Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Dagens bilde. Men er ikke morgen urin. Test streken skal jo være til venstre. Legg merke til det motsatte på lilla typen.
Jeg vet det er monitor som skal lese. Men min er så gammel type. At det går ikke.
Det er litt spennende. Fikk skikkelig vondt i ryggen /hofta. Søndag og mandag. Men ingen mens enda. Ikm om 3 dager. Har noen tester til. Men orker ikke sløse
 

Vedlegg

  • 20240228_082800.jpg
    20240228_082800.jpg
    1,9 MB · Visninger: 48
PS! Skyggen på blå kom veldig fort. Jeg føler meg litt tåpelig og dum for tiden. Men jeg har ikke testa meg i denne syklus egentlig. Jeg måtte blåse idet.
Så da ville det jo vært litt komisk... Om den fantastisk blir positiv.
 
PS! Skyggen på blå kom veldig fort. Jeg føler meg litt tåpelig og dum for tiden. Men jeg har ikke testa meg i denne syklus egentlig. Jeg måtte blåse idet.
Så da ville det jo vært litt komisk... Om den fantastisk blir positiv.
Hvorfor kjøper du ikke tester som du kan lese ?
El testen ser veldig sterk ut til at du er ved ikm . Men noen får høyere el tester ved ikm . Jeg kan både ha lave og høye ved ikm .
Men skyggen på den blå burde vært bedre . Men det kan jo komme seg om du er gravid .
 
Hvorfor kjøper du ikke tester som du kan lese ?
El testen ser veldig sterk ut til at du er ved ikm . Men noen får høyere el tester ved ikm . Jeg kan både ha lave og høye ved ikm .
Men skyggen på den blå burde vært bedre . Men det kan jo komme seg om du er gravid .
Sist gang jeg va gravid testa jeg dette. Og El test slo ut. Jeg vet at det sies mye om dette
Men jeg syns gravid testen . Er en smule skummel for skyggen va der veldig kjapt.
 
Har flere tester på lur. Men disse hadde jeg flest av. Jeg vet det er noen dager til mens. Men jeg skal ha is i magen. og jeg husker sist jeg va gravid. Det kom en liten blå strek på denne
 
Tok en ny test på morgenen. Den viste ikke noe bedre svar. Og jeg begynner virkelig at lure på om mensen har forskyvet seg.
Jeg kjente mye ryggvondt søndag som var. Jeg pleier aldri ha dette. På mandag fikk jeg litt.
Igår fikk jeg også litt små vondt. Men ingen mens enda. Vi er på dag 28. Lurer snart på om mensen og eggløsning er forskyvet.
Jeg følte meg liksom ikke noe gravid i dag.
 
Er det noe på gang? Testen ble tatt i går på morgenen. Den så negativ ut. Så jeg kastet den i søpla. Tenkte ikke mer. Hadde ikke noe særlig tegn.
Idag kjente jeg en rar lukt. Vi var i bursdag senere i dag. Og plutselig føler jeg at jeg må på do stadig å tisse.
Hva tror dere??
 

Vedlegg

  • 20240303_181215.jpg
    20240303_181215.jpg
    2,1 MB · Visninger: 49
Er det noe på gang? Testen ble tatt i går på morgenen. Den så negativ ut. Så jeg kastet den i søpla. Tenkte ikke mer. Hadde ikke noe særlig tegn.
Idag kjente jeg en rar lukt. Vi var i bursdag senere i dag. Og plutselig føler jeg at jeg må på do stadig å tisse.
Hva tror dere??
Når ble bildet tatt iforhold til når testen ble tatt ? Hvor mange dpo ? Syns jeg ser noe
 
Bildet ble tatt idag på kvelden søndag . Testen ble tatt i går morges i morgen urin lørdag . Jeg følte meg mystisk i kveld. Og måtte derfor finne søppel testen fra igår.
Jeg vet ikke helt va jeg skal tro..... I følge app er mensen forsinka alt. Vi er på dag 28 /29
 
Jeg vet man ikke skal se på strekene på sånn clearblue advanced eggløsningstest, men har bare fått svake streker hver dag, men i dag er plutselig streken mye sterkere? Kaaan det bety noe eller betyr det absolutt ingenting? Hva er dine erfaringer?
 

Vedlegg

  • IMG_5048.jpeg
    IMG_5048.jpeg
    79,1 KB · Visninger: 31
Last edited:
Jeg vet man ikke skal se på strekene på sånn clearblue advanced test, men har bare fått svake streker hver dag, men i dag er plutselig streken mye sterkere? Kaaan det bety noe eller betyr det absolutt ingenting? Hva er dine erfaringer?
Er det eggløsning tester. Så bety det at El er på vei. Når den er lav. Så er det nesten ingen strek på noe. Jeg har brukt gammel type monitor. Jo sterkere streken blir desto bedre.
 
Er det eggløsning tester. Så bety det at El er på vei. Når den er lav. Så er det nesten ingen strek på noe. Jeg har brukt gammel type monitor. Jo sterkere streken blir desto bedre.
Takk for svar!❤️ Ååhh håper det! Har bare hørt at man ikke skal lese de selv, da det er selve monitoren som skal lese de? Men det er jo litt rart fordi både denne og vanlig strimmel er sterkere enn noengang :laughing002
 
Jeg vet man ikke skal se på strekene på sånn clearblue advanced test, men har bare fått svake streker hver dag, men i dag er plutselig streken mye sterkere? Kaaan det bety noe eller betyr det absolutt ingenting? Hva er dine erfaringer?
Har du monitor ? Men med den streken så er eggløsning påvei :) men du skal egentlig ikke lese dem uten monitor . Annbefaler kjøpe andre tester å ta ved siden :)
 
Back
Topp