Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Men dere som er litt inne i dette, husker at man kunne sette opp en tidsperiode for når man skulle tisse på pinnen og stikke den inn i monitoren. Men måtte det være morgenurin eller kan man sette den opp til at man kan teste ut på dagen? Er ikke så fryktelig lenge siden den ble brukt, men utrolig hva man glemmer :p

Men dere som er litt inne i dette, husker at man kunne sette opp en tidsperiode for når man skulle tisse på pinnen og stikke den inn i monitoren. Men måtte det være morgenurin eller kan man sette den opp til at man kan teste ut på dagen? Er ikke så fryktelig lenge siden den ble brukt, men utrolig hva man glemmer :p
De anbefaler å bruke morgenurin. Jeg har testetid mellom 6 og 12 [emoji14] prøvde på kveldstid engang, men da ble det mye jag med å holde meg, noe jeg er kjempedårlig på å huske når jeg må skikkelig tisse.. også er man jo ofte på farten utover dag/ettermiddag/kveld noe som gjerne fører til at man glemmer det

De anbefaler å bruke morgenurin. Jeg har testetid mellom 6 og 12 [emoji14] prøvde på kveldstid engang, men da ble det mye jag med å holde meg, noe jeg er kjempedårlig på å huske når jeg må skikkelig tisse.. også er man jo ofte på farten utover dag/ettermiddag/kveld noe som gjerne fører til at man glemmer det

Skjønner! ;) Ja det er jo sant, er jo ikke alltid man er hjemme utover dagen sånn at man får testet til rett tid da.

Etter å ha brukt den i seks mnd med dårlige tester, uten å få maks, tok jeg ikke sjansen på å miste lh-toppen, og har holdt meg siden igår ! Og det fungerte!

5bd38887c06bf34bfe3d7042ffe970bd.jpg

kan jeg sette opp monitoren klar til bruk selv om jeg fortsatt venter på mensen? Eller må man registerer mensen første gang man er inne på den?

kan jeg sette opp monitoren klar til bruk selv om jeg fortsatt venter på mensen? Eller må man registerer mensen første gang man er inne på den?
Må desverre vente på mens.. har ingen hensikt å starte den før det siden den ber om hvilken dag mens startet og det kan være maks 4 dager siden

Hurra, da kom endelig Max på CD 18, vært høy siden CD 10. Vil det da si at eggløsningen er nå eller om 1-2 dager?

5b6b1758b25b2f3a163d067729fddadf.jpg

Så bra! EL er om 24-36 timer fra første dag med maksimal[emoji1303] happy humping[emoji12][emoji12]

Jeg er helt fersk på å bruke monitor. I dag er jeg på cd9 og første dag som monitoren viser høy. Spennende å se hvor lang tid det tar før den viser max

Jeg er helt fersk på å bruke monitor. I dag er jeg på cd9 og første dag som monitoren viser høy. Spennende å se hvor lang tid det tar før den viser max
Tommelfingerregelen er to-fire dager etter første høy. Hold et øye med strekene, i tilfelle den ikke tør å si Max første runde :cat:

På min første runde med monitoren hadde jeg 7 dager med høy før den viste max, så det kan hende du må vente lenger enn du håper på;)

Hvor kjøper man slike monitorer å hva koster de??

Back
Topp