Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

:scratchHar du monitor ? Men med den streken så er eggløsning påvei :) men du skal egentlig ikke lese dem uten monitor . Annbefaler kjøpe andre tester å ta ved siden :)
Nei har ikke monitor, er bare en sånn :) Kan jeg lese de strekene på disse manuelt tror du? Har jo som sagt hørt at man ikke skal gjøre det, synes bare det er så rart at den plutselig er sterk og ikke vært det før…
 

Vedlegg

  • IMG_5049.png
    IMG_5049.png
    882,7 KB · Visninger: 9
Nei har ikke monitor, er bare en sånn :) Kan jeg lese de strekene på disse manuelt tror du? Har jo som sagt hørt at man ikke skal gjøre det, synes bare det er så rart at den plutselig er sterk og ikke vært det før…
Den er sterk, forde eggløsning er rundt hjørnet :)
Så sånn sett «kan» du lese de, om du ike trenger mer presist svar :dontknow Om du også har g testene til de, så har de allerede 2 streker . Så ikke juble før du ser 2 klare streker , eller økning i testene på de bår den dag kommer ❤️
 
Min monitor kan ikke lese disse. Jeg har gammel maskin. Så da må jeg lese selv. Men det er litt spennende. Det er for tidlig å ta testen. Jeg kunne ikke dy meg. Har hatt noen tegn. Jeg leser mye her inne om folk som tester tidlig. Og jeg vet at cb er sensitiv.
Hvordan maskin har du? Hvordan ser din ut? Siden du sier den er gammel?
 
Nei har ikke monitor, er bare en sånn :) Kan jeg lese de strekene på disse manuelt tror du? Har jo som sagt hørt at man ikke skal gjøre det, synes bare det er så rart at den plutselig er sterk og ikke vært det før…
På den der får du smilefjes hvis du har EL jeg brukte den da monitor ikke fungerte for meg laughing6
 
Skjønner ikke helt hvorfor monitoren ber meg om å fortsette å teste? Hadde to dager på maksimal, en høy etter det, og nå har jeg hatt to dager med "lav", men den sier likevel at jeg skal teste i morgen. Er ikke det litt bortkastet?
 
Skjønner ikke helt hvorfor monitoren ber meg om å fortsette å teste? Hadde to dager på maksimal, en høy etter det, og nå har jeg hatt to dager med "lav", men den sier likevel at jeg skal teste i morgen. Er ikke det litt bortkastet?
Jeg gidder aldri å teste mer etter å fått den første maksimale. Den er laget slik at den alltid viser 2 dager med maksimal, for deretter å gå ned til høy og deretter lav.
 
Håper noen kan svare meg her! Kan man stole på monitor etter en kjemisk? Har en clearblue advanced med dobbel hormonindikator. Den viser blinkende smiley i dag (østrogen stigning), kan det vise feil om jeg har hatt en kjemisk nettopp (er på CD10 nå)? Vil så gjerne at det er riktig og at eggløsning kommer snart, er så redd det er pga hormoner etter den kjemiske? Hva har dere erfart?❤️
 
Håper noen kan svare meg her! Kan man stole på monitor etter en kjemisk? Har en clearblue advanced med dobbel hormonindikator. Den viser blinkende smiley i dag (østrogen stigning), kan det vise feil om jeg har hatt en kjemisk nettopp (er på CD10 nå)? Vil så gjerne at det er riktig og at eggløsning kommer snart, er så redd det er pga hormoner etter den kjemiske? Hva har dere erfart?❤️
Jeg ville brukt strimler itilleg .
Står i bruksanvisningen på monitoren min at den kan vise feil etter graviditet(og kjemisk er jo en graviditet)
Så med strimler så vet du vertfall ❤️
 
Mystisk blødning.
Veldig spesielt. Vet at El var på dag 12. Vi er nå kommet til dagen 17.
Og en mystisk blødning har dukket opp. Bare noe bittegrann enda. Den va ny for meg.
Er det noe på gang så tidlig?? Eller kommer mensen igjen
 
Back
Topp