Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Ja men det er sant, synes at det er greit att folk er ærlig å ikke bare forteller det di trur vi vil høre Hehe!! Men da kan eg sette inn 10.10 kl 21.00 når eg kommer hjem fra jobb i morgen?? Det er liksom på vei til å ta seg opp det er liksom ikke spotting vist du forstår hva eg mener? For eg ser det står att man skal se vekk fra småblødninger!
Prøver å være ærlig på en fin måte :)
Du kan sette inn de dataene ja :) Skjønner hva du mener. Jeg tenker på småblødninger som spotting. Er det mer enn spotting så hadde jeg sagt at det var TR og skrevet når det begynte.

Prøver å være ærlig på en fin måte :)
Du kan sette inn de dataene ja :) Skjønner hva du mener. Jeg tenker på småblødninger som spotting. Er det mer enn spotting så hadde jeg sagt at det var TR og skrevet når det begynte.
Oki men da skriver eg det inn sån i morgen :-) tusen takk for hjelpen :-) hvordan gjekk det med deg denne prøve perioden da?? :-)

Oki men da skriver eg det inn sån i morgen :) tusen takk for hjelpen :) hvordan gjekk det med deg denne prøve perioden da?? :)
Bare hyggelig :)
Tror ikke det går rett vei denne pp heller. Begynte med bittelitt rosa på papiret i går, og det har vært et par ganger i dag, men ingen TR enda. Trodde den skulle komme i dag da. Kjennes ut som om hun er på vei, blir spennende å se hva morgendagen bringer.

Bare hyggelig :)
Tror ikke det går rett vei denne pp heller. Begynte med bittelitt rosa på papiret i går, og det har vært et par ganger i dag, men ingen TR enda. Trodde den skulle komme i dag da. Kjennes ut som om hun er på vei, blir spennende å se hva morgendagen bringer.
Håper du kan snike deg inn i juni gruppa å bli der til spiren er ferdig å vokse å er klar for å komme ut :-) vist ikke så er du hjertelig velkommen inn i uke 45 gruppen :-) dumt att noe man har så lyst på skal være så vanskelig å få til!!

Håper du kan snike deg inn i juni gruppa å bli der til spiren er ferdig å vokse å er klar for å komme ut :) vist ikke så er du hjertelig velkommen inn i uke 45 gruppen :) dumt att noe man har så lyst på skal være så vanskelig å få til!!
Hadde vært veldig kjekt å sneket meg inn i den termingruppa, hvis ikke så joiner jeg alle dere kjente i uke 45 :) Hadde aldri trodd at det skulle være så vanskelig å bli gravid og at spiren skulle holde til termin. Men sånn er det dessverre. Håper vi alle snart sitter med en spire i magen helt til termin :)

Dag to med max [emoji7] Får vel legge inn aksjer i kveld også [emoji56]
cf8d7da620db3fbb447a10f2b3ea637b.jpg

Fortsatt høy. Begynner og miste trua på denne pp
2e6a3fb49a60a3f9cab845be5df3d4f8.jpg

Hvor lange sykluser har du? Jeg har 30-32 dager, og jeg bruker å få max på dag 17/18/19 ish! Får alltid TR akkurat to uker etter første dag med max[emoji5]

Alt fra 27 til 31 dager. Men dette er første syklus etter SA. så vet ikke hvordan det blir nå

Ah, skjønner! Har du hatt mens en gang etter SA!? Det anbefales egentlig ikke å bruke monitoren første blødningen etter SA! Jeg gjorde det likevel, og jeg fikk max på dag 16 og 17 første mens etter om jeg ikke husker feil! Monitoren min er på overnatting hos svigerinna mi i dpo-dagene nå, så jeg får ikke sjekka[emoji12]

