Kjøpte min på komplettapotek når de har sånn 40% salg. De koster full pris 1259,- der og på apotek1.Hvor kjøper man slike monitorer å hva koster de??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte min på komplettapotek når de har sånn 40% salg. De koster full pris 1259,- der og på apotek1.Hvor kjøper man slike monitorer å hva koster de??
Jeg kjøpte min på finn.no betalte 950 for monitor og testpinnerHvor kjøper man slike monitorer å hva koster de??
Kjøpte min på komplettapotek når de har sånn 40% salg. De koster full pris 1259,- der og på apotek1.
Hva betyr det som står øverst? Ikke glem å test 06?
Hva betyr CD? [emoji85] dager etter begynnende mens?Første test er CD6[emoji5][emoji5]
Hva betyr CD? [emoji85] dager etter begynnende mens?
Aha! Takk for svar! spennende altså!Jepp, syklusdag 06[emoji5] første gang man bruker monitoren spør den om tester veldig tidlig i syklusen og går det går ganske mange tester om man har ganske lang syklus![emoji12] neste PP spør den etter test første dag utifra hvilke syklusdager du fikk maksimal i den forrige syklusen![emoji5]
Aha! Takk for svar! spennende altså!
Hjelp!! Jeg har gått på antibiotika i 25 dager før denne pp. Og før el hadde jeg masse slim. Jeg begynte å teste fra CD8 som monitoren spurte om. Testen ble svakere ettersom dagene gikk før den plutselig ble ganske positiv igjen. Og jeg får fortsatt bare høy. Nå er jeg CD 18. Noen som vet hva som kan skje? Har jeg ikke fått eggløsning? Eller var det så tidlig? Legger ved bilde av testen fra i dag. Sånn var den i går også.
Forrige pp fikk jeg en veldig sterk test, men det manglet det lille ekstra til at den ville gi meg max. Jeg temper i tillegg så vet at jeg har hatt EL. Det spørs jo når testen taes og om LH hormonet er på topp akkurat når du tester. Jeg har brukt monitor i 5 pp og fått max 2 ganger (i pp2 og pp4 med monitor).Hjelp!! Jeg har gått på antibiotika i 25 dager før denne pp. Og før el hadde jeg masse slim. Jeg begynte å teste fra CD8 som monitoren spurte om. Testen ble svakere ettersom dagene gikk før den plutselig ble ganske positiv igjen. Og jeg får fortsatt bare høy. Nå er jeg CD 18. Noen som vet hva som kan skje? Har jeg ikke fått eggløsning? Eller var det så tidlig? Legger ved bilde av testen fra i dag. Sånn var den i går også.
Hjelp!! Jeg har gått på antibiotika i 25 dager før denne pp. Og før el hadde jeg masse slim. Jeg begynte å teste fra CD8 som monitoren spurte om. Testen ble svakere ettersom dagene gikk før den plutselig ble ganske positiv igjen. Og jeg får fortsatt bare høy. Nå er jeg CD 18. Noen som vet hva som kan skje? Har jeg ikke fått eggløsning? Eller var det så tidlig? Legger ved bilde av testen fra i dag. Sånn var den i går også.
Forrige pp fikk jeg en veldig sterk test, men det manglet det lille ekstra til at den ville gi meg max. Jeg temper i tillegg så vet at jeg har hatt EL. Det spørs jo når testen taes og om LH hormonet er på topp akkurat når du tester. Jeg har brukt monitor i 5 pp og fått max 2 ganger (i pp2 og pp4 med monitor).
Det er sånn monitoren er. Registrerer man den ikke innenfor tiden (altså hvis testtiden din er fra kl 06-12, og du registrerer TR eller ny syklus utenom den tiden) så teller den fra dagen etter.Skjønner ingenting jeg.. begynte å bruke monitoren i går og plottet inn at mensen startet i går. Sto da dag 1. Men det står dag 1 i dag og? Har jeg gjort noe galt? Skal vel stå dag 2?
Ahaa! Takk for svar!Det er sånn monitoren er. Registrerer man den ikke innenfor tiden (altså hvis testtiden din er fra kl 06-12, og du registrerer TR eller ny syklus utenom den tiden) så teller den fra dagen etter.
https://www.123apotek.no/categories/graviditetegglsningHvor kjøper man slike monitorer å hva koster de??
Jeg har hatt mine 2 dager med max og påfølgende en dag høy, så lav. Blir monitoren forvirret om jeg ikke tar de siste 4 testpinnene som jeg regner med den kommet til å be om?