Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Første dag med høy i dag, og jeg håper inderlig jeg får 1-2 dager til med høy før maks, selv om jeg allerede er på cd14. Var på ultralyd fredag, og der så de to egg på 11,5 og 12mm, og legen anslo eggløsning på torsdag, jeg skal tilbake dit da. Er så inderlig spent på om det er to egg som slipper, og om jeg faktisk får dobbel sjanse denne syklusen, det hadde vært drømmen! Siste "naturlige" syklus før planlagt ivf-oppstart, hadde vært så fint om vi bare kunne få det til selv nå.
 
Masse lykke til. Blir veldig spennende. Husker hun fant eggene på meg . Hun sa ifra når hun trodde det ville slippe. Og fikk rett. Har fått 2 barn med litt medisin. Jeg skal starte monitoren min på nytt nå. Og glede meg til å starte på nytt. Va Just gravid. Mistet nylig. Men jeg lærte mye om meg selv på reisa.
 
Masse lykke til. Blir veldig spennende. Husker hun fant eggene på meg . Hun sa ifra når hun trodde det ville slippe. Og fikk rett. Har fått 2 barn med litt medisin. Jeg skal starte monitoren min på nytt nå. Og glede meg til å starte på nytt. Va Just gravid. Mistet nylig. Men jeg lærte mye om meg selv på reisa.
Jeg har mista tre ganger på under et år- og synes snart jeg har lært nok! (sorry, galgenhumor må til...)

Håper inderlig at letrozolen er det som bikker ting i riktig retning for meg nå, sammen med blodfortynnende og progestron. Og blir det tvillinger, så skal jeg fanden hakke meg klare det og!
 
vil man få riktig utslag på monitoren dersom man setter ovitrelle? Tenker om jeg får positiv strimmel en kveld og setter sprøyten og tester med monitoren morgenen etter
 
Har akkurat fått monitoren i posten. Har ikke hatt mensen etter sist graviditet. Mistenker at jeg har eggløsningsslim i dag. Vil monitoren oppdage EL selv om man ikke tester «etter boka»?
 
Har akkurat fått monitoren i posten. Har ikke hatt mensen etter sist graviditet. Mistenker at jeg har eggløsningsslim i dag. Vil monitoren oppdage EL selv om man ikke tester «etter boka»?
mulig du ikke får testet før du får lagt inn syklusen din.
 
Spennende dager nå. Monitor står i høy. Er på dag 14 idag. Men jeg småblør fremdeles etter aborten jeg hadde 31 juli. Jeg tror jeg ser El slim. Nå blir det spennende!
 
Hmmm. Den står fremdeles i høy. Men ser ingen ekstra strek. Som altså test streken.
Er det forskjell på om man tar urin i kopp El urin stråle?
Jeg stoler på testen. Jeg er nok litt utålmodig på den testen tro jeg. Det er jo bra å se at den går i høy. Men hvor lenge blir det.
 
Jeg glemte å ta morgen urin. Men tok den neste etterpå i en kopp. Endelig kunne jeg se en test strek på pinnen. Det var gledelig nyheter. Desverre småblør jeg enda etter ma i sommer. Men nå vet jeg El kommer
 
Screenshot_20230913_124110_FF App.jpg

Jeg er så gira på å slutte på de medisinene her nå! Vil ha mens og prøve på nytt. Håper jeg får delvis naturlig syklus så jeg kan prøve temping med litt spenning!

Red: knis! Denne skulke på tempegruppa
 
Last edited:
Nææ. Ikke vits å prøve mer. For jeg fikk jo mensen og skikkelig smerter. Da var det ikke mensen jeg hadde for 2 uker siden da. Det må ha vært restene etter ma i sommer. Jeg blir gal.......
 
Hei! Har 8 EL tester igjen til clearblue monitor. Kan man kjøpe nye og bruke noen fra dem i samme syklus? Det står at man må bruke 10 fra samme pakke, men mener å ha lest et sted at det ikke er riktig?
 
Hei! Har 8 EL tester igjen til clearblue monitor. Kan man kjøpe nye og bruke noen fra dem i samme syklus? Det står at man må bruke 10 fra samme pakke, men mener å ha lest et sted at det ikke er riktig?
Jeg har brukt fra forskjellig. Ikke her noe problem med det
 
Jeg hadde EL for rundt 9 dager siden. Testet med clearblue fertilitetsmonitor testpinner i dag tidlig men monitoren viste ikke gravid. Det er to streker. Pleier det alltid og være to streker uansett eller kan jeg være gravid? Noen som har erfaring med disse pinnene? ☺️



0AE69179-F8F8-4DFD-8601-DF96BCC614B7.jpeg
 
Last edited:
Når jeg har vært gravid så kom det tydelig strek på dem. Har aldri hatt problemer med det. Men jeg har jo mine øye på både El tester og gtester. Og jeg vil alltid se en ukjent strek. El test vil også slå ut på graviditet.
 
Kan være testen også er tatt litt for tidlig. Vent 2 dager til. Jeg testet på dag 14 sist. Tok 4 forskjellige tester bare for å få det bekreftet i hodet mitt. Jeg va så glad og stolt.
 
Mystisk strek på El test.
Har i di siste oppdaget en mystisk strek på El test. Jeg har typisk tatt testen uttpå dagen. Men jeg står stusse. Har ingen gtest i huset. Men jeg vet at eggløsning testen slo ut på graviditet.
Jeg vet dessverre ikke helt når El var. Og vet ikke helt når mensen kommer. Men det føles spennende.
 
Forventer mensen imorgen. Tok en graviditetstest fra RFSU test ofte i ettermiddag. Hva tror dere?
 

Vedlegg

  • 96D55613-DF65-48E7-A5A6-78CB8831D04E.jpeg
    96D55613-DF65-48E7-A5A6-78CB8831D04E.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 75
Last edited:
Back
Topp