Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Hva tror dere? Er den positiv? Monitoren sa ikke gravid. [emoji848]
f8a38d75b6dbcd407c9a7e7b4d30710f.jpg

Man kan få to streker der selv om man ikke er gravid har jeg opplevd. Men hvem vet, mulig du er gravid bare at monitoren krever mer hcg før den viser gravid :)

Jeg er på cd 22 i dag og på dag 11 med høy. Har igjen 3 testdager... begynner å tro at enten så får jeg ikke EL denne mnd eller så blir syklusen så lang at monitoren ikke får registrert det:shifty: har heldigvis el-strimler liggende som jeg kan fortsette å teste med etter at jeg har brukt opp pinnene til monitoren. :meh: fryktelig kjedelig om EL ikke skulle dukke opp!

Man kan få to streker der selv om man ikke er gravid har jeg opplevd. Men hvem vet, mulig du er gravid bare at monitoren krever mer hcg før den viser gravid :)

Prøv igjen imorra[emoji5] min monitor slo ut senere enn strimler[emoji5]

Max på monitoren :)
(Er på CD12, monitoren ligger en dag etter)

IMG_4048.JPG
IMG_4047.JPG

Flere som har opplevd mer enn ti dager der monitoren viser høy? Cd 19 og fortsatt høy. Skeptisk til at jeg når max.
Når jeg har fått over ti dager med høy så får jeg ikke max. Bruker å få EL på cd15/16. Når jeg får max så er det bare 3-4 dager med høy før det. Men det spørs jo når man bruker å få el.

Fikk høy på dag 6, og den viste høy frem til Max på dag 20 og 21.
Nå er jeg 26+3 i svangerskapet [emoji4]

Den var veldig synlig for et par dager siden, ikke like sterk som den andre da. Nå synes den nesten ikke i det hele tatt.

Da virker det som den ikke har klart å finne EL egentlig! Strekene gir god indikasjon selvom det står at man ikke skal "lese" de av!

Flere som har opplevd mer enn ti dager der monitoren viser høy? Cd 19 og fortsatt høy. Skeptisk til at jeg når max.

Jepp, dag 12 med høy i dag. Tviler på at EL kommer. I såfall kommer det etter at jeg har testet ferdig med monitoren. Tester med el-strimler også, men de er ikke i nærheten av å bli positiv. Så kjenner jeg er litt sur om dagen :p

Kan den ha vært da?

Nei, det kan den ikke. Vil jeg tro da. Begynte på nytt med monitoren og har testet fra cd6. Kun vært lav og så høy, og strekene på pinnene har ikke vært særlig sterke.. mulig det her blir en lang syklus. Hadde ustabile sykluser før forrige graviditet også.

Nei, det kan den ikke. Vil jeg tro da. Begynte på nytt med monitoren og har testet fra cd6. Kun vært lav og så høy, og strekene på pinnene har ikke vært særlig sterke.. mulig det her blir en lang syklus. Hadde ustabile sykluser før forrige graviditet også.
Jeg har vært oppi 36 dager på det meste, men de siste gangene har jeg ligget på ca 30.

CD 12 og første dag med høy på monitoren... Spent om den kommer på max denne syklusen.. sist syklus fikk jeg aldri max selv om jeg hadde eggløsning på CD 18 ...

Så det kan gå, altså...?

Hva tenker du på ? Jeg hadde iallefall eggløsning på CD 18 sist syklus men monitoren viste aldri max. Vet jeg hadde det da, pga blodprøver som bekreftet at eggløsning har vært + at tanta kom nøyaktig 15 dager etterpå ( har lutealfase på 15 dager her som regel )

Back
Topp