Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Det er jo en liten datamaskin. Så den måler jo ting. Kan være den vise sterkere strek i morgen. Slik va min.. Selv om jeg har gammel maskin. Så følger jeg med på streken. Har ikke gitt opp troa på den. Flere graviditet har skjedd
Hmmm… håpe det :angelic: Premom sier el idag . Og ff imorgen . Ff målte siste topp idag . Vet ikke hva det betyr . Men alle symptomer sier el er sånn rett rundt hjørnet . Bare ikke strimlene :arghh:
Når ville du/dere lagt aksjer iforhold til denne ?? Jeg vurderer vente til imorgen . Da vi hadde 2 dager på rad nettopp. Og vil egentlig la svømmerene vokse litt først. Men blir så skeptisk når strimler sier lav og den høy :shy:

Monitor skal helst være høy noen dager. Men dag 2-3 i høy vil være fin å satse.
Mitt prosjekt for denne gang er allerede avsluttet.. Mensen startet plutselig på nytt. Men jeg va jo akkurat ferdig med den. Så dette prosjektet er avsluttet

Hei ☺️ jeg er ny her på dette med testing med monitor og prøving. Er på prøve periode 2 med monitor. Var ferdig med mensen på søndag, testet på mandag, den viser høy allerede første test dagen. Kan noen forklare meg hvorfor dette skjer? Funket normalt ved første runde

Hei ☺️ jeg er ny her på dette med testing med monitor og prøving. Er på prøve periode 2 med monitor. Var ferdig med mensen på søndag, testet på mandag, den viser høy allerede første test dagen. Kan noen forklare meg hvorfor dette skjer? Funket normalt ved første runde
Sannsynligvis kan det hende egget slipper tidligere :) men jeg vet ikke.

Jeg Antar at bare ting går riktig vei egget lader seg opp. Det er fint. Jeg har før hatt lav. Så høy 2 dager og max. Det gikk altfor fort der i svingen. Ble ikke gravid. Det beste er god stigning og max

:sour: Når man ser tilbake på en pp, hvordan kan man se hvilke dager den sier høy ? Jeg ser kun Max dagene på min
Ser ut som de dagene med høy har et mørkere farge på firkanten. Her hadde jeg høy fra 19-28. Men ser ut som det viste de dagene jeg ikke testet meg også

IMG_5688.jpeg

GSer ikke ut som den fant Max dagen din der ???? , Hmm. Skal kjikke på min monitor når gubben og valpen er ferdig med powernappen sin :smiley-ashamed004
Dette var første måneden jeg brukte cb monitor og fikk aldri max. Leste flere steder at mange opplevde at de ikke fikk max første gangen med monitor. Det kan også være meg som ikke fikk eggløsning den måneden :sorry:

Dette var første måneden jeg brukte cb monitor og fikk aldri max. Leste flere steder at mange opplevde at de ikke fikk max første gangen med monitor. Det kan også være meg som ikke fikk eggløsning den måneden :sorry:
Jeg fikk høler ikke Max med monitor første pp :)
Andre pp 1dag høy før max. Om de mørkelilla er høy. Og det endte i kjmisk .

Dra å kjøp andre tester . Hvis monitor sa ikke gravid på den streken er det for tidlig evnt at du ikke er gravid :/
Min monitor kan ikke lese disse. Jeg har gammel maskin. Så da må jeg lese selv. Men det er litt spennende. Det er for tidlig å ta testen. Jeg kunne ikke dy meg. Har hatt noen tegn. Jeg leser mye her inne om folk som tester tidlig. Og jeg vet at cb er sensitiv.

Min monitor kan ikke lese disse. Jeg har gammel maskin. Så da må jeg lese selv. Men det er litt spennende. Det er for tidlig å ta testen. Jeg kunne ikke dy meg. Har hatt noen tegn. Jeg leser mye her inne om folk som tester tidlig. Og jeg vet at cb er sensitiv.
Ja :) men det negative med dem er at de er uleselige uten monitor om ikke man faktisk er veldig gravid :hungover:

De 2 nederste er cb g tester husker ikke omløpet rundt dem. Men de er negative i bunn Og grunn

Vedlegg

• IMG_0882.jpeg
    IMG_0882.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 55
Back
Topp