Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Så flott. Jeg satset på egenhånd denne gangen. Blødning kom altfor tidlig i syklus. Så da prøvde kroppen igjen plutselig. Va bare å få lagt inn en aksje
 
I denne syklus har jeg satset i blinde. Dette kan bli spennende. Livet er jo ikke alltid så lett.
Denne gangen kjente jeg et knepp i magen. Noe jeg aldri gjør generelt.
Jeg telte på kalenderen. Og det va vist plutselig dag 14. Va bare å. Legge inn en aksje.
Sist syklus va jeg hos gyn. Og fikk jo se El. Desverre skulle ikke lykken vare. Og allerede 5 dager etterpå begynte å småblø ei uke. Trodde ikke dette va mensen. Men det va det tydeligvis i mindre format enn normalt......
Men jeg har prøvd nå. Ble ingen letrozol denne gangen. Er det håp??
 
Hvor sensitive er graviditetstestene man bruker til clearblue monitoren? Fant ikke ut av det når jeg googlet.
 
De er ganske sensitive. Jeg har en gammel maskin. Så jeg leser med mine øyne. Desverre blir det som regel galt utslag. De er laget for en maskin. Så de skal lese av maskin.
 
De er ganske sensitive. Jeg har en gammel maskin. Så jeg leser med mine øyne. Desverre blir det som regel galt utslag. De er laget for en maskin. Så de skal lese av maskin.
Ja, jeg bare fant ikke ut av det da jeg googlet hvor sensitive de er, om det er 10 eller 25, hvis det er det som er vanlig.
 
Kan den vise maksimal i flere dager på rad, eller vil maksimal si at en har eggløsning innen 24-48 timer?
 
Kun max 2 dager. Og det er riktig. Jeg gikk på ul samme dag og fikk bekreftet
Nå sto det maksimal i går, noe som stemmer med strimmel-testene jeg bruker i tillegg, men i dag fikk jeg ikke opp at jeg skulle teste på monitoren. Skal jeg ikke teste mer denne syklusen?
 
Noen som har opplevd å få Max på monitoren flere sykluser for tidlig og før man har EL?

Denne og forrige syklus så fikk jeg Max på monitoren på dag 10 mens babyplan og Eveline sine EL tester var ikke positiv.
Tuller seg sånn for tiden denne monitoren.
 

Vedlegg

  • IMG_7977.jpeg
    IMG_7977.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 24
  • IMG_7978.jpeg
    IMG_7978.jpeg
    128,9 KB · Visninger: 24
Noen som har opplevd å få Max på monitoren flere sykluser for tidlig og før man har EL?

Denne og forrige syklus så fikk jeg Max på monitoren på dag 10 mens babyplan og Eveline sine EL tester var ikke positiv.
Tuller seg sånn for tiden denne monitoren.
Her stemte monitor og strips overens. Så kjedelig å oppleve det :/ Virker jo som det kan være noe galt med monitoren din? Er den gammel?
 
Make sure stav . Skal være ikm i dag. I følge app kalender. Jeg velger å tro at El var dag 16. Dag 1 er lørdag. Dag 2 er idag mandag. Jeg føler det dannes skygge på nummer 2. Hva ser dere?
 

Vedlegg

  • 20240422_064127.jpg
    20240422_064127.jpg
    1 MB · Visninger: 21
  • 20240422_064018.jpg
    20240422_064018.jpg
    1,1 MB · Visninger: 24
Make sure stav . Skal være ikm i dag. I følge app kalender. Jeg velger å tro at El var dag 16. Dag 1 er lørdag. Dag 2 er idag mandag. Jeg føler det dannes skygge på nummer 2. Hva ser dere?
Jeg ser en ultrasvak strek, ser ut som en skygge.. Hvis IKM er i dag er den jo veldig svak til å evt være en positiv test. Jeg ville tatt ny i kveld eller i morgen tidlig :) Krysser fingrene for deg!
 
Her stemte monitor og strips overens. Så kjedelig å oppleve det :/ Virker jo som det kan være noe galt med monitoren din? Er den gammel?

Ja må være noe galt med den. Har ingen symptomer på EL heller så den kan ikke stemme. Er alt for tidlig også for EL. Så kjipt at man ikke kan stole på den, tenkte den var mest til å stole på. Er noen år gammel, 4-5 år kanskje.
 
Ja må være noe galt med den. Har ingen symptomer på EL heller så den kan ikke stemme. Er alt for tidlig også for EL. Så kjipt at man ikke kan stole på den, tenkte den var mest til å stole på. Er noen år gammel, 4-5 år kanskje.
Så utrolig kjedelig! Man regner selvfølgelig med at man kan stole på monitoren :(
 
Back
Topp