Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde EL for rundt 9 dager siden. Testet med clearblue fertilitetsmonitor testpinner i dag tidlig men monitoren viste ikke gravid. Det er to streker. Pleier det alltid og være to streker uansett eller kan jeg være gravid? Noen som har erfaring med disse pinnene?
Vis vedlegget 415817
Oi. Her må det være noe på gang .Forventer mensen imorgen. Tok en graviditetstest fra RFSU test ofte i ettermiddag. Hva tror dere?
Gratulerer
Slik jeg har skjønt det skjer EL 20-34 timer etter første LH-stigning og 8-20 timer etter man peaker. Jeg bruker strimler for å finne peak i tillegg til monitor.Når regner dere at dere har EL når dere får max? Man får jo alltid max i to dager men når har man liksom EL da? På første eller andre dag med max? Blir ikke helt klok på det
Du må skrive inn at du har fått mensen innen dag 4/5 av mensen, men denne kan du «fake». Skriv inn at du fikk mensen så langt tilbake som du kan, så kan du begynner å teste etter EL om noen dagerJeg har nettopp fått monitoren i posten, men har nettopp hatt mensen og får ikke registrert den. Kan jeg begynne å ta eggløsningstester likevel, selvom bruksanvisninga sier noe annet?
Okei, det vil ikke ødelegge for en ev. neste syklus?Du må skrive inn at du har fått mensen innen dag 4/5 av mensen, men denne kan du «fake». Skriv inn at du fikk mensen så langt tilbake som du kan, så kan du begynner å teste etter EL om noen dager
Jeg gjorde det, men ble også gravid relativt fort - så usikker på hvordan det er hvis du bruker den over lengre tid. Viktigste for meg var å få begynt testingen for EL Uaktuelt å la en PP gå forbi bare pga monitoren.Okei, det vil ikke ødelegge for en ev. neste syklus?
Ja, det var min tanke også! Tusen takk for svarJeg gjorde det, men ble også gravid relativt fort - så usikker på hvordan det er hvis du bruker den over lengre tid. Viktigste for meg var å få begynt testingen for EL Uaktuelt å la en PP gå forbi bare pga monitoren.
Masse lykke til!Ja, det var min tanke også! Tusen takk for svar
Jeg har fått det et par sykluser. Tempet i tillegg og da viste den at jeg hadde EL 2 dager etter første maksimal.Noen som har opplevd å gå direkte fra lav til maksimal på monitoren? Hatt 6 dager med lav, og fikk i dag brått maksimal.. da jeg var til gynekolog tirsdag mente hun det var noen dager til eggløsning basert på størrelse på folikkel
Det ermsnge som ikke får max første PP med monitor..Jeg har skaffet meg cb monitren, den har sagt at jeg har høy nå i 11 dager, føler jeg hadde eggløsning for noen dager siden pgr mye elslim å da også var testen sterkest, vet man ikkr skal se på den men kan monitoren feile på å gi meg maks?