Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Hvor kjøper man slike monitorer å hva koster de??
Kjøpte min på komplettapotek når de har sånn 40% salg. De koster full pris 1259,- der og på apotek1.

3ca0b4cf00cff9eb4da201f126768913.jpg

Hva betyr det som står øverst? Ikke glem å test 06?

Hva betyr CD? [emoji85] dager etter begynnende mens?

Jepp, syklusdag 06[emoji5] første gang man bruker monitoren spør den om tester veldig tidlig i syklusen og går det går ganske mange tester om man har ganske lang syklus![emoji12] neste PP spør den etter test første dag utifra hvilke syklusdager du fikk maksimal i den forrige syklusen![emoji5]

Jepp, syklusdag 06[emoji5] første gang man bruker monitoren spør den om tester veldig tidlig i syklusen og går det går ganske mange tester om man har ganske lang syklus![emoji12] neste PP spør den etter test første dag utifra hvilke syklusdager du fikk maksimal i den forrige syklusen![emoji5]
Aha! Takk for svar! :) spennende altså!

Aha! Takk for svar! :) spennende altså!

Bare hyggelig![emoji5] jeg restarta min forrige syklus pga den surra og gikk mens jeg var gravid! Ble bedt om test CD6, fikk maximal på dag 17 og 18! Denne syklusen ba den om første test CD9[emoji5]

Hjelp!! Jeg har gått på antibiotika i 25 dager før denne pp. Og før el hadde jeg masse slim. Jeg begynte å teste fra CD8 som monitoren spurte om. Testen ble svakere ettersom dagene gikk før den plutselig ble ganske positiv igjen. Og jeg får fortsatt bare høy. Nå er jeg CD 18. Noen som vet hva som kan skje? Har jeg ikke fått eggløsning? Eller var det så tidlig? Legger ved bilde av testen fra i dag. Sånn var den i går også.
4b52087ac4691591ab156f8f85854d2f.jpg

Hjelp!! Jeg har gått på antibiotika i 25 dager før denne pp. Og før el hadde jeg masse slim. Jeg begynte å teste fra CD8 som monitoren spurte om. Testen ble svakere ettersom dagene gikk før den plutselig ble ganske positiv igjen. Og jeg får fortsatt bare høy. Nå er jeg CD 18. Noen som vet hva som kan skje? Har jeg ikke fått eggløsning? Eller var det så tidlig? Legger ved bilde av testen fra i dag. Sånn var den i går også.

Usikker, men det kan jo virke som du ikke har hatt EL siden den ikke har nådd maksimal? Testa med andre EL-tester? Jeg får alltid maksimal, som oftest på syklusdag 19/20, har 32-dagers syklus! Har lest om flere som har hatt hatt flere sykluser uten å få max! Sist syklus testa jeg med strimler og CB-digital i tillegg til monitoren.. fikk max på monitoren den dagen strimmel og CB digital ble negative igjen! Men jeg fikk TR som vanlig, akkurat to uker etter første dag med max!

Forrige pp fikk jeg en veldig sterk test, men det manglet det lille ekstra til at den ville gi meg max. Jeg temper i tillegg så vet at jeg har hatt EL. Det spørs jo når testen taes og om LH hormonet er på topp akkurat når du tester. Jeg har brukt monitor i 5 pp og fått max 2 ganger (i pp2 og pp4 med monitor).

Forskjellen på mine tester mellom høy og max er ikke veldig stor. Om jeg studerer alle testene samlet, så er max testene ørlite granne sterkere. Jeg hadde ikke selv klart å se ut i fra testen om den er høy elle max, om ikke monitoren gjorde det for meg ;)

Fikk forresten max på CD 19, etter 7 dager med høy...

Forrige pp fikk jeg en veldig sterk test, men det manglet det lille ekstra til at den ville gi meg max. Jeg temper i tillegg så vet at jeg har hatt EL. Det spørs jo når testen taes og om LH hormonet er på topp akkurat når du tester. Jeg har brukt monitor i 5 pp og fått max 2 ganger (i pp2 og pp4 med monitor).

Jeg har fått Max to dager hver eneste pp til nå. Så syntes det er litt rart. [emoji848]

Skjønner ingenting jeg.. begynte å bruke monitoren i går og plottet inn at mensen startet i går. Sto da dag 1. Men det står dag 1 i dag og? Har jeg gjort noe galt? Skal vel stå dag 2?

Skjønner ingenting jeg.. begynte å bruke monitoren i går og plottet inn at mensen startet i går. Sto da dag 1. Men det står dag 1 i dag og? Har jeg gjort noe galt? Skal vel stå dag 2?
Det er sånn monitoren er. Registrerer man den ikke innenfor tiden (altså hvis testtiden din er fra kl 06-12, og du registrerer TR eller ny syklus utenom den tiden) så teller den fra dagen etter.

Jeg har hatt mine 2 dager med max og påfølgende en dag høy, så lav. Blir monitoren forvirret om jeg ikke tar de siste 4 testpinnene som jeg regner med den kommet til å be om?

Jeg har hatt mine 2 dager med max og påfølgende en dag høy, så lav. Blir monitoren forvirret om jeg ikke tar de siste 4 testpinnene som jeg regner med den kommet til å be om?

Jeg har brukt å droppe de siste dagene når jeg er ferdig med max og høy etter max, testene er jo ganske dyre! Har ikke hatt noe å si for monitoren tror jeg!

Eneste kjipe er jo at det står i instruksjonen at man i løpet av 10-dagers testperiode må bruke tester med samme nummer! Jeg kommer nesten alltid over på to 10-ukersperioder, og sitter igjen med mange tester med forskjellig nummer! Så har en liten bunke liggende[emoji12] men man blir litt lei testing når man vet EL har vært, derfor jeg bare har droppa de siste!

Back
Topp