Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Hei. Jeg har kjøpt meg fertilitetsmonitor og dette er første syklus med denne,skjønner meg ikke helt på når jeg hadde eggløsning da jeg ikke har fått mensen enda..Kjøpte meg metode tidlig strimmel tester men ser nå att flere er veldig misfornøyd med de da de slår ut veldig seint…har tatt par stykker med utvannet urin idag, disse var negative..

Noen som skjønner når jeg har hatt eggløsning ?:wideyed:
 

Vedlegg

  • IMG_1020.jpeg
    IMG_1020.jpeg
    3,4 MB · Visninger: 41
Hei. Jeg har kjøpt meg fertilitetsmonitor og dette er første syklus med denne,skjønner meg ikke helt på når jeg hadde eggløsning da jeg ikke har fått mensen enda..Kjøpte meg metode tidlig strimmel tester men ser nå att flere er veldig misfornøyd med de da de slår ut veldig seint…har tatt par stykker med utvannet urin idag, disse var negative..

Noen som skjønner når jeg har hatt eggløsning ?:wideyed:
Ut i fra positiv test så kanskje tirsdag/onsdag i forrige uke. Så da er du rundt 10 dpo i dag.
 
Jeg har samme monitor. Den 18.April fikk du «maximal». Dvs at innen 48 timer når du fikk maximal, da vil eggløsning skje(mest sannsynlig). Slik ble ihvertfall jeg forklart det av min gynekolog. Får du maximal, så er d anbefalt å ha samleie innen 48 timer for å treffe når egget slipper.
 
Den teller snart ned etter hvert når den forventer mens. (feks «3dager til forventet mens). Men det kan for noen ta tid før monitoren treffer på dette. Den har en liten hjerne/maskin som samler info utifra testene dine, og blir kjent med deg og din syklus litt etter litt jo lengre du bruker den :) Jeg er kjempefornøyd med min. Appene stemmer ikke lenger, den er mer nøyaktig. Jeg ble gravid etter 2mnd med den.
 
Tusen takk for svar alle sammen:)

Kommer vell inni dette etterhvert:)

Har aldri fått eggløsning så tidlig som monitoren mener før så jeg har vært veldig spent om mensen kom når den skulle men det har den jo ikke gjort :shifty:
 
Jeg fikk jo selv El på ul. Og monitor sa El den dagen. Det ble til og med målt at egget va 2 cm.
Så nå vet jeg at monitor va riktig. Jeg hadde El på dag 11 og 12 i min syklus.
Har blitt gravid flere ganger. Men hatt flere sa.
 
Hei! Jeg har en uåpnet pakke med 20 testpinner og 4 graviditetstester til clearblue fertilitetsmonitor. (Kjøpte feil da jeg skulle ha vanlige el-tester.) Gir dem bort mot at mottaker dekker portokostnaden :) er det noen som vil ha dem?
 
Hei! Jeg har en uåpnet pakke med 20 testpinner og 4 graviditetstester til clearblue fertilitetsmonitor. (Kjøpte feil da jeg skulle ha vanlige el-tester.) Gir dem bort mot at mottaker dekker portokostnaden :) er det noen som vil ha dem?

Hei! Jeg har en uåpnet pakke med 20 testpinner og 4 graviditetstester til clearblue fertilitetsmonitor. (Kjøpte feil da jeg skulle ha vanlige el-tester.) Gir dem bort mot at mottaker dekker portokostnaden :) er det noen som vil ha dem?
Jeg vil!
 
Hei! Jeg har en uåpnet pakke med 20 testpinner og 4 graviditetstester til clearblue fertilitetsmonitor. (Kjøpte feil da jeg skulle ha vanlige el-tester.) Gir dem bort mot at mottaker dekker portokostnaden :) er det noen som vil ha dem?
Stiller meg i kø :)
 
Hei. Jeg har både lange og korte sykluser.
Lengste syklus jeg hatt er på over 40. Korteste på 19 dager
Jeg har bare opplevd positive ting med monitor. Jeg har gammel type maskin.
Jeg har aldri opplevd at den ikke fant noe.
Jeg va gravid i fjor sommer. Så syklus har vært noe stor krøll minst 1/2 år.
Begynte på medisin i forrige måned. Fikk se eggløsning sett på ul og monitor sa ifra. Desverre begynte jeg å blø noen dager etter. Håpte dette var en festeblødning men nei.
 
Jeg har bare opplevd positive ting med monitor. Jeg har gammel type maskin.
Jeg har aldri opplevd at den ikke fant noe.
Jeg va gravid i fjor sommer. Så syklus har vært noe stor krøll minst 1/2 år.
Begynte på medisin i forrige måned. Fikk se eggløsning sett på ul og monitor sa ifra. Desverre begynte jeg å blø noen dager etter. Håpte dette var en festeblødning men nei.
Jeg har ikke brukt monitor på hver syklus. Har som regel hatt 28 dager syklus
 
Jeg har nettopp begynt å bruke min, er på syklusdag 3 i dag etter fødsel i februar. Har forstått det sånn at monitoren sier i fra hvilken dag jeg skal begynne å teste? Nå står det «husk å teste når du skal 6», vil det si syklusdag 6?
 
Jeg har nettopp begynt å bruke min, er på syklusdag 3 i dag etter fødsel i februar. Har forstått det sånn at monitoren sier i fra hvilken dag jeg skal begynne å teste? Nå står det «husk å teste når du skal 6», vil det si syklusdag 6?
Jeg tror det. Jeg har gammel type. Så min maskin sier ingenting. Den viser bare teste lyset.
 
Back
Topp