Motherhood90
Flørter med forumet
Ja var det jeg også syns. Håpte noen andre hadde vert borti det sammeHmm men merkelig at den er på Høy allerede..
Får se igjen imorgen hva som kommer da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var det jeg også syns. Håpte noen andre hadde vert borti det sammeHmm men merkelig at den er på Høy allerede..
Jepp. Jeg fikk Høy første dagen jeg testet med monitor en syklus, på CD 7. Hadde el CD 11 da Hadde kort tr da, på 3 dager + 2 dager spottingJa var det jeg også syns. Håpte noen andre hadde vert borti det samme
Får se igjen imorgen hva som kommer da
Takk for svar Tester fremdeles høy her, så får bare fortsette å teste og har sex annenhver dag så er vil vel sikreJepp. Jeg fikk Høy første dagen jeg testet med monitor en syklus, på CD 7. Hadde el CD 11 da Hadde kort tr da, på 3 dager + 2 dager spotting
Ja, ville tatt annenhver dag på høy og begge dager på MaxHei! Jeg fødte for 5 mnd siden og vi ønsker allerede nå å prøve på baby 2 siden vi brukte 1 1/5 år på baby som kom nå.
Jeg har da satt opp monitoren, og jeg er på andre dagen med Lav. Lurer derfor på når det er best å kjøre på? Jeg har hørt fra og med den første dagen med Høy så er det annenhver dag. Og de 2 dagene som maximal. Er dette som er det beste, eller har noen andre erfaringer på når man skal «legge inn akjser»?
Hei, da jeg mistet med ma i februar fikk jeg eggløsning samtidig som blødning (de fant ut dette ved ultralyd). Ikke blitt gravid enda, begynt å miste håpet på det, men har lest en plass at for noen kan det gå kjappere.Noen av dere som har testet dere på eggløsning etter sa/ MA? Jeg er gått tom for gravid tester. Blør enda etter ma. Vi er på dag 10 nå. Men eggløsnings test er veldig sterk enda. Tok for gøy urin prøve nå. Og da sa jeg til meg selv. Enten har jeg El. Eller så er det fremdeles masse hcg i kroppen. Og testen blir lurt.
Sist jeg ble gravid slo El test også ut.
Så jeg har jo en diskusjon med meg selv. Jeg har jo lyst på baby igjen. Det er trist i seg selv å ha mistet 4 måneder på vei. Og nå leter jeg etter syklus igjen.
Det virker rart å ha blødning. Og ha El samtidig....
Er det noen som har opplevd dette? Blitt gravid kjapt etter ma?
Takk for svar. Prøver meg på monitor allerede. Dessverre ser jeg mange sterke streker. Og det betyr jo at min missed abortion ødelegger for testene. Hcg er ikke helt vekk fra kroppen.Hei, da jeg mistet med ma i februar fikk jeg eggløsning samtidig som blødning (de fant ut dette ved ultralyd). Ikke blitt gravid enda, begynt å miste håpet på det, men har lest en plass at for noen kan det gå kjappere.
Av og til kan syklusen virkelig klusse seg. På det verste har jeg vært oppe i en syklus på 34 dager.CD14 og fortsatt lav.. Skjønner ingenting, har aldri hatt EL etter CD15
Ja, du har rett i det.. Mistenker bare at EL allerede har vært og at monitoren ikke fanget det opp. Kan det være at den ikke får med seg østrogen-økningen heller, og dermed også har gått glipp av «høy»?Av og til kan syklusen virkelig klusse seg. På det verste har jeg vært oppe i en syklus på 34 dager.