Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Hva tenker du på ? Jeg hadde iallefall eggløsning på CD 18 sist syklus men monitoren viste aldri max. Vet jeg hadde det da, pga blodprøver som bekreftet at eggløsning har vært + at tanta kom nøyaktig 15 dager etterpå ( har lutealfase på 15 dager her som regel )
At det går an å ha el selv om monitoren ikke viser max. Min har vist høy de 11 siste dagene så jeg tviler på at den når max.

At det går an å ha el selv om monitoren ikke viser max. Min har vist høy de 11 siste dagene så jeg tviler på at den når max.

Ja det går ann :) Jeg selv har en misstanke om at jeg ikke har så høy LH stigning ved eggløsning, slik at monitoren ikke alltid klare å fange opp eggløsningen min... syns det var merkelig igrunn, fordi en digital eggløsningstest slo ut på CD 18 men monitoren kun høy

Ja det går ann :) Jeg selv har en misstanke om at jeg ikke har så høy LH stigning ved eggløsning, slik at monitoren ikke alltid klare å fange opp eggløsningen min... syns det var merkelig igrunn, fordi en digital eggløsningstest slo ut på CD 18 men monitoren kun høy
Dette er første gang med monitor. Jeg har brukt el-testene som gir smiley, og de går det alltid med.

Dag 12 med høy. Tviler på at den når max, og at el har vært pga el-slim som nå er borte. Mulig at den ikke går ned til lav?
Første runde med monitor så hadde jeg en dag med lav etterfulgt av 18dager med høy før den fikk en dag med lav. Men en gang gikk den til lav før (men den pp fikk jeg max). Så den vil gå ned til lav, men det spørs jo når.

Når jeg tok ut pinnen fra monitoren nå sa den "ikke gravid", men jeg syntes jeg kunne skimte en strek allikevel? :wideyed: Pleier man å kunne se svake streker før monitoren sier man er gravid?

Litt usikker om det synes på bildet? eller om det bare er jeg som vil se det;) Den ene er 8 dpo den andre er 10 dpo.
IMG_6291.JPG

Når jeg tok ut pinnen fra monitoren nå sa den "ikke gravid", men jeg syntes jeg kunne skimte en strek allikevel? :wideyed: Pleier man å kunne se svake streker før monitoren sier man er gravid?

Litt usikker om det synes på bildet? eller om det bare er jeg som vil se det;) Den ene er 8 dpo den andre er 10 dpo.
Vis vedlegget 231477

Jeg hadde litt sterkere streker før den slo ut på gravid[emoji5] 8 og 10 dpo er fortsatt veldig tidlig[emoji5]

Jeg hadde litt sterkere streker før den slo ut på gravid[emoji5] 8 og 10 dpo er fortsatt veldig tidlig[emoji5]

Hadde så mange pinner liggende, så ville teste siden jeg skulle til gynekologen:-) Sist testet jeg ikke med disse før 11 dpo og da lyste den "gravid", så aner liksom ikke hvordan disse graviditetstestene ser ut på pinnen. Jeg pleier egentlig bare lese av skjermen, men i dag syntes jeg jeg så en antydning til en strek til på pinnen, og da blir man jo litt sånn :wideyed:o_O

Men man kan vel bli gravid på høy og? Må vel ikke ha max? Forrige gang jeg ble gravid tok jeg clearblue digital og fikk aldri smilefjes som sto stille,bare et som blinket :)

Men man kan vel bli gravid på høy og? Må vel ikke ha max? Forrige gang jeg ble gravid tok jeg clearblue digital og fikk aldri smilefjes som sto stille,bare et som blinket :)
Jo det kan man. Det er bare monitoren som ikke klarer å fange helt opp lh toppen, og da får man jo ikke max.

Hvor mye lettere er det å bli gravid med monitor ?

Gravid på 2 av 4 runder med den. Jeg synes det er veldig fint å forholde seg til den, lite stress. Når det nærmer seg eggløsning dobbelsjekker/ kontrollerer jeg av og til med vanlige eggløsningstester,og de resultatene har alltid vært samstemte med monitoren:)

Jeg er på dag 21 nå. Monitoren min har kun vist "lav" på hele denne syklusen. Tester meg på morgenen. Har testet meg i 13 dager ca.
Har vanligvis sykluslengde alt fra 29-34 dager.
Er det helt umulig at jeg har hatt eggløsning?

Jeg er på cd21 og dag 14 med høy. Helt utrolig...

Hmm, da er vi helt likt i syklusen vi da! :-)
Vurderer å snart slutte å teste nå, syntes det er rart å kun fått "lav" alle dagene..

Hmm, da er vi helt likt i syklusen vi da! :-)
Vurderer å snart slutte å teste nå, syntes det er rart å kun fått "lav" alle dagene..
Jeg fikk lav de to første dagene, og høy fram til nå. Ser ikke ut til at den vil gå opp eller ned, og nå har jeg bare to-tre tester igjen.

Jeg fikk lav de to første dagene, og høy fram til nå. Ser ikke ut til at den vil gå opp eller ned, og nå har jeg bare to-tre tester igjen.

Begynner å lure om den er helt troverdig altså.
Jeg syntes deg er rart hvis ikke eggløsning har vært denne måneden for begge.

Back
Topp