Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke skyggestreker. Monitor tester flere ting enn kun hCG i en og samme strek. Det er ikke tilfeldig at det står spesifikt i pakningsvedlegget at man ikke skal se på strekene fordi man som regel er kjent med hvordan vanlige G-tester hvor det er en strek for ikke gravid og to streker for gravid. Monitorstrimlene har alltid to streker.Man skal ikke lese av strekene på monitorstrimler, da de ikke er som vanlige strimler. De slår ut på forskjellige ting (altså vanlige strimmelstreker vs monitorstrimmelstreker)
Ja, jeg har den nye sorten. Vet at en ikke kan se på strekene og tolke selv. Tenker mer på hvor mye hcg nivå den slå ut og ikke ut på. Jeg går mest sannsynlig gjennom en kjemisk nå, får fortsatt gravid på monitoren. Tester selvfølglig med strimmmeltester i tilleggDe er sensitive. Men kan kun leses av monitor. Jeg har prøvd flere ganger å lese selv. Men det funker ikke. De er lagd for en datamaskin.
Du har nok den nye monitor. Og der kan man kanskje bare teste 3 dager før som er max. Er sikkert pga at resultatet skal bli mest mulig korrekt.
Jeg tester på egenhånd. Og ser skyggestrek alltid. Og hver gang går jeg 5 på.
Monitoren må lese av korrekt. Og målingene må være best mulig da
Mener å ha lest at de har følsomhet på 50 mIU/ml (har ikke kilde så er ikke helt sikker). Til sammenligning har en tidligtest en følsomhet på 10 mIU/ml.Ja, jeg har den nye sorten. Vet at en ikke kan se på strekene og tolke selv. Tenker mer på hvor mye hcg nivå den slå ut og ikke ut på. Jeg går mest sannsynlig gjennom en kjemisk nå, får fortsatt gravid på monitoren. Tester selvfølglig med strimmmeltester i tillegg
Monitor sier maximal før strimmel sier positiv . (2av 3) ganger her vertfall, kun en gang strimmel sa positiv med da fant ikke monitor toppenHei. Jeg har idag fått Maksimal på min fertilitetsmonitor. Dette har aldri skjedd før så er veldig glad, men babyplan sin strimmeltest er ikke positiv. Jeg er på syklusdag 12, og syns dette var veldig tidlig. Noen som vet om monitoren kan vise feil?
Finner ikke svar på det noen plass, men får prøve i morgen å se om den fortsatt slår ut. Skal ta blodprøve nr.2 på mandag, så får nok bekreftet det på tirsdag. Testet med make sure strimmeltester og den var noe svakere idag…Veldig lei av blødningen ogsåMener å ha lest at de har følsomhet på 50 mIU/ml (har ikke kilde så er ikke helt sikker). Til sammenligning har en tidligtest en følsomhet på 10 mIU/ml.
Aner ikke, jeg prøvde å Google, men fant ingenting. Jeg sendte mail til billige-tester hvor jeg kjøpte min, de skulle kontakte produsent og spørre.Noen som vet hvor sensitiv gtestene til monitoren er? Står bare at en kan teste 3 dager før forventet mensen
Jeg har monitor jeg ikke har planer om å bruke mer!Mulig skudd i blinde; noen som selger monitor?
Jeg behøver ikke clearblue likevel kom på at jeg hadde en annen, bedre liggendeJeg har monitor jeg ikke har planer om å bruke mer!
Første ordentlig mnd med monitor her.. sluttet på prevensjon i slutten av februar, har siden den gang registrert 2 sykluser med 27 dager på app. Når jeg har prøvd monitor i forrige mnd viste den bare høy, sammen med blodprøver som viste forhøyet østrogen verdier så ble veldig glad når monitor viste lav på dag 9 (første testdag), men den viser fortsatt lav (dag 13), men ser at strek nr 2 er litt sterkere enn igår.
Noen erfaringer eller tips?…
Prøver på barn nr 2
Siden streken er sterkere så er nok høy ganske nært eller du går rett på maxNå har jeg faktisk skikkelig symptomer på eggløsning, skikkelig eggløsningsslim som var noe rosa. Men testet jo lav på monitor i dag tidlig?
Men er det ikke sannsynlig at jeg har eggløsning nå? Jeg har kun opplevd å få eggløsningsslim en gang før, det var den dagen jeg testet positiv på clearblue eggløsningstest(den lilla) og la inn aksjer den kvelden, 9 mnd etterpå ble første barnet mitt født. Da brukte jeg ikke monitor.Siden streken er sterkere så er nok høy ganske nært eller du går rett på max
Jeg har opplevd et par ganger at den gikk direkte fra lav til max, og så har det variert hvor mange dager med lav og høy før maks.
Nå er det en stund siden jeg brukte monitor men syns å huske at jeg kunne av og til få positiv strimmeltest en dag før monitoren.
Jeg oppdaget først eggløsningsslimet, ba mannen min kjøpe med seg den eggløsningstesten hjem, den var positiv, så aksjer, så 9-10 dager senere positiv test.Men er det ikke sannsynlig at jeg har eggløsning nå? Jeg har kun opplevd å få eggløsningsslim en gang før, det var den dagen jeg testet positiv på clearblue eggløsningstest(den lilla) og la inn aksjer den kvelden, 9 mnd etterpå ble første barnet mitt født. Da brukte jeg ikke monitor.
Men er det ikke sannsynlig at jeg har eggløsning nå? Jeg har kun opplevd å få eggløsningsslim en gang før, det var den dagen jeg testet positiv på clearblue eggløsningstest(den lilla) og la inn aksjer den kvelden, 9 mnd etterpå ble første barnet mitt født. Da brukte jeg ikke monitor.
Det er godt mulig at du har EL nå. Man får EL mellom 12-36/48 timer etter positiv EL test. Eggløsningslim har man før og under EL. Så du er i fruktbar periode nå.Jeg oppdaget først eggløsningsslimet, ba mannen min kjøpe med seg den eggløsningstesten hjem, den var positiv, så aksjer, så 9-10 dager senere positiv test.