Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererEndelig fikk jeg brukt en av gravidtestpinnene mine til monitoren Tror jeg har typ 15 stk liggende Godt å endelig få se "gravid" på monitoren
Vis vedlegget 396099
TakkGratulerer
Nei, monitoren sier fra når du skal teste. Er vel ofte fra rundt CD8/10. Jeg har sluttet å teste etter dagen med maksimal, selv om den ber om flere testerMå man teste hele syklusen?
Takk den maser enda og har bare 1 test igjen. hadde maks for ca 1 uke sidenTakk
Nei, monitoren sier fra når du skal teste. Er vel ofte fra rundt CD8/10. Jeg har sluttet å teste etter dagen med maksimal, selv om den ber om flere tester
Min personlige erfaring med monitor er at for meg så hjalp det å endre testtidspunktet til senere. De første syklusene med monitor testet jeg på morgenen og fikk maks annenhver syklus bare. Etter at jeg endret testtid så fikk jeg maks hver syklus. Jeg testet da ca kl 14:30. Endret testiden fra 06-12 til 09-15.Kan dette vere grunnen til at jeg aldri har fått maksimal? At jeg sjekker for tidlig?
Var ikke klar over dette...
Vis vedlegget 395773
Så lurt! Det skal jeg prøve. TakkMin personlige erfaring med monitor er at for meg så hjalp det å endre testtidspunktet til senere. De første syklusene med monitor testet jeg på morgenen og fikk maks annenhver syklus bare. Etter at jeg endret testtid så fikk jeg maks hver syklus. Jeg testet da ca kl 14:30. Endret testiden fra 06-12 til 09-15.
Monitoren slår ut på 50mlu, så senere enn vanlige tester. Jeg testet med monitoren 11 dpo, og fikk positiv, men min hcg-økning har vært voldsom! Her ser du hvordan strimmeltesten min var da det slo ut monitorenHvor tidlig har dere erfaring med at testene til monitor slår ut? 10 DPO (?) i dag og fikk "ikke gravid". Ganske sikker på at jeg fikk "gravid" 11DPO forrige svangerskap. Er alt håp ute?
Anbefaler å kjøpe fra Babyplan. Er billigst der (av det jeg har sett). I pakken med tester er det 20 el-tester og 4 gtester til ca 350kr. Hvor mange tester du bruker vil variere avhengig av syklusen din. Jeg brukte maks 10 per syklus, så da da hadde jeg en eske i to mnd. Men noen må bruke flere før de får maksimal på monitoren, andre bruker færreHvor kjøper dere denne? Og hva koser det ca i mnd med testpinner?
Kjøpte min på Finn brukt jeg, heheHvor kjøper dere denne? Og hva koser det ca i mnd med testpinner?
Når tester du på dagen? Ser mange skriver at når de bytta til å teste midt på dag så fikk de maksimal.Hei! Ganske fersk i prøving. Sluttet med p-ring for et par mnd siden. Bruker clearblue advanced og første mnd etter prevansjon fikk jeg «høy» i 20 dager men ingen «maksimal». Denne prøveperioden er jeg på dag 5 med «høy» nå og på dag 15 i syklusen. Syklusen min var veldig regelmessig før jeg begynte med p-ring for 8 år siden og nesten alltid på 28 dager. Forrige mnd var den på 21 dager. Er det fordi kroppen venner seg til syklus uten prevansjon? Redd jeg ikke får maksimal denne måneden heller…
Er det noen som har blitt gravide uten å få maksimal på monitoren? Må jeg få maksimal for å ha eggløsning? Skulle hatt eggløsning for er par dager siden nå Bare jeg som er redd og stresser med at det plutselig skal ta lang tid med prøving. Første gang jeg ble gravid var det ikke planlagt så det rakk jeg aldri tenke på Tar gjerne i mot råd!
Monitoren slår ut på 50mlu, så senere enn vanlige tester. Jeg testet med monitoren 11 dpo, og fikk positiv, men min hcg-økning har vært voldsom! Her ser du hvordan strimmeltesten min var da det slo ut monitorenVis vedlegget 396807
Jeg testet ikke før 11 dpoSlo den ut 10DPO da, til sammenligning?
Hvilken dpo monitoren slår ut, kommer jo an på når egget festet seg og hvor rask hcg-stigning man har Blir litt vanskelig å sammenligne antall dpo da..Slo den ut 10DPO da, til sammenligning?
Klart, mente i ditt tilfelleHvilken dpo monitoren slår ut, kommer jo an på når egget festet seg og hvor rask hcg-stigning man har Blir litt vanskelig å sammenligne antall dpo da..