Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

fortsatt bare HØY her på CD 22.Fikk jo max på 1PP med denne på CD 18 og 19, knapt man kan se streken lengre :(

Hvordan var dette igjen?:bag: Når man får max så får man alltid 2 dager med det? For så å gå ned til høy og så ned til lav? Eller var det rett ned til lav fra max? Når er det mest sannsynlig for at EL skjer, første dagen med max, andre dagen? Og når er man 1 dpo? Beklager mange spørsmål, men jeg husker ikke fra sist gang :hilarious:

Last edited:
Hvordan var dette igjen?:bag: Når man får max så får man alltid 2 dager med det? For så å gå ned til høy og så ned til lav? Eller var det rett ned til lav fra max? Når er det mest sannsynlig for at EL skjer, første dagen med max, andre dagen? Og når er man 1 dpo? Beklager mange spørsmål, men jeg husker ikke fra sist gang :hilarious:

Man får alltid to dager med max ja[emoji5] jeg får alltid høy etter dag to med max og så lav! EL skal komme 24-36 timer etter første dag med max, så jeg har brukt p regne den dagen jeg får lav igjen som 1 dpo, så er jeg hvertfall helt sikker på at den har vært! Men de to siste PP'ene jeg brukte monitoren så brukte jeg strimler og CB-digitale EL tester i tillegg.. de ble positive før monitoren! Monitoren viste første dag med max den dagen de andre testene ble negative igjen! Så da ble faktisk andre dag med max 1 dpo hos meg[emoji12]

Man får alltid to dager med max ja[emoji5] jeg får alltid høy etter dag to med max og så lav! EL skal komme 24-36 timer etter første dag med max, så jeg har brukt p regne den dagen jeg får lav igjen som 1 dpo, så er jeg hvertfall helt sikker på at den har vært! Men de to siste PP'ene jeg brukte monitoren så brukte jeg strimler og CB-digitale EL tester i tillegg.. de ble positive før monitoren! Monitoren viste første dag med max den dagen de andre testene ble negative igjen! Så da ble faktisk andre dag med max 1 dpo hos meg[emoji12]

Såpass ja, syns de testene kunne vært enige og vist likt resultat :p
Men takk for svar, da ble jeg mye klokere igjen ;)

Cd11 og monitoren viser lav. Da blir det nok noen dager før den viser max.
Noen dager er det nok. Har hørt om noen som går fra lav til max også. Når bruker du å ha EL? Jeg har hatt lav til cd12, høy i tre dager før den gikk til max.

Cd11 og monitoren viser lav. Da blir det nok noen dager før den viser max.
Blir nok noen dager ja, men jeg fikk bare høy i 2 dager før den viste max :-)
Så trenger jo ikke være så lenge til. Lykke til [emoji6]

Er på cd 47 og testet for gøy på monotoren i dag, viste høy, så håpet stiger :)

Er på cd 67 og testet på monitoren for og se siden jeg fikk positiv el test for 2 dager siden. Fikk høy :) kanskje det er håp
6358457340a6709c97452460cabc6197.jpg

Har ikke fått tr etter SA, derfor på dag 67 haha

Noen andre som har opplevd å få høy bare 2 dager etter mensen ? Økning av østrogen . Hmmm?! Har brukt den i flere sykluser , men det har aldri skjedd før.

Noen andre som har opplevd å få høy bare 2 dager etter mensen ? Økning av østrogen . Hmmm?! Har brukt den i flere sykluser , men det har aldri skjedd før.
Kanskje du får tidligere EL denne gangen, eller så er det bare østrogenet som øker litt tidligere enn vanlig.

:dance008

FullSizeRender (1).jpg

fortsatt bare HØY her på CD 22.Fikk jo max på 1PP med denne på CD 18 og 19, knapt man kan se streken lengre :(
Tar du på morgen eller kveld? Jeg pleier å ta på morgen, og det er ikke hver syklus den fanger opp eggløsning da, begynte å teste med strimmeltest på kvelden i tillegg, og da fanget jeg opp eggløsning på de, selvom monitoren kun viste `lav og høy`hele syklusen. Kan hende du har kort LH topp.

Back
Topp