Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Tenkte jeg skulle prøve det neste PP! Usikker på hvordan det slår ut når det ikke er samme tid på døgnet :)
Du kan jo bare prøve og se- verste som skjer er at det ikke funker. Jeg er syk denne pp, så min temp er heeeelt på tur :hilarious: Har heldigvis monitor og strimler i tillegg da.
 
Fikk plutselig «høy» på første testdag, cd9?! Og har hatt el-slim i noen dager allerede- fatter ikke hva som skjer?
 
@Håp2016 Strimlene mine blir positive dagen før maximal vises første gang, så trolig el maxdag 1, men kan i teorien skje så sent som maxdag 2.

Denne runden forsvant elslim etter maxdag 1, og positiv strimmel var morgenen dag før, så el var nok maxdag1. Temp startet å stige maxdag 2.
 
Når har dere el i forhold til monitoren? Den viser ko Max i 2 dager, er det på dag 2 eller 3 da?
Jeg har hatt el på dag 2 med maks. Men det kan jo variere fra person til person når egget slipper. Har opplevd at det også slapp en dag senere (altså dag 3 med maks)
 
Hva skjer når det gått over test dag. Kan man ikke lengre å teste seg ?
 

Vedlegg

  • 03B74C53-7D87-416F-AF96-95E782CBADCE.jpeg
    03B74C53-7D87-416F-AF96-95E782CBADCE.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 69
Det vet jeg. Men f.eks idag er siste test dag. Hva skjer neste dag ?
Da får du ikke testet mer. Er det første gangen du bruker monitoren? Det er ikke alle som får maksimal første gangen, men monitoren lærer seg syklusen din, så neste gang vil den be om testing i en lengre periode/senere i syklusen
 
Hvor lenge pleier dere å ha høy før den går over på maksimal? :)
 
Jeg har nettopp kjøpt meg monitor og ble overrasket over at den ba om test allerede på CD 6, og i tillegg fikk jeg høy? Kan det stemme når den ikke har noe å sammenligne med?
Kjøpte den brukt, kan det være derfor?
 

Vedlegg

  • 5C04A8AB-5956-4E29-A61C-FFE1EA09990E.jpeg
    5C04A8AB-5956-4E29-A61C-FFE1EA09990E.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 55
Jeg har nettopp kjøpt meg monitor og ble overrasket over at den ba om test allerede på CD 6, og i tillegg fikk jeg høy? Kan det stemme når den ikke har noe å sammenligne med?
Kjøpte den brukt, kan det være derfor?
Jeg mistenker østrogendominans og manglende EL, kan det ha noe med saken å gjøre? (Har time hos gyn om en uke)
 
Jeg har nettopp kjøpt meg monitor og ble overrasket over at den ba om test allerede på CD 6, og i tillegg fikk jeg høy? Kan det stemme når den ikke har noe å sammenligne med?
Kjøpte den brukt, kan det være derfor?
Sånn var det med min første syklus med monitoren også. Pluss da testa jeg om morgen. Min var også brukt.

Jeg bytta til testing 11-17, og tok et par sykluser til. Da ble det normalt med både lav, høy, maksimal. :happy:
 
Jeg har nettopp kjøpt meg monitor og ble overrasket over at den ba om test allerede på CD 6, og i tillegg fikk jeg høy? Kan det stemme når den ikke har noe å sammenligne med?
Kjøpte den brukt, kan det være derfor?
Ville forresten også brukt manuelle strimler i tillegg, mye bedre kontroll med de
 
Back
Topp