Hva tror dere? Er den positiv? Monitoren sa ikke gravid. [emoji848]
Man kan få to streker der selv om man ikke er gravid har jeg opplevd. Men hvem vet, mulig du er gravid bare at monitoren krever mer hcg før den viser gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tror dere? Er den positiv? Monitoren sa ikke gravid. [emoji848]
Man kan få to streker der selv om man ikke er gravid har jeg opplevd. Men hvem vet, mulig du er gravid bare at monitoren krever mer hcg før den viser gravid
Når jeg har fått over ti dager med høy så får jeg ikke max. Bruker å få EL på cd15/16. Når jeg får max så er det bare 3-4 dager med høy før det. Men det spørs jo når man bruker å få el.Flere som har opplevd mer enn ti dager der monitoren viser høy? Cd 19 og fortsatt høy. Skeptisk til at jeg når max.
Jeg pleier å ha EL rundt cd15-19Når jeg har fått over ti dager med høy så får jeg ikke max. Bruker å få EL på cd15/16. Når jeg får max så er det bare 3-4 dager med høy før det. Men det spørs jo når man bruker å få el.
Kanskje du ikke får max denne gangen? Hvordan har strek nr to vært på testene?Jeg pleier å ha EL rundt cd15-19
Den var veldig synlig for et par dager siden, ikke like sterk som den andre da. Nå synes den nesten ikke i det hele tatt.
Flere som har opplevd mer enn ti dager der monitoren viser høy? Cd 19 og fortsatt høy. Skeptisk til at jeg når max.
El-slim lørdag, mandag og muligens litt i går.Da virker det som den ikke har klart å finne EL egentlig! Strekene gir god indikasjon selvom det står at man ikke skal "lese" de av!
Kan den ha vært da?Jepp, dag 12 med høy i dag. Tviler på at EL kommer. I såfall kommer det etter at jeg har testet ferdig med monitoren. Tester med el-strimler også, men de er ikke i nærheten av å bli positiv. Så kjenner jeg er litt sur om dagen
Kan den ha vært da?
Jeg har vært oppi 36 dager på det meste, men de siste gangene har jeg ligget på ca 30.Nei, det kan den ikke. Vil jeg tro da. Begynte på nytt med monitoren og har testet fra cd6. Kun vært lav og så høy, og strekene på pinnene har ikke vært særlig sterke.. mulig det her blir en lang syklus. Hadde ustabile sykluser før forrige graviditet også.
Så det kan gå, altså...?CD 12 og første dag med høy på monitoren... Spent om den kommer på max denne syklusen.. sist syklus fikk jeg aldri max selv om jeg hadde eggløsning på CD 18 ...
Så det kan gå, altså...?