk maksimal hver syklus på monitoren før jeg ble gravid. Nå derimot har jeg ikke alltid fått maksimal, men kan jo hende syklusen hat endret seg.

Fikk plutselig "høy" på monitoren i dag. CD23.
Er ikke det litt vel sent?

Fikk plutselig "høy" på monitoren i dag. CD23.
Er ikke det litt vel sent?
Så bra :) jo det var jo litt sent men kanskje du har en litt lengre syklus denne gangen?

Så bra :) jo det var jo litt sent men kanskje du har en litt lengre syklus denne gangen?
Håper i vært fall på eggløsning nå Er skikkelig oppblåst i magen for tiden, så kanskje et godt tegn..

Håper i vært fall på eggløsning nå Er skikkelig oppblåst i magen for tiden, så kanskje et godt tegn..
Mange som blir det når det nærmer seg EL :)

Mange som blir det når det nærmer seg EL :)
På ettermiddagen i dag fikk jeg endelig positive eggløsningstester smilefjes og positiv teststrimmel! Da er det bare å hoppe til køys, Hehe!
Blir spennende å se hva monitoren sier i morgen.
Bedre sent enn aldri :) CD23. Håper bare ikke det har noe å si på kvaliteten..

På ettermiddagen i dag fikk jeg endelig positive eggløsningstester smilefjes og positiv teststrimmel! Da er det bare å hoppe til køys, Hehe!

Det skjedde med meg to pp'er også! Fikk max på monitoren dagen etter CB digital og strimmel ble positiv[emoji5]

Bedre sent enn aldri ja :) Lykke til :)

Cd24 og dag 16 med høy på monitoren. Tomt for tester nå, så da får jeg bare vente og se når IKM kommer
Kan du ikke prøve å kjøpe strimmel tester for å ta på ettermiddag/kveld i morgen?
Håper på det beste for deg i så fall :)

Back
Topp