Jordbær15
Flørter med forumet
Ok, lykke til! Håper du har blitt gravid uansettJeg har igjen en test, så den ryker i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, lykke til! Håper du har blitt gravid uansettJeg har igjen en test, så den ryker i morgen
Vi får krysse fingrene [emoji111]Ok, lykke til! Håper du har blitt gravid uansett
Jeg ble det etter jeg hadde brukt monitoren i 3 pp'er. Hadde før der igjen prøvd 4pp'er uten monitor/eggløsningstester.Har noen av dere blitt gravide med monitor før?
Uff så trist at du mistet [emoji17] håper spiren sitter fort! Fikk du maksimal på monitoren da? Lurer på om det er noen som faktisk har blitt gravide når monitoren kun har vist høy?Jeg ble det etter jeg hadde brukt monitoren i 3 pp'er. Hadde før der igjen prøvd 4pp'er uten monitor/eggløsningstester.
Mistet/MA i januar, dessverre, så nå prøver jeg igjen...
Uff så trist at du mistet [emoji17] håper spiren sitter fort! Fikk du maksimal på monitoren da? Lurer på om det er noen som faktisk har blitt gravide når monitoren kun har vist høy?
Ble gravid på andre pp med monitoren (mistet dessverre). Fikk den pp max.Har noen av dere blitt gravide med monitor før?
Høres jo veldig greit ut og bruke den da!
Har en venninne som har blitt gravid begge gangene den viste max, hun fikk ikke maks utenom de syklusene hun ble gravid brukte den vel i et år tror jeg hun sa. De mistet den ene og den andre spiren er nå en nydelig guttebass på noen mnd.Har noen av dere blitt gravide med monitor før?
Tusen takk Ja, jeg fikk maksimal hver syklus på monitoren før jeg ble gravid. Nå derimot har jeg ikke alltid fått maksimal, men kan jo hende syklusen hat endret seg.Uff så trist at du mistet [emoji17] håper spiren sitter fort! Fikk du maksimal på monitoren da? Lurer på om det er noen som faktisk har blitt gravide når monitoren kun har vist høy?
Så bra jo det var jo litt sent men kanskje du har en litt lengre syklus denne gangen?Fikk plutselig "høy" på monitoren i dag. CD23.
Er ikke det litt vel sent?
Håper i vært fall på eggløsning nå Er skikkelig oppblåst i magen for tiden, så kanskje et godt tegn..Så bra jo det var jo litt sent men kanskje du har en litt lengre syklus denne gangen?
Mange som blir det når det nærmer seg ELHåper i vært fall på eggløsning nå Er skikkelig oppblåst i magen for tiden, så kanskje et godt tegn..
På ettermiddagen i dag fikk jeg endelig positive eggløsningstester smilefjes og positiv teststrimmel! Da er det bare å hoppe til køys, Hehe!Mange som blir det når det nærmer seg EL
På ettermiddagen i dag fikk jeg endelig positive eggløsningstester smilefjes og positiv teststrimmel! Da er det bare å hoppe til køys, Hehe!
Blir spennende å se hva monitoren sier i morgen.
Bedre sent enn aldri CD23. Håper bare ikke det har noe å si på kvaliteten..
Bedre sent enn aldri ja Lykke tilPå ettermiddagen i dag fikk jeg endelig positive eggløsningstester smilefjes og positiv teststrimmel! Da er det bare å hoppe til køys, Hehe!
Blir spennende å se hva monitoren sier i morgen.
Bedre sent enn aldri CD23. Håper bare ikke det har noe å si på kvaliteten..
Kan du ikke prøve å kjøpe strimmel tester for å ta på ettermiddag/kveld i morgen?Cd24 og dag 16 med høy på monitoren. Tomt for tester nå, så da får jeg bare vente og se når IKM kommer
Hvor får jeg tak i det? Rfsu?Kan du ikke prøve å kjøpe strimmel tester for å ta på ettermiddag/kveld i morgen?
Håper på det beste for deg i så fall