Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Da gjør jeg det også:) Jeg kommer oftest unna med 10 pinner, men innimellom får jeg en syklus som er litt lenger. Nå måtte jeg også restarte etter SA, så det føltes som evigheter å teste fra CD 6.

Slutter jeg å teste nå så regner jeg med jeg har nok pinner til å komme meg til EL ved neste lange syklus også. Da blir det jo innenfor med testene også (?) 10 fra et serienummer og 4 fra et annet.

Da gjør jeg det også:) Jeg kommer oftest unna med 10 pinner, men innimellom får jeg en syklus som er litt lenger. Nå måtte jeg også restarte etter SA, så det føltes som evigheter å teste fra CD 6.

Slutter jeg å teste nå så regner jeg med jeg har nok pinner til å komme meg til EL ved neste lange syklus også. Da blir det jo innenfor med testene også (?) 10 fra et serienummer og 4 fra et annet.

Det skal gå fint ja, da er du innafor ifht serienummer! Jeg måtte også restarte den etter MA, hadde kommet til syklusdag 60 ellerno[emoji51] ble driiitlei når jeg måtte starte på CD6! Første test CD9 denne syklusen, men nå har jeg bare testa en gang slik at jeg kan bruke den til graviditetstesting! Fryseforsøk denne runden, så max får jeg ikke pga hormonene! Men høy fikk jeg, ikke rart den oppdaget økning i østrogen siden jeg tar tre østrogentabletter pr dag[emoji23][emoji23]

Hver dag ved testing viser monitoren min en beskjed der det står at jeg må se i instruksjonsheftet. Tallet som kommer opp er 2. Hva betyr dette?

Hver dag ved testing viser monitoren min en beskjed der det står at jeg må se i instruksjonsheftet. Tallet som kommer opp er 2. Hva betyr dette?
Når jeg får den beskjeden så er det fordi monitoren er litt kald, så må varme den opp litt før testing. Monitoren er veldig sensitiv på om det er litt for kaldt.

Min òg! Har funnet ut at det er fordi den er kald! Har den inni genseren litt, så kommer den seg!

Skjer det hver dag?
Nei. Noen få ganger, men har lært så har den på badet (bruker ikke badet til dusjing så slipper å tenke på damp og fuktighet for monitoren), der er det litt varmere. Brukte å ha den på soverommet og da fikk jeg beskjeden noen dager for der er det kaldt. Varmer den mellom hendene, under genser eller mellom lårene :)

Tror jeg er på dag 6 eller 7 med høy. Spent på når max dukker opp... Ved en tidligere syklus hadde jeg godt over 10 dager med høy før max kom, og var rimelig sikker på at jeg hadde misset EL :p

Tror jeg er på dag 6 eller 7 med høy. Spent på når max dukker opp... Ved en tidligere syklus hadde jeg godt over 10 dager med høy før max kom, og var rimelig sikker på at jeg hadde misset EL :p

Jeg er på dag 5 med høy. Nå må den vel snart si maks [emoji23]
Jeg endte opp med 7 dager høy denne runden, man blir jo bare mer og mer lei av å teste og redd for at man skal ha gått glipp av EL :confused:

Jeg endte opp med 7 dager høy denne runden, man blir jo bare mer og mer lei av å teste og redd for at man skal ha gått glipp av EL :confused:

Lei ja! Får jo forhåpninger når testen er i monitoren og blir lest av, men så kommer det bare høy igjen, what the hekk liksom :facepalm: spent på hva den viser i morgen (i dag siden kl. er over 12:shy:) Men om den ikke viser max da så er det ingen krise. Jeg jobber natt og gubben er borte så sånn sett passer det bra om el kommer en dag eller to senere :hilarious:

Salg på komplettapotek.no på bl.a. monitor og testpinner :)

Her skal det hamstres litt av testpinnene :D

CD 9 nå (skulle starte å teste med monitor idag) men glemte det av i stresset idag tidlig :P regner med det ikke er noe kriser om jeg glemte det :P

Back
Topp