Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Grunnen til at jg lurer på om den kan misse toppen er forde jeg hadde veeeeldig klar topp her for 2 dager siden
Og monitoren er stilt både feil dato og feil mens start, den trur det er 15.1 idag og at tanta kom den 7 og ikke 4 :smiley-ashamed008
Samt strimlene da. Og når jeg fikk første positive el testen så gikk monitor fra lav til høy
Jeg tørr ikke si noe. Men når ting blir feil innstilt. Så kan ting bli galt kanskje.
Jeg har stilt inn med vilje 1 dag feil. Mensen kom sent på kvelden. Så da stilte jeg inn neste dag. Glemte meg litt. Og plutselig ble det dag 1. Jeg har gammel Monitor. Så ikke så moderne som din. Men den er flink å lese tester.
1- 7 er cirka lav. Innen 9-10 dager bør det være høy fram til dag 14 eller 16. Da bør max komme
 
Hmmm, jaja , ikke godt å si ble bare mer forvirret av monitoren :depressed: ikm på monitoren ble stilt sånn pga jeg fikk den for sent i posten, men hvordan jeg har klart å stille dato feil også vet jg ikke:woot:

Ifølge el kalkulator skal jeg ha el imorgen .. cd 14
 
Monitor står i lav enda. Dag 10. Jeg får et liten følelse på at vi skal i syklus på 40 dager igjen...
Kjenner ingen stress i kroppen. Jeg så jo på El test at linje ikke va særlig skarp.
 
Hvor lenge har deres monitor blitt lav? Så noe slim igår. Og tenkte at nå blir den høy Idag.
Men den va forsatt lav idag. Jeg så jo streken. Så skjønner den
 
Er det noen som vet hvorfor monitor fortsatt måler høy ? Den har ikke funnet peak ???
Strimler viste peak cd 11.
fra cd 13 har alle strimler vært så lave som jeg egentlig ikke har sett de før :smiley-ashamed004
 
Hvor lenge har deres monitor blitt lav? Så noe slim igår. Og tenkte at nå blir den høy Idag.
Men den va forsatt lav idag. Jeg så jo streken. Så skjønner den
husker ikke hvor mange dager min var lav , men trur ikke det var mer enn 2 dager så ble den høy og vært det siden ..
men el tegn dukket opp dagen før den ble høy
 
Jeg er ikke overrasket om monitor står flere dager i høy. Men ja. Hvor lenge skal den stå der?? Jeg er nok overbevist at dette blir lang syklus på meg og kanskje blir alle pinnene brukt på testen......... Jeg trudd jeg va gravid ved nyttårsaften. Og så hadd jeg tydeligvis El.............
 
Endelig. Monitor er høy. Og jeg ser streken komme. Nå må ting snart skje. Det føles godt.det blir kanskje ikke noe syklus på. 40 dager.
Men det er like bra. Da blir jo ikke alle test pinner brukt opp.
Jeg føler helt ro i kroppen. Har tatt vitaminer helt siden jul. Har kjøpt inn gtest.
 
Last edited:
Da er prosjektet med veis enda. Det endte i mensen. Men jeg fikk litt pekepinn på stigning. Det gir meg en tankevekker. Og dette tar jeg med meg på ny syklus. Er det samme stigning på nytt. Så er kanskje" ikke egget perfekt modna " og medisin må til
 
Hei, jeg lurte litt på noe som kanskje dere her vet. I forhold til å teste etter graviditet med monitoren (jeg har en nyere/nyeste? utgaven av clearblue sin fertilitetsmonitor) og lurer litt på om man kan ta en graviditetstest når som helst i syklusen? Eller må man vente til monitoren etterspør det sånn som med EL-tester? :)
 
Hei, jeg lurte litt på noe som kanskje dere her vet. I forhold til å teste etter graviditet med monitoren (jeg har en nyere/nyeste? utgaven av clearblue sin fertilitetsmonitor) og lurer litt på om man kan ta en graviditetstest når som helst i syklusen? Eller må man vente til monitoren etterspør det sånn som med EL-tester? :)
Som regel må du vente til den spør om tester. Den er et lite tidsur som teller ned. Jeg har gammel type. Så min maskin kan ikke lese de. Hcg test må jeg lese selv. Men den lese El test veldig fint.
 
Hei, jeg lurte litt på noe som kanskje dere her vet. I forhold til å teste etter graviditet med monitoren (jeg har en nyere/nyeste? utgaven av clearblue sin fertilitetsmonitor) og lurer litt på om man kan ta en graviditetstest når som helst i syklusen? Eller må man vente til monitoren etterspør det sånn som med EL-tester? :)
Du må vente til monitoren ber om det..
 
Vet noen hvorfor monitor viser maximal når strimmel viser så lav ? :bag:
 

Vedlegg

  • IMG_1833.jpeg
    IMG_1833.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 50
Back
Topp