Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Stoler dere mest på clearblue monitor og clearblue digital eller strimlene til babyplan?

Jeg hadde fast smilefjes på digital søndag og i går og maksimal på monitor søndag og i går. Allikevel viser testene til babyplan stigning på testene? Hva skal jeg stole på? Kan det hende eggløsningen er i morgen?:) Når pleier dere å ha eggløsning utifra når monitoren sier maksimal?
67387F11-3FD5-4720-8E72-46EE897BF382.png
 
Vil monitoren alltid vise Max i 2 dager?

Ja, den vil alltid vise max i to dager. Den er innstilt til å finne den første dagen med lh-økning(positiv el test) og etter det går den over på automatikk. Så bruker derfor ikke flere tester. Bruker den samme staven som jeg fikk første maks på resten av perioden til den ikke ber om flere tester(så slipper det å bli så unødvendig dyrt, når den likevel er på innlagt automatikk etter den første dagen med max). Da går den på andre dag på maks, så høy og lav etter det:)
 
Stoler dere mest på clearblue monitor og clearblue digital eller strimlene til babyplan?

Jeg hadde fast smilefjes på digital søndag og i går og maksimal på monitor søndag og i går. Allikevel viser testene til babyplan stigning på testene? Hva skal jeg stole på? Kan det hende eggløsningen er i morgen?:) Når pleier dere å ha eggløsning utifra når monitoren sier maksimal?Vis vedlegget 400479
Jeg stolte absolutt mest på temping :p Men likte godt å bruke monitoren, da jeg alltid hadde el dagen etter første maks (med unntak av én gang)
 
Noen som har opplevd at testpinnen for graviditet har en svak skyggestrek uten å være gravid? Fungerer den som er vanlig test eller kan det være 2 streker uten å være gravid? :)
 
Noen som har opplevd at testpinnen for graviditet har en svak skyggestrek uten å være gravid? Fungerer den som er vanlig test eller kan det være 2 streker uten å være gravid? :)

Ja, er alltid to streker på de, men den ene streken er veldig svak om en ikke er gravid❤️
 
Monitoren min begynte å vise høy på tirsdag og har fortsatt ikke gitt utslag på LH. Kan man stole mer på strimlene?
 

Vedlegg

  • 74D05DFD-328D-4386-BA5E-CD12B76F5999.png
    74D05DFD-328D-4386-BA5E-CD12B76F5999.png
    1,7 MB · Visninger: 50
Monitoren min begynte å vise høy på tirsdag og har fortsatt ikke gitt utslag på LH. Kan man stole mer på strimlene?
Jeg får ikke maks på clearblue advanced, tror ikke jeg fikk det mer enn kanskje en gang på monitor, den rosa eggløsningstesten deres var positiv hver syklus for meg.
 
Jeg har monitor stående men har ikke fått tilbake mens etter uttak av spiral. Det blir mest korrekt å vente til første mens er kommet slik at en kan starte på dag 1-4 som oppgitt, eller?
 
Denne syklusen får jeg prøvet ut monitor. Får ikke startet før CD4 fordi jeg ikke er hjemme igjen før da, men da rekker jeg det akkurat :bookworm:
 
Når på dagen har dere på testing, er det noe tidspunkt som er å foretrekke? Jeg er usikker på når jeg tenker å legge inn for jeg er tidenes B-menneske, men jeg kan absolutt stå opp tidlig om jeg vil og må
 
Når på dagen har dere på testing, er det noe tidspunkt som er å foretrekke? Jeg er usikker på når jeg tenker å legge inn for jeg er tidenes B-menneske, men jeg kan absolutt stå opp tidlig om jeg vil og må
Det varierer fra person til person, har jeg inntrykk av. Jeg testet mellom kl 5-11, og hadde ikke noen problemer med å få maksimal dagen før el. Har sett at noen som tester tidlig på morgenen ikke får maksimal, kun høy, så de har måttet endre tidsintervallet de tester. Har lest at det beste tidspunktet å teste på er mellom kl 11-15. Du får bare prøve deg frem med hva som passer for deg. Er ikke vits å stå opp tidlig kun for å teste med monitoren, tenker jeg :)
 
Det varierer fra person til person, har jeg inntrykk av. Jeg testet mellom kl 5-11, og hadde ikke noen problemer med å få maksimal dagen før el. Har sett at noen som tester tidlig på morgenen ikke får maksimal, kun høy, så de har måttet endre tidsintervallet de tester. Har lest at det beste tidspunktet å teste på er mellom kl 11-15. Du får bare prøve deg frem med hva som passer for deg. Er ikke vits å stå opp tidlig kun for å teste med monitoren, tenker jeg :)
Da tester jeg ut 11-15 denne runden, takk!
 
Arvet en monitor med diverse tester. Både de i blå og hvit folie klokker inn som graviditetstester, men jeg finner ingenting om de blå noe sted. Noen som vet? Bare nysgjerrig, altså :)
IMG_8006.jpeg
 
Arvet en monitor med diverse tester. Både de i blå og hvit folie klokker inn som graviditetstester, men jeg finner ingenting om de blå noe sted. Noen som vet? Bare nysgjerrig, altså :)
Vis vedlegget 406022
I min pakke er de blå graviditetstester og de lilla eggløsningstester :)
 

Vedlegg

  • IMG_0134.jpeg
    IMG_0134.jpeg
    3,1 MB · Visninger: 31
Back
Topp