Ah, skjønner! Har du hatt mens en gang etter SA!? Det anbefales egentlig ikke å bruke monitoren første blødningen etter SA! Jeg gjorde det likevel, og jeg fikk max på dag 16 og 17 første mens etter om jeg ikke husker feil! Monitoren min er på overnatting hos svigerinna mi i dpo-dagene nå, så jeg får ikke sjekka[emoji12]
Ja, en mens etter SA. ventet jo også 9 uker på den fordømte tanta

Ja, en mens etter SA. ventet jo også 9 uker på den fordømte tanta

Det er frustrende det!!! Jeg venta 8 uker etter min første SA for over 2,5 år siden! Holdt på å gå på veggen! Det er den eneste graviditeten vi får fått til selv også! Når jeg mista nå i juni (ivf forsøk) så kom den heldigvis til vanlig tid!!

Det er frustrende det!!! Jeg venta 8 uker etter min første SA for over 2,5 år siden! Holdt på å gå på veggen! Det er den eneste graviditeten vi får fått til selv også! Når jeg mista nå i juni (ivf forsøk) så kom den heldigvis til vanlig tid!!
Det er så altfor frustrerende.. ihvertfall når jeg hadde negativ test etter 2 uker.. håper bare vi får til dette på egenhånd.

Det er så altfor frustrerende.. ihvertfall når jeg hadde negativ test etter 2 uker.. håper bare vi får til dette på egenhånd.

Håper dere får det til[emoji173]️ prøvd lenge!? Første barnet?

Pp8 Nå, første barnet ja [emoji173]

Kjenner meg veldig igjen i frustrasjon med at det tar tid! Men har stor tro på at dere får det til[emoji173]️

Kjenner meg veldig igjen i frustrasjon med at det tar tid! Men har stor tro på at dere får det til[emoji173]️
Krydder fingrene for det [emoji173] er til utredning hos gyn Nå, kun med blodprøver ogsånt da. Skal også bli tatt endel blodprøver av samboer, så håper vi kan utelukke at det er noe galt snart [emoji173] Blir også fult opp veldig tett når jeg blir gravid:)

Krydder fingrene for det [emoji173] er til utredning hos gyn Nå, kun med blodprøver ogsånt da. Skal også bli tatt endel blodprøver av samboer, så håper vi kan utelukke at det er noe galt snart [emoji173] Blir også fult opp veldig tett når jeg blir gravid:)

Så bra dere har begynt utredning så tidlig! Vi venta altfor lenge[emoji20] hadde ikke venta om jeg visste resultatet og hvor lang tid det kom til p ta! Starta med blodprøver til av meg hos oss også![emoji5]Og jeg anbefaler en sædprøve av mannen! Vi var helt sikre på at det var meg det måtte være noe "galt" med! Men det var feil!

Og ikke misforstå meg, jeg mener ikke å "skremme" deg[emoji173]️

Så bra dere har begynt utredning så tidlig! Vi venta altfor lenge[emoji20] hadde ikke venta om jeg visste resultatet og hvor lang tid det kom til p ta! Starta med blodprøver til av meg hos oss også![emoji5]Og jeg anbefaler en sædprøve av mannen! Vi var helt sikre på at det var meg det måtte være noe "galt" med! Men det var feil!

Og ikke misforstå meg, jeg mener ikke å "skremme" deg[emoji173]️
Ja, vi har snakket om det og han skal ta sædprøve! Men jeg har også gått litt opp noen kg løpet av det siste halvåret . Det kan vel også ha litt og si?

Ja, vi har snakket om det og han skal ta sædprøve! Men jeg har også gått litt opp noen kg løpet av det siste halvåret . Det kan vel også ha litt og si?

Så bra[emoji5] vekt opp kan ha litt å si ja, men det kommer jo ann på hvor mye man har fra før! Ivf-klinikker opererer ofte med en bmi-grense på 32! Jeg har gått opp masse etter tette hormonkurer siste halve året, ingen god følelse! Men er heldigvis fortsatt innenfor grensa!

Back
Topp